مدل های مو

مدل های مو ترند بهار 2020: مدل‌هایی بهاری، ساده و جذاب از بافت مو

بهار سال 2020 زمان مناسبی برای مدل های مو جدید است در نتیجه می‌توانید چند مدل ساده و ترند این فصل را در ادامه ببینید و به راحتی موهای خود را با تمی از بهار ببافید.

مدل های مو ترند بهار 2020

خوشبختانه بافت مو هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه شکیل، ساده و زیبا است. در این مطلب نیز قصد داریم تا به مدل‌های بافت بهاری اشاره کنیم. بافت‌ها یک روش عالی برای جمع کردن موها هستند و در زمان کار، مسواک زدن یا حتی در فصول گرما بهترین انتخاب خواهند بود. سلبریتی‌ها نیز در این سال‌های اخیر علاقه‌ی زیادی به بافت‌های مو در فرش‌های قرمز نشان داده‌اند و احتمالا متوجه این سبک در بین سلبریتی‌ها نیز شده‌اید.

بیشتر بخوانید: بهترین نوع برس برای موهای شما چیست؟ چه برسی را برای موهایمان انتخاب کنیم؟

بافت دوگوشی

مدل های مو

شاید بخندید اما بافت دوگوشی یک مدل ترند بهار امسال است که طرفداران زیادی دارد و سلبریتی‌های زیادی موهای خود را با این مدل می‌بندند. این بافت بسیار ساده است و احتمالا از کودکی با این مدل آشنا بوده‌‌اید. اکنون که در فصل بهار هستیم بد نیست تا باز هم به یاد گذشته‌ها که مادرها موهایمان را می‌بافتند موهایمان را دو گوشی ببندیم. امسال مدل‌های Dior زیاد با این مدل دیده شدند. این مدل هم برای موهای فر و هم برای موهای لخت و صاف بسیار زیبا خواهد بود و چهره را بسیار معصوم، ساده و کودکانه خواهد کرد.

بافت‌های ریز

اگر فکر می‌کنید که بافت دوگوشی به چهره‌ی شما نمی‌آید پس بهتر است تا مدل‌های مو بافت ریز را امتحان کنید. این سبک نیز بسیار ساده است و مدلی است که مارگو رابی در فرش قرمز از آن استفاده کرد و شاهد چهره خیره کننده او با این مدل بوده‌ایم. در این مدل بسیار ساده، کافی است تا در میان موهای خود چند بافت ریز ایجاد کنید. در این مدل هم می‌توانید پس از بافت مو، به طور کامل موها را جمع کنید و هم می‌توانید موها را با بافت‌های ریز ایجاد شده افشان کنید. این مدل یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو ترند بهاری 2020 است. البته توجه داشته باشید که در این مدل نباید موها را تا انتها ببافید.

بافت با اکسسوری‌های زیبا و بهاری

مدل های مو

یکی از جذاب‌ترین اتفاقات سال 2020 روی آوردن به اکسسوری‌هایی چون گل سر و تجهیزات زینتی مو است که مورد طرفداران مد نیز قرار گرفته است. در هفته مد نیویورک نیز شاهد این اکسسوری‌ها در تمامی بخش‌ها بوده‌ایم. استفاده از روبان‌ها، گل‌های رنگارنگ، مروارید و اکسسوری‌های زیبای مو یکی از بهترین انتخاب‌ها در ترند بهاری خواهد بود و مدل‌های مو جذابی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در نتیجه می‌توانید در بافت‌های موی خود از اکسسوری‌های مختلف نیز استفاده کنید و همچنین می‌توانید در استفاده از اکسسوری از خلاقیت خود نیز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: خشک کردن موهای خیس و صاف کردن موهای مرطوب خوب است یا بد؟

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.