منتفی شدن پایتخت

ماجرای منتفی شدن سریال پایتخت 6 ویژه نوروز، پس از فوت خشایار الوند

در اخبار گذشته اشاره کرده بودیم که یک قسمت پایتخت ویژه نوروز در شب عید ساخته و پخش خواهد شد اما پس از فوت ناگهانی خشایار الوند نویسنده پایتخت، ساخت این قسمت پایتخت ویژه نوروز کنسل شد. این خبر بدی برای علاقه مندان به سریال پایتخت 6 است اما باید اشاره کنیم که این سریال یکی از مهره های اصلی خود را از دست داد و تیم پایتخت در غم بزرگی به سر می برد. در ادامه ماجرای منتفی شدن پایتخت ویژه نوروز را شرح خواهیم داد.

منتفی شدن سریال پایتخت 6 ویژه نوروز!

سریال پایتخت 6

در مطلب گذشته در راستای فوت ناگهانی خشایار الوند توضیحاتی را ارائه کردیم اما این اتفاق باعث منتفی شدن پایتخت ویژه نوروز برای شب عید شد و امسال نباید منتظر پایتخت در تلویزیون باشیم. البته طبیعی است که در این شرایط اوضاع کمی نابه‌سامان و غم انگیز باشد در نتیجه نباید انتظار پخش پایتخت را داشته باشیم و از این موضوع ناراحت شویم بلکه باید در این غم بزرگ با تیم پایتخت شریک شویم.

احمد مهران فرد، بازیگر نقش ارسطو نیز در صفحه اینستاگرام خود اشاره کرد که امسال سریال پایتخت 6 ویژه نوروز هم پخش نخواهد شد و این خبر از سوی عوامل دیگر نیز تایید شد که می توان به الهام غفوری، تهیه کننده سریال پایتخت 6 اشاره کرد. الهام غفوری در راستای منتفی شدن سریال پایتخت 6 اشاره کرده که:

احمد مهرانفر درست گفته است. با توجه به حال و روزی که بچه‌ها دارند و شرایط سختی که حاکم شد به ما امکان اینکه بتوانیم این کار را برای عید انجام دهیم، الان خیلی سخت است و خودمان هم نمی‌دانیم باید چکار کنیم. خشایار پنج شنبه صبح فوت شده، پنج شنبه و جمعه تلویزیون تعطیل است و شنبه که موعد کلید این کار است باید خشایار الوند را تشییع کنیم. آنقدر حالمان بد است که نمی‌توانیم برویم جلوی دوربین و متن بامزه خشایار را بخوانیم و بخندیم.

اگر کار طنز نبود چند روز بعد شروع می‌کردیم و کار متوقف نمی‌شد اما کار طنز است و باید بتوانیم مردم را بخندانیم؛ این کار نیاز به روحیه نشاط و شادابی دارد که الان «پایتختی‌ها» همه عزادارند. خود من هم حالم خوب نیست چه برسد به بچه‌های صحنه! یک مقداری حق بدهیم که شرایط بسیار به هم ریخته است. حتی آن‌هایی که کار نمی‌کردند با خشایار هم داغدار شدند؛ وای به حال ما که دَه سال است با ایشان کار می‌کردیم.

البته در ادامه الهام غفوری گفته است که:

۵۰ درصد فیلمنامه آماده است و خودش از ما خواسته بود پنج‌شنبه و جمعه قصه را کاملاً با دیالوگ‌نویسی تحویل دهد. البته کلیت قصه تکمیل بود و بایستی دیالوگ‌نویسی این قصه آماده می‌شد. اما اجل مهلت نداد تا این ۴۸ ساعت، فیلمنامه کامل این تک قسمت «پایتخت» را خشایار الوند بنویسد. البته بچه‌ها دوست دارند آخرین یادگاری خشایار الوند را بسازند ولی از یک طرف نمی‌توانند به شوخی‌های خشایار بخندند و آن شرایط قبل را داشته باشند. هر مرگی چهل روز فرصت می‌خواهد یا حداقل یک هفته باید خودشان را بازسازی کنند ولی روزها می‌گذرد و به عید نوروز نزدیک می‌شویم. ما فکر می‌کنیم ساخت اپیزود شب عید «پایتخت» یک مقدار نشدنی شده و باید به یک برهه دیگری برای تولید بیندیشیم.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.