جذاب ترین مردان جهان

با 9 کشوری که جذاب ترین مردان جهان را از نگاه مردم دارند آشنا شوید

آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که کدام کشور زیباترین و جذاب‌ترین مردان جهان را دارد؟ شاید جواب شما این باشد که چنین موضوعی بیشتر درباره سلیقه و نظر شخصی هر کسی است و نمی‌توان به صورت کلی تصمیم گرفت؛ اما، پیدا کردن یک معیار کلی از دیدگاه تمام مردم دنیا، گزینه خوبی به نظر می‌رسد. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، در ادامه همراه دینو با 9 کشوری که جذاب ترین مردان جهان را از نگاه مردم دارند آشنا شوید.

جذاب ترین مردان جهان

برای شروع باید بگوییم که به لطف هالیوود و صنعت فیلم سازی عظیم آن، همه شما با جذاب‌ترین و خوش قیافه‌ترین مردان آمریکایی آشنا هستید. از آن جایی که در بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها و تقریبا در رسانه‌های کل دنیا، فیلم‌های آمریکایی بسیار محبوب و گسترده هستند، شاید به این فکر کنید که جذاب‌ترین مردان جهان به احتمال زیاد اهل ایالات متحده آمریکا هستند؛ اما، نباید فراموش کنید که آمریکا کشوری وسیع و بسیار مهاجرپذیر است و به احتمال زیاد بیشتر بازیگران و سلبریتی‌های مشهور مورد علاقه شما، اصالتا اهل کشورهای دیگری هستند. بنابراین به نظر جالب می‌رسد که درباره 9 کشوری که جذاب‌ترین جنس مذکر را در خود دارد، بیشتر بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

1. کره جنوبی

جذاب ترین مردان جهان - 1. کره جنوبی

کشور کره جنوبی به انتخاب بیشتر مردم، زیباترین و دوست داشتنی ترین مردان دنیا را دارد. شاید در ابتدا این کلمات برای توصیف مردان جالب به نظر نرسد؛ اما، تناسب کامل و چهره ظریف مردم این کشور در کنار شادمانی و روحیه مثبت آن‌ها، بسیار زیبا و پرطرفدار است.

2. فرانسه

جذاب ترین مردان جهان - 2. فرانسه

مردان فرانسوی عموما به شیک پوش‌ترین‌ها در جهان معروف هستند. به احتمال زیاد، این که همیشه بدون تلاش زیاد تمیز و خوش استایل هستند، به عادات فرهنگی یا شخصیتی آن‌ها مربوط می‌شود. آن‌ها در بیشتر مواقع طوری به نظر می‌رسند که ظاهرا تازه از رختخواب بیرون آمده‌اند و در عین حال قرار است با استایل خاص خود در یک جشنواره مد شرکت کنند!

3. ترکیه

جذاب ترین مردان جهان - 3. ترکیه

مردان ترکیه‌ای به اندام‌های متناسب، هیکل ورزشکاری و فیزیک خوب بدنی در کنار جذابیت ظاهری خود معروف هستند. آن‌ها همچنین مهارت برقراری ارتباط کلامی بسیار خوبی دارند و دیگران را به راحتی جذب خود می‌کنند. برتری آن‌ها شاید همین توانایی مکالمه و گفتگو است.

4. آفریقای جنوبی

جذاب ترین مردان جهان - 4. آفریقای جنوبی

مردان آفریقایی به طور کلی چه با لباس رسمی و چه بدون لباس بسیار محبوب هستند. آن‌ها عموما بسیار شوخ طبع‌اند و به داشتن روحیه شاد و خندان شناخته می‌شوند. اگر زمانی با یکی از آن‌ها روبرو شدید، بهتر است خود را برای خندیدن زیاد آماده کنید.

5. نروژ

جذاب ترین مردان جهان - 5. نروژ

کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که استایل وایکینگ‌ها با عضلات درشت ورزیده و موهای بلند طلایی را دوست ندارد. با این که همه نروژی‌ها به طور طبیعی اندام ورزیده ندارند؛ اما، ژنتیک ویژه نژاد وایکینگ‌ها و جذابیت ظاهری در آن‌ها کاملا مشخص است. در واقع می‌توان گفت که بلوند بودن‌شان نکته برجسته این جذابیت است.

