فال نیمه دوم اسفند

فال نیمه دوم اسفند : قدر روزها و لحظات پایانی سال را بدانید و از این لحظات استفاده کنید!

در این مطلب فال نیمه دوم اسفند را در اختیارتان قرار خواهیم داد و برایتان روزهایی پر از شادی، نشاط و سرزندگی را آرزومندیم. امیدواریم که در این روزهای پایانی سال تمامی کارهایتان را سروسامان دهید و برای سال جدید و برنامه هایی جدید آماده شوید. دینو در فال نیمه دوم اسفند خبرهای خوشی برایتان خواهد داشت.

فال نیمه دوم اسفند

متولدین ماه فروردین

در این ماه کارهایتان خیلی فشرده شده است اما با کمی برنامه ریزی می‌توانید به همه کارهایتان برسید و اوضاع را سروسامان دهید. در این شلوغی کارها عجول نباشید و صبوری کنید. عصبی نشوید و در کمال خونسردی به کارهایتان برسید. استرس و نگرانی برای شما اصلاً خوب نیست. از کارهای یدی خودداری کنید و زیاد به خود و اعصابتان فشار وارد نکنید. سعی کنید طرز صحیح و شاد زندگی را بیاموزید و از روزهایتان نهایت استفاده را داشته باشید. ناامید نباشید و بدانید این روزهای تاریک به سر خواهد آمد.

سعی کنید به دنبال علایقتان بروید و درجا نزنید زیرا موفقیت شما در علایقتان خواهد بود. روزهای خوبی پیش رودارید اگر بتوانید انرژی مثبت اطرافتان را ببینید. شما به استراحت نیاز دارید و تعطیلات عید بهترین زمان برای این استراحت خواهد بود و می‌توانید زمانی را در کنار خانواده و با آرامش سپری کنید. زیاد به حرف‌های اطرافیان توجه نداشته باشید و مسیر خودتان را دنبال کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

تغییرات شغلی خوبی برایتان در راه است پس این فرصت را به‌دست آورید و آینده‌ی شغلی خود را تضمین کنید. شک و تردید برای شما هیچ گاه خوب نبوده پس به یقین برسید و در تصمیمات قاطع باشید. به دیگران سخت نگیرید. اگر به برخی اهدافتان نرسیده‌اید باید کمی صبور باشید. ورزش باعث تقویت روحیه‌ی شما می‌شود و به شما اعتماد به نفس می‌دهد. سعی کنید اوقات فراغت خود را کمی بامطالعه بگذرانید.

امید و انگیزه‌ی شما تحسین‌برانگیز بوده و انتخاب شما همیشه منحصربه‌فرد است. فعلاً از خریدهای بزرگ خودداری کنید درواقع این ماه زمان خوبی برای ریسک نیست زیرا ممکن است ازلحاظ مالی به مشکل بربخورید. ازدواج در بهترین روزهای زندگی اتفاق خواهد افتاد پس در این زمینه اصلاً عجول نباشید. برای خواسته‌ها و علایق قلبی‌تان بجنگید و پای حرف‌هایتان بایستید. در این ماه به هیچ دورهمی نه نگویید زیرا این دورهمی‌ها برای روحیه‌تان بسیار خوب است و انرژی‌بخش خواهد بود.

متولدین ماه خرداد

روزهای زندگی بالا و پایین زیادی دارد درنتیجه مهم است که در روزهای سخت زندگی آرامش خود را حفظ کنید. شاید روزهایی بسیار مأیوس شده باشید و اما دوباره امید به زندگی شما باز خواهد گشت و لذت یک زندگی خوب را احساس خواهید کرد. لبخند بزنید و از تک‌تک روزها که هدیه‌ی زندگی است لذت ببرید. هر روزی که سپری می‌شود یک نعمت است و ما فراموش می‌کنیم که عمر چقدر می‌تواند کوتاه باشد.

