غذاهای جاودانگی

غذاهای جاودانگی: چیزهایی که سلامتی را به شما هدیه می‌دهند

می‌خواهید جوان به نظر برسید؟ غذای مناسب میل کنید. در ادامه با معرفی غذاهای جاودانگی و چیزهایی که سلامتی را به شما هدیه می‌دهند، با ما همراه باشید.

غذاهای جاودانگی چه هستند

زمانی که ما یک رژیم غذایی غنی با غذاهای با کیفیت و حاوی آنتی‌اکسیدان، چربی پایین، آب و مواد مغزی متفاوت را دنبال می‌کنیم، بدن ما تشکر خود را از طریق بزرگ‌ترین عضو خود نشان می‌دهد. پوست ما. با این که محصولات مختلف به ما کمک می‌کنند؛ اما، چیزی که شما نیاز دارید به آن توجه کنید، غذا است. در اینجا فهرستی از غذاهای جاودانگی که ضد پیری هستند را معرفی می‌کنیم. «ادونی بن دیوید» متخصص غذای سلبریتی‌ها توصیه می‌کند موارد زیر را در رژیم خود اعمال کنید.

فلفل دلمه‌ای قرمز

غذاهای جاودانگی فلفل دلمه‌ای قرمز

اول مورد از غذاهای جاودانگی فلفل دلمه‌ای قرمز است. این ماده غذایی مقدار غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C را در خود جای داده که مناسب تولید کلاژن است. آن‌ها همچنین شامل آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند کاروتنوئیدها می‌باشند که دلیل اصلی رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی هستند که شما در اکثر میوه‌ها و سبزیجات مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید آن‌ها را تکه کرده و به شکل خام در سالاد یا پخته و سرخ کرده استفاده کنید.

پاپایا

غذاهای جاودانگی پاپایا

این میوه استوایی خوشمزه منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند. پاپایا حاوی ویتامین A، C، K، E، B، منیزیم، کلسیم و بسیاری از مواد معدنی و ویتامین‌های سالم است. رنج اکسیدان‌های حاضر در پاپایا می‌تواند به آسیب‌های رسیده کمک کند. یکی از نکات جالب درباره پاپایا اینجاست که حاوی آنزیم به نام پاپین است که خاصیت جدید ضدپیری دیگری را فراهم می‌کند. این میوه را به اسموتی صبح خود اضافه کنید.

کلم بروکلی

غذاهای جاودانگی کلم بروکلی

کلم بروکلی مواد مغزی ضد پیری و ضد التهاب را در خود جای داده و حاوی ویتامین C و K است. به علاوه فیبر و کلسیم. همانطور که می‌دانید بدن ما نیاز به ویتامین C دارد تا کلاژن تولید کند. پروتئین اصلی حاضر در پوست که قدرت و قابلیت ارتجاعی پوست را تامین می‌کند کلاژن نام دارد. آن را به شکل خام، بخارپز و مخلوط در سالاد مصرف کنید.

آجیل

آجیل

آجیل‌های مختلف منبع عالی ویتامین E هستند که به بازسازی پوست و مرطوب بودن پوست کمک می‌کنند. در عین حال از پوست ما در مقابل اشعه ماورای بنفش ساطع شده از خورشید مراقبت می‌نمایند. ویتامین E همچنین به قدرت سلول‌های پوستی کمک کرده و اجازه می‌دهد پوستی درخشان داشته باشیم. استفاده از آجیل‌های مختلف در سالاد‌ها یا خوردن آن‌ها مانند اسنک، فایده زیادی را به همراه دارد. پوست آجیل را جدا نکنید؛ زیرا، برخی از ویتامین‌ها در پوست آن ذخیره شده‌اند.

آووکادو

آووکادو

آووکادوها در مقابل التهاب‌های پوستی با حضور اسیدهای چرب مقاومت می‌کنند که به پوستی نرم و انعطاف‌پذیر ختم می‌شود. آن‌ها همچنین شامل مواد مغذی مهمی هستند که باعث عقب افتادن پیری می‌شود. درست به مانند امگا 3 حاضر در سالمون، آووکادو‌ها با حضور اسیدهای چرب کمک می‌کنند تا سیستم ایمنی به خوبی فعالیت کند. آن‌ها به سن ذهن و بدن شما کمک می‌کنند. این میوه سبز را به سالادهای خود اضافه کنید یا از آن یک پودینگ سالم بسازید.

سیب‌زمینی شیرین

سیب‌زمینی شیرین

اگر شما از امتحان سیب‌زمینی‌های معمول خسته شده‌اید، نمونه نارنجی آن را جایگزین کنید. زیرا آن‌ها سرشار از ویتامین A هستند که به وسیله احیای کلاژن باعث رفع خطوط و چین و چروک‌ها می‌شوند. دلیلی که رنگ آن‌ها نارنجی شده نیز همین است. شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را بپزید و از روی آن‌ها سبزیجات مصرف کنید.

شما چه مواد غذایی دیگری را می‌شناسید تا به فهرست غذاهای جاودانگی ما بیافزایید؟ آن‌ها را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: مواد غذایی که برای جلوگیری از سرطان برای بدن ضروری هستند

بیشتر بخوانید: معرفی بدترین غذاهای دنیا که اصلا نباید امتحان کنید! (قسمت اول)

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.