تخم‌مرغ کایلی جنر - اینستاگرام

تخم‌مرغ کایلی جنر که معروف شد و رکورد لایک تاریخ اینستاگرام را شکاند

یک عکس از یک تخم‌مرغ ساده که توسط کایلی جنر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، رکورد پستی که بیشترین لایک را در این شبکه دریافت کرده، شکاند. اما این رکورد مدت زیادی ماندگار نشد و عکاسی در تاریخ 4 ژانویه عکسی از یک تخم‌مرغ مشابه آن و با قصد شکاندن رکورد لایک کایلی جنر به اشتراک گذاشت.

تخم‌مرغی که رکورد کایلی جنر را شکاند

عکس این تخم‌مرغ با هدف شکاندن رکورد 18 میلیون لایک پست کایلی جنر منتشر شد و در غروب روز یکشنبه این رقم را رد کرد. جالب است بدانید که این عکس حالا بیش از 24.5 میلیون لایک دریافت کرده است. این حساب اینستاگرامی پس از رسیدن به رکورد مورد نظر بسیار هیجان‌زده شد و از دنبال کنندگان خود و کسانی که در این رکوردشکنی همکاری کردند، در استوری خود تشکر کرد.

کایلی جنر هم در واکنش به رکوردشکنی این پست، ویدئوی کوتاهی از شکاندن یک تخم‌مرغ در کف خیابان با توضیحات “Take that little egg.” از خود به اشتراک گذاشته است.

Take that little egg

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Egg Gang که موفق به شکاندن رکورد کایلی جنر شده، تنها یک حساب معمولی در اینستاگرام که با پست‌های اینچنینی به دنبال جمع کردن لایک و فالوئر باشد، نیست. صاحب این حساب در توئیتر با نام Half an Onion هم 635,000 دنبال کننده دارد و جالب است بدانید که قصد او سبقت گرفتن از اکانت دونالد ترامپ و بدست آوردن محبوبیت بیشتر است.

نکته تأمل برانگیز ماجرای تخم‌مرغ

نکته جالب حضور افراد سوءاستفاده‌گر در اینستاگرام است که تلاش می‌کنند تا با استفاده از محبوبیتی که حساب Egg Gang بدست آورده، میانبری برای بدست آوردن فالوئر و لایک پیدا کنند. برای درک این موضوع کافیست در منوی جستجوی اینستاگرام عبارت‌هایی مانند Egg یا World record را تایپ کنید، تا ببینید که چه تعداد حساب جعلی و مشابه به اکانت اصلی Egg Gang در همین مدت زمان کوتاه ایجاد شده است. نکته قابل تأمل اینست که چندین اکانتی که به همین روش ایجاد شده‌اند (به عنوان مثال worldrecordegg_gang با 911 هزار فالوئر) حالا چندصدهزار دنبال کننده دارند. این درست مشابه آن چیزی است که در زمان روی دادن یک اتفاق مهم در ایران، با آن روبه‎رو می‌شویم.

سوالی که مطرح است اینست که آیا با وجود وسعت جهانی که این موضوع دارد، می‌توان با فرهنگ سازی آن را برطرف کرد و یا باید ناامیدانه با این موضوع به عنوان یکی از معایب شبکه‌های اجتماعی کنار بیاییم؟

امتیاز: 4.3 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar ندا خانم گفت:

    پووف یه تخم مرغ چیه مگه اینقد لایک دادن بهش 😛😛

  2. Avatar الی گفت:

    حالا شما بیا کار خفن انجام بده دو تا لایک میگیره هر چی کارت زردتر و چیپ تر لایک بیشتر

  3. Avatar حسن گفت:

    آخر زمون شده 🤐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.