قسمت جدید فیلم ماتریکس

قسمت جدید فیلم ماتریکس بدون حضور کیانو ریوز در دست ساخت است!

اولین فیلم ماتریکس یک فیلم انقلابی بود که در خاطر اکثر بینندگان آن جاودانه شده است. دنباله‌های این فیلم نیز که شامل دو قسمت بود، توجهات زیادی را به خود جلب کرد، اما نه به اندازه اولین فیلم Matrix. با این حال طرفدارانی نیز بودند که به‌طور کلی از سه‌گانه ماتریکس لذت بردند. برای طرفداران این فرنچایز خبر خوبی در راه است و آن اینست که قسمت جدید فیلم ماتریکس در دست ساخت است.

قسمت جدید فیلم ماتریکس بدون کیانو ریوز

طبق گزارشی که توسط وبسایت Geeks WorldWide منتشر شده، اعلام شده است که احتمالاً قسمت جدید فیلم ماتریکس در حال ساخت است. تنها اطلاعاتی که از این فیلم در دسترس است، اینست که به احتمال بسیار بالا Michael B. Jordan بازیگر نقش اول ماتریکس 4 خواهد بود. مایکل بی.جوردن بازیگر آمریکایی هالیوود است که به لطف بازی در سری فیلم‌های Creed و Black Panther به شهرت خوبی دست پیدا کرده است.

مایکل بی.جوردن بازیگر قسمت جدید فیلم ماتریکس

بیشتر بخوانید: 10 مرد جذاب سال 2018 از نگاه مردم سراسر جهان چه کسانی هستند؟

باوجود آنکه این خبر هنوز به تأیید رسمی هیچ‌یک از سازندگان فیلم نرسیده است، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که اولین باری نیست که شایعات درخصوص ساخت فیلم جدید ماتریکس به گوش می‌رسد. در سال 2017 هالیوود ریپورتر ادعا کرده بود که کمپانی وارنر برادرز عملیات ساخت قسمت جدید این فرنچایز را آغاز کرده است، اما هیچ اشاره‌ای به این نشده است که آیا فیلم جدید ریبوتی برای داستان ماتریکس خواهد بود یا دنباله‌ای از قسمت‌های پیشین.

با این حال لانا واچوفسکی (یکی از واچوفسکی‌ها که کارگردان فیلم‌های اصلی ماتریکس بودند) به احتمال بالا کارگردان قسمت جدید خواهد بود. اینکه آیا لی‌لی، خواهر او هم در این پروژه همراهش خواهد بود یا خیر، هنوز رد یا تأیید نشده است. گفته شده است که زک پن که پیش‌تر وظیفه نوشتن فیلمنامه The Incredible Hulk و Ready Player One را برعهده داشته، نویسندگی فیلم جدید ماتریکس را بر عهده خواهد گرفت. اما همچنان به عقیده بسیاری ناراحت‌کننده‌ترین بخش این خبر هیجان انگیز، احتمال غیبت کیانو ریوز بازیگر نقش نئو در سه‌گانه ماتریکس، در فیلم جدید است.

آیا شما از طرفداران سه‌گانه ماتریکس هستید و از شنیدن خبر ساخت قسمت جدید آن خوشحالید؟ نظرتان درخصوص غیبت کیانو ریوز در فیلم آینده ماتریکس چیست؟

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

۶ دیدگاه

  1. Avatar کیانو گفت:

    یادش به خیر خونمون همه آماده کردن خودشونو بریم پارک
    حضرت عباسی هر کاری کردن منو نتونستن ببرن قرار بود ماتریکسو نشون بده شبکه 4
    تنهایی موندم نگا مردن
    اگه کیانو نباشه نمیشه نگا کرد .میدونید اصلا یجور بی احترامی به فیلم ماتریکسه مسی دیگه نقش اول باشه

  2. Avatar آرش گفت:

    سابقه نداشته فیلم بعد از قسمت سوم خراب نکنه، معمولا قسمت اول بهترینه، دوم بدک نیست، سوم چرته و هرچی بعد سوم بیاد افتضاحه! در نتیجه با کیانو یا بدون کیانو فوق‌العاده چرت خواهد بود و شاید بخاطر همین کیانو خودش قبول نکرده باشه.

  3. Avatar Skyrim گفت:

    یه چیز تازه مد شده که میخوان هرچی قهرمانه سیاه پوست بکنن که بگن مثلا نژاد پرستی نباید باشه!
    به یه فیلم مثل black panther چنان امتیاز دادن که فکر میکنی چه خبره! حتی 1 بار دیدنش هم وقت تلف کردنه. الانم دیگه همه فیلم ها رو ….

    جز مورگان فریمن که هم سیاه پوست هست هم بازیگر بسیار خوبیه بقیه سیاه های هالیوود فقط بدن 6 تیکه و هیکل گنده دارن بدون ذره ای هنر بازیگری.

    خدایی از تام هنکس و فریمن و ژان رنو و… به کجا رسیدیم! که اینا شدن بازیگر!
    من هنوز هم فیلم های قدیمتر رو ترجیح میدم، فیلم leon the professional رو صد بار ببینی بهتر از اینه بری وقتت رو با فیلم های جدید تلف کنی. اطمینان دارم کسایی که دیده باشن میدونن منظورم چیه کسی که ندیده شاید دفاع کنه بگه این فیلم جدید ها عالی ان، ولی ببینن 99 درصد مطمئنم نظرشون عوض میشه.

  4. Avatar محمدمهدی گفت:

    من الان درگیر اینم که کارگردان سه‌گانش برادران واچوفسکی‌ بودن و کارگردان این خواهران واچوفسکی‌؟

  5. Avatar Reza jj گفت:

    بدون کیانو ریوز
    FK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.