نگهداری شیر

نگهداری شیر در خانه به چه قیمتی؟ (ماجرای شیری که صاحبش را خورد)

بر اساس گزارش‌های منتشر شده یک مرد 33 ساله که از یک شیر در خانه خود نگهداری می‌کرد در نهایت توسط همین شیر خورده شد. مردی از کشور چک که یک شیر نر 9 ساله و یک شیر ماده 1 ساله داشت در نهایت توسط حیوانات وحشی خانگی خود کشته و خورده شد و این خبر یکی از خبرهای داغ و بد امروز بود. در ادامه ماجرا را به طور کامل شرح خواهیم داد.

تاوان نگهداری شیر به عنوان حیوان خانگی

نگهداری شیر

قطعا می‌دانید که نگهداری شیر یک ریسک واقعی است و از آنجایی که حیوانات وحشی هر لحظه دگرگون خواهند شد در نتیجه نگهداری شیر به عنوان حیوان خانگی یک خطر بزرگ محسوب می‌شود. امروز خبری در راستای خورده شدن یک مرد 33 توسط شیر خانگی‌اش منتشر شد که بسیار غم‌انگیز بود. در واقع جسد این مرد که صاحب این دو شیر بود در قفس شیرها پیدا شد و ظاهرا در قفس به روی او قفل شده بود و نتوانسته بود از قفس خارج شود در نتیجه او غذای شیرهای خود شد. در نهایت پدر او در حالی جسد پسرش را در قفس شیرها یافت با پلیس تماس گرفت و پلیس مجبور شد تا با شلیک‌های متوالی این دو شیر را از بین ببرند.

ظاهرا صاحب این دو شیر برای نگهداری آن‌ها با پلیس و مقامات محلی درگیر بود و تلاش زیادی کرد تا این دو حیوان را در حیاط پشتی خود نگه دارد. در واقع در راستای نگهداری شیر پرونده‌ای برای این مرد تشکیل شده بود و ماجراهای زیادی را به دنبال داشت اما صاحب شیرها برای نگهداشتن این حیوانات تلاش و مقاومت زیادی کرد و در نهایت شیرها به خوبی جواب تلاش‌هایش را دادند. خورده شدن این مرد توسط شیرهایی که به آنها محبت زیادی کرده بود یک ماجرای بسیار غم‌انگیز است اما همه می‌دانیم که حیوانات درنده‌ای چون شیر به عنوان یک حیوان خانگی گزینه‌ی مناسبی نبوده و هرگز محبت انسان را درک نخواهد کرد.

امتیاز: 4.7 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵ دیدگاه

  1. Avatar aref.ak bari گفت:

    شیر جاش تو قفس نیست
    اون از بی محبتیش نبوده از فهمش بوده اونو اگه تو حیاط خونش نگه میداشت این طور نمیشد مشکل ما اینه حیونارو تو قفس نگه میداریم شما زندون دوس دارین

  2. Avatar علی گفت:

    با زکس نوشتین؟؟شیر ها طرف خوردن تموم شد پلیس اومده ب شیر ها شلیک کرده کشته///؟؟؟عجبببببب

  3. Avatar همون آدم کنه هستم گفت:

    این نمک بازی ها چیه مد شده؟😐😂حاجی شیر جاش توی جنگله نه خونت شانس اورده😂😂

  4. Avatar hastsn Divanbeygi گفت:

    باید خیلی احمق باشه که از شیر تو خونش
    نگهداری می کنه

  5. Avatar محسن منصوری گفت:

    کدوم محبت این ظلم به شیرها کرده بوده ، حیوانی قلمرو دوست که احتیاج به محیط نگهداری وسیع تری دارد را از روی خود خواهی در حیاط خلوت خانه اش اونم در قفس نگهداری میکرده ، همون بهتر که خورده شد مردک نادان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.