لوکس ‌ترین استخرهای جهان

لوکس ‌ترین استخرهای جهان متعلق به کدام هتل‌های مجلل هستند؟

یکی جذابیت‌های گردشگری تجربه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس جهان است به همین دلیل هتل‌های مجلل جهان امکانات لوکسی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. یکی از این امکانات استخرهای لوکس است که برای مسافران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بوده است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی لوکس ‌ترین استخرهای جهان در هتل‌های مجلل بپردازیم.

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

استخر هتل Habita

استخر هتل Habita

هتل هبیتا در مونتری مکزیک قرار دارد که این هتل در پشت بام دو استخر با ساختار بتونی را ارائه کرده است. استخر هتل هبیتا دارای نمای ۳۶۰ از کوه‌های اطراف است و منظره‌ای فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. البته هزینه این هتل از شبی ۱۵۰ تا ۲۵۰ دلار بوده است.

استخر هتل Four Seasons Safari Lodge

استخر هتل Four Seasons Safari Lodge

هتل Four Seasons Safari یا هتل چهارفصل در پارک ملی تانزانیا دارای یک استخر بسیار جذاب رو به حیوانات وحشی است. در واقع زمانی که مشغول شنا هستید حیواناتی چون فیل و زرافه و دیگر حیوانات وحشی در اطرافتان در حال قدم زدن خواهند بود. هزینه این هتل شبی ۲۰۰۰ دلار بوده است.

استخر هتل the Library

استخر هتل the Library

در نزدیکی ساحل چاوانگ در جزیره پرهیاهو ساموئی در تایلند، استخر سرخی در هتل the Library ساخته شده که این استخر موزاییکی با کاشی‌های فوق‌العاده زیبای زرد، نارنجی و قرمز پذیرای مهمانان خود است. این استخر از هر طرف به دریا مشرف شده و منظره‌ای زیبا دارد.

استخر هتل The Joule

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل The Joule در دالاس بوده که در سال ۱۹۲۷ ساخته شده و در سال‌های گذشته بازسازی شده است. این هتل دارای یک استخر در پشت بام خود بوده و دیواره‌های شیشه‌ای استخر بسیار جذاب هستند. استخرها رو به دریا هستند و محیطی آرام و خوب در پشت بام این هتل ایجاد شده است. هزینه اقامت در این هتل حدودا شبی ۲۰۰ دلار به بالا خواهد بود.

استخر هتل the Grace’s

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل the Grace’s هتلی در جزیره محبوب سانتورینی در یونان است. این هتل در روستای Imerovigli بین شهرهای بزرگ اویا و فارو واقع شده است. استخر این هتل بهترین منظره را رو به دریا در اختیارتان قرار خواهد داد و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان آورده است.

استخر هتل Marina Bay Sands

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل Marina Bay Sands در سنگاپور واقع شده و یکی از بزرگترین استخرهای پشت بام جهان را دارد. این استخر بهترین نما را دارد و منظره‌ای فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار است.

استخر هتل Oberoi Udaivilas

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل Oberoi Udaivilas یک هتل با فضای ۵۰ هکتاری است که در دریاچه‌‌ی پیچولا در آداپور هند واقع شده و از مجموعه‌ای از استخرهای خصوصی و نیمه خصوصی برخوردار بوده است. این استخرها از طریق کانال‌هایی به دریاچه نیز متصل هستند و نمای این استخر رو به فضای سبز و دریاچه است که زیبایی خاصی دارد.

استخر هتل Phum Baitang

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

Phum Baitang در کامبوج به شکلی سرسبز طراحی شده و یکی از استراحتگاه‌های لوکس پنج ستاره این کشور است که دارای 20 ویلای خصوصی با دسترسی اختصاصی به استخر هتل است.

استخر هتل Amandari resort

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل Amandari resort یک تفرجگاه آرامش‌بخش در بالی است که محیطی دلچسب را به ارمغان آورده است. این هتل همچنین یک استخر خیره‌کننده را در خود جای داده که منظره‌ی آن رو به غروب خورشید در رودخانه ایونگ است. از سوی دیگر این هتل دارای تراس‌هایی به سمت جنگل و شالیزارهای فوق‌العاده زیبا است و به طور کلی محیطی بکر را ایجاد کرده است. هزینه اقامت در این هتل شبی ۸۳۰ دلار است.

استخر هتل Chedi Muscat

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

هتل Chedi Muscat در عمان دارای یک استخر ۱۰۳ متری در کنار خلیج عمان بوده که بسیار مجلل و مینیمالیستی طراحی شده است. این هتل یکی از زیباترین استخرهای خاورمیانه و جهان را دارد و شاهد طراحی خاص و فوق‌العاده زیبایی از آن هستیم. این هتل لوکس ‌ترین استخرهای جهان را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: ارزانترین کشورها برای زندگی کدام کشورها هستند؟ (لیست 10 کشور ارزان جهان)
بیشتر بخوانید:
ده شهر اول دنیا که بیشترین تعداد ثروتمندان را در خود جای داده‌اند

امتیاز: 4.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۲ دیدگاه

  1. Avatar Parizad گفت:

    ممنون از معرفیتون….قطعا میتونه گزینه ای برای بررسی در سفرهامون باشه…..متاسفم برای ملتی که میخوان چشم بر دنیا ببندند و در فقر و انزجار زندگی کنند

  2. Avatar ایرانی گفت:

    برای عربا و کسایی که به دلار درآمد دارن پولی نیست این پولا واسه ما غول شده با دلار ۲۲ هزارتومنی

  3. Avatar محمد گفت:

    ارائه چنین پست هایی صرفا می تواند باعث بالابردن سطح توقع مردم از حکومت بشود که در نهایت به شورش اجتماعی ختم میشود فلذا کمی مراعات کنید فقرا نجات یابند بعد چنین طرح هایی برای همه باشد

    • Avatar ایرانی گفت:

      اره ندونیم دورمون چه خبره تو فقر بمونیم وایسیم تماشا کنیم که روز به روز سطح زندگیمون پایین تر میاد.

  4. Avatar ارسلان گفت:

    هدف از نوشتن این مطلب و مطالب مشابه چیه؟

    • Avatar amir گفت:

      افزایش اطلاعات عمومی به نظر شما وقتی هر اطلاعاتی که می خواین تو اینترنت هست چجوره گوگل که خودش همه چیز رو نمی دونه این مردم هستند که این مطلب و مطالب رو می نویسند هدفشون هم به اشتراک گذاری اطلاعات نترس تو ایران هرکسی خودشم بکشه با این قیمت دلار نمی تونه به اندازه ی بلیط یه شب پول جمع کنه

      • Avatar AAA گفت:

        بی خیال بابا! فکر کردی کرایه یک شب این هتل ها چقدره؟ بیشترشون حدود 400-500 دلارند که با دلاری 20 هزار تومان هم میشه شبی 8 تا 10 میلیون تومان. میلیون ها نفر در ایران توانایی پرداخت این رقم رو دارند.
        این حرفی که تو می زنی برای سوئیت های VIP برخی هتل های لوکس درسته که کرایه شان بالای 10000 دلار برای یک شب هست.

    • Avatar ایرانی گفت:

      ازین مطالبم لجتون میگیره؟ نترسید بابا کسی تحریک‌ نمیشه با استخر لوکس

    • Avatar کشف عجیب گفت:

      فقط باید مطالب تنفر انگیز مورد علاقه شما پخش بشه؟

  5. Avatar sasa گفت:

    کی پولشو داره من پایه هستم بریم خرج منم بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.