زمان پخش فصل آخر سریال game of thrones

به‌روزرسانی: زمان پخش فصل آخر Game of Thrones مشخص شد

شبکه HBO سریال دیدنی کم ندارد، اما نمی‎‌توان منکر این موضوع شد که جمعیت زیادی از جهان بی‌صبرانه منتظر پخش فصل آخر Game of Thrones هستند. حالا این شبکه اعلام کرده است که روز آینده زمان پخش دقیق سریال محبوب خود را اعلام خواهد کرد.

پخش فصل آخر Game of Thrones از چه زمانی آغاز می‌شود؟

ماه گذشته اولین تیزر رسمی فصل آخر Game of Thrones پخش شد، این تیزر که به نبرد حساس فصل هشتم این سریال اشاره داشت، شامل هیچ تصویری از سریال و بازیگران آن نبود و تنها مبارزه میان یخ و آتش را به تصویر کشیده بود. هفته گذشته نیز شبکه HBO تیزری کلی پخش کرد که در آن تنها 5 ثانیه زمان به سریال بازی تاج و تحت اختصاص یافته بود. این صحنه شامل تقابل جالب سانسا استارک و دنریس تارگرین بود و در آن سانسا با حسن نیت وینترل فل را به دنریس تقدیم کرد. هر چند که مشخص نیست چه قصد و نیتی در پشت دیالوگ “Winterfell is yours, Your Grace” سانسا به مادر اژدهایان بوده، اما همین چند ثانیه شور و هیجانی در میان طرفداران این سریال به پا کرده است.

HBO پیش‌تر اعلام کرده بود که پخش فصل آخر سریال Game of Thrones از ماه اپریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) آغاز خواهد، اما تاریخ دقیق آن اعلام نشده بود. حالا این شبکه با انتشار تصویر در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که پیش از آغاز فصل سوم سریال True Detective این زمان مشخص خواهد شد. تصویر مورد نظر که آن را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید به گفت‌وگویی شخصی با رئیسش اشاره دارد که پرسیده است چه زمانی پخش GoT آغاز خواهد شد. رئیس گفته است که یکشنبه، پیش از آغاز پخش سریال کارآگاهان حقیقی، این موضوع مشخص خواهد شد. پخش True Detective از فردا شب آغاز می‌شود و این یعنی فردا درخواهیم یافت که فصل هشتم سریال Gaem of Thrones چه زمانی توسط شبکه HBO پخش خواهد شد.

سریال game of thrones

به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

به‌روزرسانی:

شب گذشته شبکه HBO به وعده خود عمل کرد و پیش از پخش اولین قسمت از فصل سوم سریال True Detevtive تیزر تریلر رسمی جدیدی از سریال Game of Thrones منتشر کرد و با این تریلر اعلام کرد که اولین قسمت از فصل هشتم این سریال محبوب که آخرین فصل آن خواهد بود در تاریخ 14 اپریل (25 فروردین) پخش خواهد شد. یعنی از امروز چیزی در حدود 90 روز به زمان پخش آن باقیمانده است. شما هم برای دیدن 6 قسمت پایانی این سریال هیجان‌زده‌اید؟

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar Ata Uranus گفت:

    بی صبرانه منتظر تماشای قسمت آخر سریال هستم
    باتشکر از سرکار خانم نوربخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.