سریال عاشقانه

فصل دوم سریال عاشقانه به زودی در شبکه خانگی ارائه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید سریال عاشقانه در سال گذشته سروصدای زیادی در نمایش خانگی داشت و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود. پس از پایان سریال عاشقانه، مردم مدام پرس‌وجو می‌کردند که آیا فصل دومی از این سریال ارائه خواهد شد یا خیر و خبر خوش برای علاقه‌مندان سریال عاشقانه این است که فصل دوم این سریال آماده ساخت است. این سریال با بازیگران پرکار و محبوبی نظیر محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ساره بیات، هومن سیدی، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، حسین یاری و بهاره کیان‌افشار نظر بسیاری را به خود جلب کرده و به‌زودی با عاشقانه ۲ به خانه‌های مردم خواهند آمد.

سریال عاشقانه ۲

بر اساس گزارش‌ها اکنون سریال آماده برای ساخت بوده و قراردادهای آن نیز بسته‌شده است. درواقع تیم در انتظار سرمایه‌گذاری‌ها بوده و به‌زودی کار آغاز خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که فصل دوم عاشقانه در راستا و ادامه‌ی فصل اول خواهد بود و تمامی بازیگران فصل اول مجدداً در سریال حضور خواهند یافت مگر اینکه در زمان ضبط سریال مشغول به‌کاری دیگری باشند. البته عدم حضور بازیگران ممکن است منجر به تغییراتی در سریال شود.

عاشقانه ۲

این سریال اجتماعی با داشتن بازیگران محبوب توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. هومن سیدی در این سریال از کاراکترهای محبوب مردم بوده و قطعاً در عاشقانه ۲ نیز ایفای نقش خواهد کرد. هومن سیدی به‌تنهایی مسئولیت بزرگی را در این سریال به عهده دارد زیرا با بازی خود در دل مردم جای گرفت و در عاشقانه ۲ مردم انتظارات بیشتری از بازی او خواهند داشت.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که سریال عاشقانه ۲ در ۳۴ قسمت ارائه خواهد شد و احتمالاً در زمستان امسال برای نمایش خانگی منتشر می‌شود. منوچهر هادی کارگردان این سریال در این سال‌های اخیر بسیار فعال بوده و هم‌اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ است که این فیلم نیز تمامی بازیگران محبوب سینما را در خود جای‌داده است.

امتیاز: 4.8 از 5 (20 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.