قدر لحظات و عمرتان را بدانید. به خانواده‌ی خود اهمیت دهید و بدانید که مهم‌ترین چیز زندگی تا آخر عمرتان خانواده خواهد بود. شما فردی مقاوم و استوار هستید در نتیجه توانایی مدیریت و حل مشکلات زندگی خود را خواهید داشت پس جای نگرانی نیست. مشکلات مالی را فراموش کنید و مطمئن باشید که تمامی آن‌ها حل خواهند شد. در انتظار پیشنهادی از سوی فردی هستید که این پیشنهاد به صلاح شما نیست و بهتر از به عقلتان رجوع کنید. در تصمیمات با دوستانتان مشورت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

متولدین ماه تیر

در این مدت کمی پس‌انداز کنید و خرجتان را پایین بیاورید. خرید عید را فراموش کنید زیرا شما به اندازه‌ی کافی لباس‌ها و پوشام تمیز و مرتب دارید و بهتر است پول خود را برای اهداف ارزشمندتری ذخیره کنید. خبرهای خوبی برایتان درراه است اما باید صبور باشید. برای بهبود شرایط زندگی باید شاداب و سرزنده‌تر از قبل باشید. بیشتر بخندید، به باشگاه بروید و به موسیقی زندگی با آرامش گوش دهید.

راه سرمایه‌گذاری را یاد بگیرید و کمی به پیشرفت‌های این چنینی فکر کنید. برای سال جدید اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدتی را تنظیم کنید. بدون برنامه به اهداف خود نخواهید رسید. از تصمیمات گذشته پشیمان نشوید و به آینده امیدوار باشید. باید یاد بگیرید که هر کاری را دقیقاً در زمانش انجام دهید. معاملات بزرگ را به سال آینده بیندازید و فعلاً صبر کنید زیرا وضعیت بازار بسیار نابه سامان است. باید آدم‌های بد را از زندگی‌تان کنار بگذارید و می‌توانید مطالعه را جایگزین دوستان و اطرافیان بدتان کنید.

متولدین ماه مرداد

این روزها بسیار بی انرژی و خسته هستید و یک انرژی منفی درون قلب شما قرارگرفته که به مرور زمان تأثیر بد خود را بر روی زندگی‌تان خواهد گذاشت. فال نیمه دوم اسفند می‌گوید که باید خودتان را از این احساس خستگی و بد نجات دهید و به زندگی بازگردید. شما بسیار توانا هستید فقط باید شیوه زندگی خودتان را تغییر دهید و طور دیگری زندگی کنید. کمی از وقتان را به خودتان اختصاص دهید. برای اوقات تفریح خود ارزش قائل باشید و تمام زندگی را با کار نگذرانید.

باید بدانید که اطرافیان به محبت شما نیاز دارند. خشمگین شدن بسیار راحت است اما صبوری کار هرکسی نیست. از مدیریت کردن همه‌چیز دست‌بردارید و کمی خودتان را رها کنید. به حرف‌ها و حواشی اهمیت ندهید. سرتان به زندگی خودتان باشد و به دنبال آرامش حقیقی خود باشید. زندگی برای شما صبر نخواهد کرد پس نباید جا بمانید. اعتمادبه‌نفس داشته باشید و بدانید که بهترین تصمیم را می‌گیرید پس مردد نباشید. رمز موفقیت شما در زندگی کمی سرزندگی و انرژی بیشتر است.

متولدین ماه شهریور

سردرگم و حیران شده‌اید. خواسته‌های و آرزوهای خود را فراموش کرده‌اید. فال نیمه دوم اسفند هشدار می‌دهد که هر چه زودتر خودتان را جمع‌وجور کنید. تا پایان ماه، مشکلات عاطفی‌تان برطرف خواهد شد. از نظر کاری کمی وضعیتتان به هم ریخته شده است و باید در این زمینه کمی صبر داشته باشید. توانایی خودتان را در حل مشکلات به خودتان نشان دهید و ثابت کنید که از پس مشکلات برمی‌آیید. فال نیمه دوم اسفند برای شما در این ماه عشق بیشتر و سفرهای بیشتر را پیش‌بینی خواهد کرد.

منتظر اتفاقات خوب در سال آینده باشید و به شکست‌های امسال زیاد فکر نکنید. فال نیمه دوم اسفند به آینده شما بسیار امیدوار است. در این وضعیت گرانی کم‌تر خرید کنید و کمی از هزینه‌های زندگی‌تان بکاهید تا بتوانید پول‌هایتان را پس‌انداز کنید. زندگی فقط پول به‌دست آوردن و خرج کردن نیست. شما باید اهداف مهم‌تری و جدی‌تری از خرید را در ذهن خود پرورش دهید. اگر شاغل هستید منتظر موفقیت‌های بیشتر و کسب درآمد بیشتری باشید و اگر شاغل نیستید بدانید که به‌زودی در شغل موردعلاقه‌تان قدم خواهید گذاشت.

