آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه – زندگی‌نامه بازیگر جنجالی سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه اهل کشور لبنان یکی از بازیگران سریال حوالی پاییز است، که اخیراً پخش آن از شبکه 3 سیما به اتمام رسیده است. حضور این بازیگر لبنانی به خودی خود باعث جلب شدن توجه به آن شده بود، اما آن ماری سلامه حاشیه‌های پیرامون این سریال را بیشتر از آنچه که تصورش می‌شد، زیادتر کرد.

حوالی پاییز و حاشیه‌هایش

هفته پیش بود که در خبرها اعلام شد کاربران شبکه‌های اجتماعی با جستجو در ردپای اینترنتی این بازیگر، عکس‌ها و فیلم‌هایی از رقص و خوانندگی او بدون حجاب را پیدا کردند. این در حالیست که او در تلویزیون ایران با حجاب حضور یافته بود. تناقص رفتار او باعث اعتراض کاربران مجازی بسیاری به سازندگان سریال حوالی پاییز برای انتخاب او شد. البته که این اولین بار نبود که شاهد چنین تناقضی در زندگی واقعی بازیگران و نقشی که در سریال تلویزیونی ایفا می‌کنند، بودیم.آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

پیش از این لیلا پارسا، بازیگر سریال پدر هم به دلیل موضوعی مشابه سوژه انتقاد بسیاری شده بود. با این حال، این بار، کارگردان سریال حوالی پاییز در پاسخ به اعتراضات اعلام کرد: “زندگی این بازیگر لبنانی در لبنان به خودش مربوط بوده و طبیعی است که در لبنان شرایط و قوانین کشور متفاوت از ایران است و مردم طبق قوانین دیگری زندگی می‌کنند.” در ادامه مطلب قصد داریم درخصوص آن ماری سلامه این بازیگر لبنانی و زندگی او اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

زندگی‌نامه آن ماری سلامه

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salameh) بازیگر لبنانی متولد 24 جولای 1990 (بیست‌وهشت ساله) در روستای فاریا لبنان است. او دوره تحصیلی خود را در مدرسه مهرن منصور گذارنده و از دانشگاه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. آن ماری سلامه پس از آنکه مدرک فوق لیسانس خود را در رشته هنرهای نمایشی گرفت، فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. آن سلامه کار خود را با عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد، اما پس از نشان داده استعدادهای خود به یک هنرمند فرامرزی تبدیل شد و با کارگردان‌هایی از کشور ژاپن، مصر و ایران همکاری کرد. او با حضور در فیلم  “Galata Omri” در کشور خودش به شهرت رسید و پس از آن با حضور در فیلم “ریشه‌ها” در نقش دختری که مورد تجاوز قرار گرفته بود، نامی برای خود دست‌وپا کرد.

ماری سلامه در ایران

او اولین بار در فیلم “آوازهای سرزمین من” به کارگردانی عباس رافعی که محصول مشترک دو کشور ایران و لبنان بود در سینمای ایران حضور پیدا کرد. حضور او در سریال حوالی پاییز در نقش “ساره” دومین فعالیت او در کشور ما بود. با وجود حاشیه‌هایی که این روزها این بازیگر لبنانی به پا کرده، بعید است که دیگر شاهد حضور او در فیلم و یا سریال ایرانی باشیم.

امتیاز: 4.1 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.