صیغه دختر ۹ ساله

صیغه دختر 9 ساله : دستور بازداشت فردی که یک دختر 9 ساله را با پرداخت پول صیغه کرد!

مدتی پیش فردی در شبکه‌های اجتماعی مدعی به صیغه دختر 9 ساله با پرداخت پول شد. در واقع طبق گفته‌ی این شخص، خانواده این کودک به دلیل نیاز مالی برای پرداخت اجاره خانه، دختر 9 ساله خود را به ازای پول در اختیار او قرار دادند و صیغه کردند. البته این تمام ماجرا نبود و در این ویدیو فرد از مزایای چنین روابطی می‌گوید و کیفیت روابط جنسی با کودکان را شرح می‌دهد که قطعا این فرد یک انسان سالم نبوده و باید تحت درمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای کودک همسری در ایران و کلیپ عجیب این روزهای شبکه های اجتماعی

صیغه دختر 9 ساله

به هر جهت کودک همسری موضوع تازه‌ای نیست و سال‌ها قبل مطرح شده است. این موضوع در جهان به یک نتیجه نهایی رسیده اما در ایران هنوز هر فردی به خود اجازه می‌دهد تا در این رابطه اظهاراتی داشته باشد و موافقت خود را با کودک همسری اعلام کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ایران اعلام کرد که پس از پیگیری‌ها از سوی مسئولان دادگستری، دستور بازداشت این فرد مذکور که ویدیو را منتشر کرده صادر شده است و با او برخورد قضایی خواهد شد. از سوی دیگر پس از پیگیری‌ها اگر ادعای این ویدیو صحت داشته باشد، با پدر و برادر کودک نیز برخورد قضایی خواهد شد.

اما دستگیری این افراد چه تاثیری بر حال آن کودک خواهد داشت؟ شاید کمی برای این اقدامات دیر باشد زیرا آن کودک دیگر هرگز مانند دیگر کودکان نخواهد شد و آسیب‌های روحی زیادی دیده است. باید بگوییم که تا زمانی که قوانینی جدی در این زمینه پایه‌گذاری نشود، این مشکل حل نخواهد شد و افرادی بیمار، این جنایت را در حق کودکان مرتکب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مسدود شدن صفحه اینستاگرام تتلو : قاچاق دختران 15 تا 20 ساله در استانبول

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar عباس گفت:

    این بابا چون یه فرد معمولیه گرفتنش وگرنه بارها و بارها بدترش بدون صیغه اتفاق افتاده و قربانی هم کاملا اتفاقی زیر اوار مدرسه مونده ولی… حافظه تاریخی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.