متولدین ماه مهر

قلب مهربانی دارید و با این مهربانی می‌توانید دل اطرافیان را به‌دست آورید. حواستان به نیازمندان اطرافتان باشد. شما نمی‌توانید کسی را آزرده کنید پس مراقب رفتارتان باشید تا حس آرامش درونی‌تان از هم نپاشد. نیازی نیست تا حواستان به همه‌کس و همه‌چیز باشد فقط سعی کنید بهترین رفتار و برخورد را داشته باشید. خشم اصلاً به شما نمی‌آید و اینکه سعی می‌کنید این حس بد را کنترل کنید بسیار خوب است. البته باید احساسات خود را بروز دهید و زیاد درون‌گرا نباشید زیرا درون‌گرایی شما را افسردگی خواهد کرد زمانی می‌رسد که کارها به چرخش می‌افتد و زمان با سرعت برایتان پیش می‌رود.

اهداف خود را فراموش نکنید و هر روز یک قدم کوچک برای رسیدن به آرزوهایتان بردارید. متوقع نباشید زیرا شما خودتان مسئول زندگی خودتان هستید. از تنهایی فرار نکنید و سعی کنید روزهایی را با خودتان خلوت کنید. یک سفر خوب در راه است که حال و هوایتان را تغییر می‌دهد. فال نیمه دوم اسفند ماهی پر از پول را برایتان پیش‌بینی می‌کند. به جای تفریحات بیهوده کمی مطالعه کنید و رفیق‌بازی را کنار بگذارید.

متولدین ماه آبان

افسردگی را برای خودتان  تبدیل به عادت و الگوی زندگی نکنید زیرا اگر افسردگی تبدیل به عادت شود دیگر هرگز نمی‌توانید به زندگی عادی برگردید. طعم شیرین زندگی و روزها خوش را فراموش نکنید. زیاد به دنبال غم نباشید بلکه به دنبال راه‌هایی باشید که شما را خوشحال می‌کند. اگر شاغل نیستید حتماً کاری پیدا کنید تا کمی مشغول شوید. از خرج کردن پول‌هایتان لذت ببرید. پرخوری نکنید زیرا این موضوع شما را دچار بیماری خواهد کرد. در هفته زمانی را به ورزش اختصاص دهید و این کار به نشاط شما و بدنتان کمک خواهد کرد.

سفر کنید و کمی از وقتتان را به تفریح بگذرانید. ر مهمانی مهمی دعوت خواهید شد که باید حتماً در آن حضور پیدا کنید. فال نیمه دوم اسفند توصیه می‌کند که به خانواده اهمیت دهید و بدانید که خانواده تنها عنصری است که همیشه در کنارتان خواهد بود. کمی نرم و منعطف باشید تا بتوانید بهتر با مسائل کنار بیایید. خوشبختانه شما بسیار صبور هستید و همین صبوری در برخی موارد برگ برنده‌ی شما خواهد بود. همچنان صبور باشید و بدانید که دیر یا زود به‌تمامی خواسته‌هایتان خواهید رسید.

متولدین ماه آذر

سعی کنید این روزها پایانی سال، کینه‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذارید و همه‌ی اطرافیانتان را ببخشید. عمر آدمی کوتاه است و  شاید روزی برسد که از این کدورت‌ها پشیمان شویم. سختی‌ها را تحمل‌کنید زیرا در پایان سختی‌ها موفقیت بزرگی در انتظارتان است. سعی کنید قدرت حل مشکلات را در خودتان تقویت کنید. افرادی که شما را آزرده می‌کنند را کنار بگذارید. در تصمیم‌گیری‌تان را افزایش دهید.

برای رسیدن به اهدافتان کمی پافشاری کنید و زود تسلیم نشوید. فال نیمه دوم اسفند سال آینده را سالی پر شادی و خوشی برایتان پیش‌بینی می‌کند. در روابط عاشقانه‌تان موفق هستید اما یادتان باشد که نباید خودخواهی کنید. اگر احساس ضعف می‌کنید حتماً به پزشک مراجعه کنید و وقت را تلف نکنید. از روبرو شدن با مشکلات نترسید و قوی باشید. فراموش نکنید که برای خرج کردن پول‌هایتان باید برنامه‌ریزی داشته باشید. ورزش را فراموش نکنید و بدانید که ورزش و بازی برای روحیه‌تان خوب است.