6. اسپانیا

جذاب ترین مردان جهان - 6. اسپانیا

اسپانیایی‌ها به عشق‌های آتشین خود معروف‌اند. مردان این کشور بسیار احساساتی هستند و این موضوع بیشتر وقت‌ها در چشم‌های آن‌ها مشخص می‌شود. یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت آن‌ها نیز همین روحیات حساس‌شان است. آن‌ها به همه چیز توجه می‌کنند و داشتن ظاهر و استایل‌ خوب برای‌شان اهمیت دارد. همچنین تلاش می‌کنند تا احساسات مخاطب خود را به خوبی درک کنند.

7. فیلیپین

7. فیلیپین

مردان اهل فیلیپین بسیار اجتماعی و بانشاط هستند و جذابیت آن‌ها به دلیل لبخند همیشگی‌شان است. شوخ طبعی و احترام به طرف مقابل همان دلیلی است که باعث جذب دیگران می‌شود. با توجه به نظرات عمومی، مردان این کشور نسبت به سایرین کمتر مورد توجه قرار گرفته‌ و دیده شده‌اند.

8. ونزوئلا

8. ونزوئلا

مردان اهل ونزوئلا به نسبت دیگر کشورها، افرادی سخت گیر و کمی خشن هستند و در کنار آن به سخت کوشی و جدیت در کارها شهرت دارند. همین موضوع نیز عموما باعث جذابیت آن‌ها می‌شود. مجموعا مردان ونزوئلایی به صورت ژنتیکی فیزیک بدنی متناسب و خوبی دارند که به محبوبیت آن‌ها اضافه می‌کند.

9. برزیل

9. برزیل

برزیلی‌ها به طرز عجیبی زیبا و جذاب هستند و با بدن متناسب و خون گرمی‌شان، محبوبیت فراوانی دارند. ژنتیک منطقه زندگی آن‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل ظاهر زیبا و متعادل آن‌ها است. همچنین در کنار این زیبایی، مهمان نوازی و خوش رویی، جذابیت آن‌ها را چند برابر می‌کند.

به نظر ما کدام کشورها جذاب ترین مردان جهان را دارند؟ آیا کشور دیگری را برای فهرست ما در نظر دارید که معرفی کنید؟ دیدگاه‌های ارزشمندتان را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Her Beauty

بیشتر بخوانید: بهترین کشورهای جهان برای آزادی، امنیت و پیشرفت زنان کدام کشورها هستند؟ (سال ۲۰۲۰)

بیشتر بخوانید: 10 واقعیت شناخته شده اشتباه در زندگی از گذشته تا به امروز که بیشتر مردم باور دارند

امتیاز: 4.1 از 5 (16 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۱۴۴ دیدگاه

  1. Avatar Amir گفت:

    اروپایی ها کنار کره ای ها زیباترن. اونا باید اول باشن نه مردای عملی و دختر نما

    • Avatar شایان پیرعلی گفت:

      ایران لابد از ژاپنی های زن نما هم کمترن دیگه
      واقعا دارم به این نتیجه میرسم که شما ها مواد مصرف میکنین ما از نظر ژنتیک خیلی به مردم ترکیه نزدیک هستیم اون وقت چیجوریاست که کلا تو این لیست نیستیم من قومیت پرست نیستم ولی فکر می‌کنم ایران از نگرش عقب افتاده ای که نسبت به مردا دارین (شکم گنده کوتاه کچل ) خیلی بهتره یه کمم انصاف داشته باشین نژاد پرستی واقعا بده ولی براکس اونی که وطن پرست نباشه دیگه آخر …

  2. Avatar Amir گفت:

    مردای کره ای با عمل و آرایش هستند. جاشون توی این لیست نباید باشه . مثلا ترکیه یا نروژ که عمل زیبایی در اون رواج نداره. بابا چرا حرص می‌خورید واقعا کره ای ها خوشگل نیستن بخدا قبل عملشون و برید ببینید بعد بیاید بگید خوشگلن. واقعا که بگید ما عملی می‌میپسندیم . آدم ها مهربونی آن ولی خوشگل نیستند. من بچه که بودم بی تی اس دوست داشتم ولی کره ها همشون ظاهری هستند . بی تی اس یا بلک پینک قبل عملشون خیلی خیلی زشتن. یعنی ما انقدر زشتیم که اونا کنارمون فرشتن . مردای ایرانی عمل نمیکنن به حد کره ای ها . اینو قبول کنید و خودتونو حرص ندید همین‌ . یجوری میگید طرفدار انگار که کشور خودمون پره کمبود . اونا بازیگراشون اصلا مثل مردمشون نیستند ‌ فقط دارن مخ جوونارو میخورن . آره ببینید اینا چقدر خوشگلن . نیستن اگه بودن تو عمل زیبایی اول نبودن

