سریال عاشقانه 2

سریال عاشقانه ۲ در حال ساخت است و احتمالا در سال جاری منتشر خواهد شد!

سریال عاشقانه در دوران خود یکی از سریال‌های شبکه خانگی محبوب بود و پس از پایان آن، در رابطه با فصل دوم این سریال صحبت‌هایی شد. در واقع پس از پایان فصل اول این سریال، مردم مدام منتظر فصل دوم سریال عاشقانه بودند اما ظاهرا به تازگی محمدرضا گلزار از شروع ساخت سریال عاشقانه ۲ خبر داده است و در ادامه به جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

سریال عاشقانه ۲

سریال عاشقانه ۲

سریال شبکه خانگی عاشقانه که با همکاری بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ساره بیات، هومن سیدی، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، حسین یاری و بهاره کیان‌افشار ساخته شده بود، نظر بسیاری را مردم را خود جلب کرده بود و به زودی باید منتظر سریال عاشقانه ۲ باشیم. ظاهرا ساخت این سریال آغاز شده اما زمان پخش آن هنوز مشخص نیست. این خبر از آنجا نشات گرفته که محمدرضا گلزار، تصویری از فیلمنامه سریال عاشقانه ۲ را منتشر کرده است. نویسندگان این فصل جدید، علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی هستند و تهیه‌کنندگی این فصل به عهده هومن کبیری خواهد بود. در نهایت این سریال مجددا با کارگردانی منوچهر هادی در شبکه خانگی پخش خواهد شد

فصل اول این سریال اجتماعی، با داشتن بازیگران محبوب توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. هنوز مشخص نیست که فصل جدید این سریال چه ماجرایی را به تصویر خواهد کشید. همچنین همکاری بازیگران و حضور بازیگران قبل نامعلوم است. نکته جالب این است که کاربران مدام در رابطه با پایین بودن سطح این سریال صحبت می‌کنند اما این سریال در شبکه خانگی از فروش خوبی برخوردار است و ظاهرا مشخص نیست که چه کسانی اینگونه سریال‌ها را تماشا می‌کنند!

به هر جهت خبر ساخت فصل دوم این سریال برای طرفدارانش خبر خوبی خواهد بود. بر اساس گزارش‌های قبلی، سریال عاشقانه ۲ در ۳۴ قسمت ارائه خواهد شد و احتمالاً در زمستان امسال برای نمایش خانگی منتشر می‌شود. در صورت انتشار جزییات بیشتر در رابطه با این سریال، شما عزیزان را مطلع خواهیم کرد. نظرات خود را در رابطه با این سریال و فصل جدید آن با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.2 از 5 (30 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵ دیدگاه

  1. Avatar ناشناس گفت:

    سریال خارق العاده مخصوصا بازی استاد حسین یاری

  2. Avatar ناشناس گفت:

    سریال خارق العاده مخصوصا

  3. Avatar هلن گفت:

    به نظر من سریال خیلی خوبی است وکاش زودتر پخش بشود و بازیگرانش تغیر نکند والبته به نظر من توی این روز های کرونایی اگر زودتر پخش شود مثلا در تابستان خیلیبهتر میشود و مردم هم حوصله شان سر نمی رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.