جنیفر لارنس

به زندان رفتن هکری که عکس‌ های جنیفر لارنس را منتشر کرده بود

جورج گاروفانو (George Garofano) یکی از 4 هکری بود که در سال 2014 عکس‌های شخصی از هنرمندان مشهور را به سرقت بودند. این هکرها عکس‌های خوانندگان و بازیگران مشهور هالیوودی را در یک هک بزرگ در سال 2014 تحت عنوان Celebgate به سرقت بردند و در سایت  “The Fappening” در اختیار عموم قرار دادند. عکس‌ های جنیفر لارنس هم جزء فایل‌های به سرقت رفته بود که در زمان خود جنجال‌های بسیاری بر پا کرد.

هکر عکس‌ های جنیفر لارنس مجازات می‌شود

امروز دادگاه جورج گاروفانو در آمریکا برگزار شد و هکر عکس‌های جنیفر لارنس به 8 ماه حبس محکوم شد. خبرگزاری Variety گزارش داده است که او علاوه بر این 8 ماه به مدت 3 سال تحت آزادی مشروط قرار خواهد گرفت. او همچنین پس از آزاد شدن از زندان باید به مدت 60 ساعت به انجام خدمات اجتماعی بپردازد. گاروفانو در مجموع بیش از 250 شخص را هک کرده است که از جمله آنها می‌توان به کیت آپتون، جنیفر لارنس و کریستین دانست اشاره کرد.

دو هکر دیگر عکس‌ های جنیفر لارنس که هم دست جورج گاروفانو در هک بزرگ Celebgate بودند در حال گذراندن دوران محکومیت خود می‌باشند و یک هکر دیگر در انتظار مجازات خود به سر می‌برد.

Ryan Collins: سی و شش ساله به جرم هک و نقض قوانین رایانه‌ای و سوءاستفاده به 18 ماه حبس محکوم شد.

Edward Majerczyk: بیست و هشت سال به جرم مشابه به 9 ماه حبس محکوم شد.

Emilio Herrera: سی و دو ساله هنوز در انتظار حکم نهایی خود است.

در حالی‌که اداره دادستانی ایالات متحده می‌گوید که شواهدی مبنی بر انتشار تصاویر و اشتراک گذاشتن آنلاین عکس‌های به سرقت رفته توسط کالینز، مجرچیک و هررا وجود ندارد، وب‌سایت Variety گزارش داده که گاروفانو نام کاربری و رمز عبور خود و حتی عکس‌ های جنیفر لارنس و دیگر افراد مشهور را در اختیار این سه شخص قرار داده است.

هر یک از هکرها از طریق فیشینگ، لینک جعلی بازیابی رمز عبور را به هدف‌های خود فرستاده اند و با دسترسی به اطلاعات آنها موفق به وارد شدن به حساب‌های کاربریشان شده‌اند. در 31 آگوست سال 2014 این اطلاعات در 4Chan و Reddit منتشر شد. این نشر اطلاعات آنقدر گسترده بود که حذف کامل آنها از ردیت یک هفته کامل زمان برد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.