  3. Avatar فاطمه گفت:

    اگه جذاب منظورتون کره ای های ک صد رحمت به خودمون

    • Avatar ممد.صام گفت:

      اولا توکل آسیا تنهاکشوری که برای نسابقات قوی ترین مردان جهان نملینده میفرسته ایرانه…دوما بیشترین جوونای ورزشکاروخوشتیپ درکل خاورمیانه درایران هصوصا درمیان لکها.لرها.کردها وپسرای شماله…کره ای هافقط فیلم سازیشون خوبه که یک موش روباگریم جذب جلوه میدن…نه فیس خوشگلی دارندونه استایل وقوت زیادی…

      • Avatar امین جبراییل گفت:

        موافقم انصافا اکثر پسران و حتی دختران زیبایی که دیدم لک بودند و شهری که به نسبت جمعیت دارای اکثرا پسران زیبا هست شهر بومهن و پردیس و گیلاوند در شرق استان تهران هست،در تهران هم محله گرگان یا نامجو هم نسبت به جمعیت درصد بالایی داره البته همه شون لک نیستن،اما نژاد لک اکثرا پسران خوشتیپ و خوش چهره ای داره شاید بخاطر نژاد خالص آریایی شون باشه.البته ترکمن ها هم از این قاعده مستثنی نیستن،در مورد آمارهای جهانی هم رتبه اول متعلق به کشور جمهوری چک هست دوم کلمبیا سوم هنگ کنگ بدلیل دو رگه بودنشون هست و بعد تایلند هست و ایران جزو رتبه ششم بود.

  4. Avatar برتری خواه گفت:

    بنظرم خوشگلترین مردان رو نروژ و فنلاند دارند چون مردانی سفید پوست با موهای بور و طلایی و چشمانی آبی و سبز داره ک برترین نژاد هست همچین قیافه و رنگ پوستی و همچنین بازوهای قوی و سیکس پک و قد بلند دارند ولی ملاک زیبایی بیشتر قیافه هست نه بدن. مردان نروژی فنلاندی نه تنها خوش فیس هستند بلکه خوش استایل هم هستند ولی ملاک زیبایی بیشتر قیافه هست. و اینکه مردان ایرانی پشم و ریش کثیف و شکم گنده و سر کچل را نشان از مردانگی میدانند در حالی ک این زشت ترین نوع … بودن هست. همانطور ک مرد نژاد پرست و پشمالو و … ایرانی زن سفید و خوشگل میخواد زنان ایران هم حق انتخاب دارند ک یک مرد سفید و چشم آبی اروپایی انتخاب کنند. باتشکر از مدیر سایت.

  5. Avatar لیا زمانی گفت:

    به نظر من بازیگر ایتالیا خوب بله

  6. Avatar صبا گفت:

    بخدا. فقط میتونم بگم دارم شاخ در میارم تو عمرم تا ب حال هیچ‌جا ندیدم و نشنیدم بگن مردان کره ای جذابن یا خوشگلن؛تو این سایت دارن
    م شاخ در میارم؛؛؛که این نویسنده فقط قصد نیتش از این مطلب فیک چی بوده؟؟😂😂

  7. Avatar فاطمه گفت:

    دیگه تو این همه علم و پیشرفت نژاد پرستی خیلی مزخرفه
    همه جای جهان پسر جذاب و خوشگل داره

  8. Avatar یسنا گفت:

    به نظر من که پسرای ایران خوشگلن دسته کمی از کشور های دیگه هم ندارن

  9. Avatar حمید گفت:

    به نظرم پسران کره ای خوشکل ترین موجودات روی زمین هستند دخترها باید پیششون لنگ بندازند