متولدین ماه دی

نگران کارهای عقب‌افتاده نباشید و به سمت جلو حرکت کنید. همه کارها دقیقاً در زمان مناسب خود انجام خواهد شد. درگیر حواشی زندگی اطرافیان نشوید و از زندگی واقعی و دل‌چسب خود لذت ببرید. کمی تفریح کنید تا برای ادامه‌ی زندگی کاری‌تان نشاط داشته باشید. امید به زندگی را در خود افزایش دهید. دچار بیماری خواهید شد به‌زودی برطرف شده و آسیبی به شما وارد نخواهد کرد. نگران مسائل مالی نباشید و بدانید که این مسائل قابل‌حل هستند.

درزمینه‌ی کاری بسیار کوشا و موفق هستید. سعی کنید از داشته‌هایتان احساس لذت کنید و حسرت زندگی دیگران را نخورید. فال نیمه دوم اسفند روزهای پرکار و پرمشغله‌ای را برای شما پیش‌بینی می‌کند. ورزش را فراموش نکنید و در خانه شاداب باشید. به اطرافیان انرژی مثبت دهید و مدان از زندگی خود ننالید. مشکلات برای همه وجود دارد اما رفتار ما در این مشکلات نشان‌دهنده‌ی قدرت ما خواهد بود پس سعی کنید قوی باشید. موقعیت کاری جدیدی برایتان پیش خواهد آمد که باید به آن بیشتر فکر کنید. برای سال جدید آماده شوید و برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشید.

متولدین ماه بهمن

شما مدیریت بحران قوی دارید و در شرایط سخت می‌تواند مسائل را به خوبی مدیریت کنید. خوش‌رو خوش‌اخلاق باشید و کمی با اطرافیان معاشرت کنید. فال نیمه دوم اسفند امیدوار است که شما با صبوری بتوانید به رؤیاهای خود تحقق ببخشید. احترام شما به خانواده خصوصیت خوب شما است. باید سعی کنید شریک زندگی‌تان را راضی نگه‌دارید و او را از خود دلسرد نکنید.  از پیروزی‌ها مغرور نشوید و سعی کنید در زندگی فقط تجربه کسب کنید. زیاد وقتتان را با گوشی و بازی هدر ندهید و در کارها جدی‌تر باشید.

در خانه بیشتر شوخی کنید و جو خانه را تغییر دهید. استعدادهایتان را بکار گیرید و بدانید که استعداد شما برای رسیدن به اهدافتان بسیار کاربردی است. این روزها روزهای شما است و باید از لحظه‌به‌لحظه آن استفاده کنید. شما به هر چیزی که بخواهید و اراده کنید دست خواهید یافت. مسائل ساده را زیاد بزرگ نکنید و گاهی از کنار مسائل کوچک راحت‌تر بگذرید. خوشبختی در انتظار قدم‌های شما خواهد بود.

متولدین ماه اسفند

نیمه دومی‌های اسفند تولدتان مبارک. از یکنواخت بودن زندگی خسته نشوید زیرا این یکنواختی روزی به‌پایان خواهد رسید. امروز و فردا نکنید و کارهایتان را به تعویق نیندازید. در زندگی فقط خودتان و خانواده‌تانید که ماندگار هستید. برای عمرتان مفیدتر برنامه‌ریزی کنید. روزها در حال گذر است و هر سال با سرعت برق و باد می‌گذرد درنتیجه زمان زیادی برای زندگی باقی نمی‌ماند پس سعی کنید از لحظات خود بهره ببرید و بهترین اتفاق‌ها را خودتان برای خودتان رقم بزنید.

انتخاب‌ها شما همیشه منحصربه‌فرد است پس به انتخاب‌های خود ایمان داشته باشید و خودتان را باور کنید. نگران روابط عاطفی هم نباشید زیرا این مشکلات همیشه وجود دارند. کمی ریسک‌پذیر باشید. فال نیمه دوم اسفند پیش‌بینی می‌کند که در یک معامله سود خوبی خواهید کرد. ورزش روح شما را پرنشاط و پرانرژی خواهد کرد. برنامه‌ی زندگی‌تان را هرچه فشرده‌تر کنید بهتر به کارهایتان خواهید رسید پس این فرصتی را از دست ندهید و وقتتان را صرف اهداف بیهوده نکنید.

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.