سریال The morning Show

فیلم‌برداری فصل جدید سریال ‌Big Little Lies و سریال The Morning Show آغاز شد

همانطور که می‌دانید سریال ‌Big Little Lies و سریال The morning Show از بهترین سریال‌هایی بودند که به زنان پرداختند. داستان هر دو سریال بسیار بی‌نظیر بوده و فوق‌العاده به تصویر کشیده شده است. خبر خوب این است که فصل بعدی هر دو سریال در حال ساخت است و به طور همزمان فیلمبرداری این دو سریال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: کدام یک از سریال‌های جدید را می‌توانیم جایگزین گیم آف ترونز کنیم؟

سریال Big Little Lies که دو فصل از آن ساخته شده بود و نامزد و برنده‌ی جوایزی مختلفی بوده با بازی نیکول کیدمن، مریل استریپ، ریس ویترسپون ، لورا درن و زوئی کراویتز مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این فیلم به شکلی معمایی ساخته شده و در عین حال دغدغه‌ی زنان امروز را به نمایش می‌گذارد. این مینی سریال در بخش‌های مختلف در جشنواره‌های امی و گلدن گلاب نامزد شده و جوایزی هم دریافت کرده است. به طور کلی این مینی سریال بسیار محبوب و موفق بوده و به قدری جذاب است که شما را مجبور می‌کند تا کل سریال را در یک روز ببینید. خوشبختانه فصل جدید (فصل سوم) این سریال در حال ساخت است و این خبر خوبی برای علاقه‌مندان و طرفداران سریال دروغ‌های کوچک و بزرگ خواهد بود.

سریال The morning Show

از سوی دیگر سریال The Morning Show محصول سال ۲۰۱۹ بوده و به طور اختصاصی برای سرویس استریم اپل (اپل تی وی پلاس) ساخته شده بود. این سریال در واقع روایت‌هایی از کمپین Me Too بوده و ماجرای زنانی را به تصویر می‌کشد که در یک تیم کاری مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. در این سریال نیز جنیفر انیستون پس از سال‌ها حضور پیدا کرده و با ریس ویترسپون، استیو کرل و بیلی کروداپ هم‌بازی شده است.

سریال The morning Show

بیشتر بخوانید: سریال جدید جنیفر انیستون : جنیفر انیستون، 13 سال پس از Friends به تلویزیون خواهد آمد!

این سریال نیز فوق‌العاده جذاب بوده و در گلدن‌گلاب و بسیاری جشنواره‌های فیلم و سریال دیگر نامزد دریافت جایزه شده است. خوشبختانه فصل دوم این سریال نیز در حال ساخت است و ریس ویترسپون که در هر دو سریال حضور پررنگی دارد، روزهای پر چالشی را سپری می‌کند. در نهایت اگر شما عزیزان هم از طرفداران این سریال هستید باید منتظر پخش آن‌ها باشید و متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای پخش این دو سریال اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: لیست کامل نامزدهای جوایز امی 2020 منتشر شد
بیشتر بخوانید: برندگان مراسم امی ۲۰۲۰ در مراسمی متفاوت و مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.