فیلم کمدی Don’t Look Up

فیلم کمدی Don’t Look Up پر از ستاره‌های بزرگ هالیوود

به تازگی اطلاعاتی از بازیگران فیلم کمدی Don’t Look Up منتشر شده که ظاهرا این فیلم پر از ستاره‌های هالیوودی خواهد بود. فیلم کمدی Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی در حال ساخت است و جزییاتی از این پروژه‌ی جدید منتشر شده که همه‌ی علاقه‌مندان به فیلم را هیجان‌زده کرده است. به جرات می‌توان گفت که این فیلم یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های کمدی است که به صورت اختصاصی از شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد.

آدام مک‌کی یکی از کارگردانان موفق در حوزه‌ی کمدی بوده و از جمله فیلم‌های او می‌توان به The Big Short، Vice، Anchorman، Step Brothers، Ant-Man، Hustlers و بسیاری از فیلم‌های دیگر اشاره کرد.

فیلم کمدی Don’t Look Up

از سوی دیگر از جمله‌ ستاره‌های حاضر در این فیلم می‌‌توان به جنیفر لارنس، راب مورگان، لئوناردو دی‌کاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، تومر سیسیلی و متیو پری اشاره کرد. از سوی دیگر حضور متیو پری، بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال فرندز، بسیاری از طرفداران فرندز را هیجان‌زده کرده است زیرا او پس از سریال فرندز فعالیت هنری چشم‌گیری نداشته است. طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا جنیفر لارنس، راب مورگان و لئوناردو دی‌کاپریو نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده دارند.

در حال حاضر مراحل پیش تولید آغاز شده است و این فیلم احتمالا تا اواخر سال آینده یعنی سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد. در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم که نتیجه‌ی این فیلم پر ستاره چه خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 10 فیلم برتر جنگی جهان در تمام دوران‌ها با هنرنمایی بازیگران بزرگ عرصه سینما
بیشتر بخوانید: 10 فیلم‌ بر اساس داستان واقعی که می‌توان با آن‌ها ارتباط نزدیک‌تری برقرار کرد
بیشتر بخوانید: 3 فیلم برتر فضایی: معرفی برخی از برترین فیلم های فضایی برای روزهای قرنطینه

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.