  10. Avatar Mv گفت:

    نظراتو خوندم برای خودم تاسف خوردم. اگه یاد بگیریم قبل حرف یکم فکر کنیم زودتر خودمون به نتیجه میرسیم، اما عادت نداریم، تا 5 دقیقه میشینیم فکر کنیم احساس میکنیم داریم لحظه های زندگی رو از دست میدیم.
    یه مشت بچه و بچه ی بالغ نما هم که تا دوتا کره ای میبینن زود وا میدن کلا غیرت میره کنار، طرف حاضر میشه کشورشو بده یه پسر کره ای بگیره. حرفمم این نیست که کره ای بَده، درباره عقل یه سری افراده. طرف میاد به یکی دیگه میگه هیتر و با هم بحث میکنن و … و میوفتن به جون هم سر اینکه بگن کره ای خوشگله یا زشت.
    جذابیتم چیزی نیست که واحد استانداردی داشته باشه و توی هر کشوری با توجه به نژاد و فرهنگ فرق داره.
    ایرانم قابل مقایسه با کشورای دیگه نیست چون اولا کشور عادی نیست 🙂 و 40 سال تحریمه نه مثل کره که به کمک امریکا آباد شده اینم بدونین روحیه و امکانات 100 درصد ربط داره به این قضیه. دوما نژادا متفاوته و قابل مقایسه نیست. پس شما هر نظری داری لازم نیست عمومی کنی.
    هیچ نژادی هم برتری نداره حتی ایرانی، اگه برتر بود میانگین ضریب هوشی وضعش بحرانی نبود.
    اینارو گفتم که شاید 2 نفر طرز فکرشون فرق کنه، حداقل کمتر تاسف بخورم. همین 2 نفرم بفهمن که آدم بودن به مرد و زن و نژاد نیست، و سر این موضوع با هموطن و هم نوعش دعوا نکنه برا من کافیه.

  11. Avatar بی نام گفت:

    خواهشا انقدر سر این موضوع بحث نکنید تا دل کسی هم نشکنه همه مخلوقات خداوند زیبا هستند هر چی خدا آفریده و خلق کرده زیباست

  12. Avatar Girl گفت:

    بیایم اول با واژه ی جذاب آشنا باشیم
    واژه ی جذاب برای بدن و هیکل طرف استفاده میشه و خوشگل و زیبا برای چهرش
    هرچند ایرانی ها اکثرا شکم دارند ولی وقتی به مدلامون و بازیگرا یا خواننده ها نگاه میکنیم جاشون توی این لیست خالیه
    از طرف دیگه من بشخصه کسی هستم که به دیدن سریال علاقه زیادی دارم مخصوصا جدیدا سریال های زیادی از اسپانیا میبینم (هرچند زیبایی چهره از نظر و علاقه ی هرکسی متفاوت هست ) ولی پسرای ایرانی خوشگل تر از اسپانیایی ها یا کشور های دیگه هستن
    حتی من یادمه اون زمانی که والیبال ایران خیلی قوی شده بود یکی از خبرنگار های خارجی گفته بود با اینکه پسرای اسپانیایی زیباترین پسر ها شناخته شدن ولی ایرانی ها از اسپانیایی ها خوشگل ترن
    از طرف دیگه هرجا اسم کره جنوبی توی سایت ها میاد همیشه توی کامنت ها دعواست😂
    دوستان عزیز من خودم ی مدت طولانی کره لاور بودم و از سال ۲۰۱۸ آرمی شدم و هستم
    اعضای بی تی اس هم خوشکلا و قیافشون دخترانه نیست ولی در همون حد آسیای شرقی
    و اینکه فقط یک نفر و مثال نزنین بگین فلان شخص از فلان کشور زیباترین پسر جهان معرفی شد پس همه ی اونا خوشکلا بر فرض مثال حتی خود کره ای ها هم قبول دارن چهرشون چندان تعریفی نداره برای همین هست که شخص کارمندی که می خواد ساعت 8 تو اداره کار کنه از ساعت 6 داعم به صورتش ور میره و آرایش میکنه
    کره ای ها توی استفاده از لوازم آرایشی و جراحی پلاستیک اول هستن {ایرانی ها هم در جراحی بینی اول هستن هرچند بگزریم از اینکه خود مردم آسیای شرقی عاشق بینی ایرانی ها هستن و یکی از معیار های زیباییشون بینی بزرگ هستش}
    دوما اینکه خجالت بکشین یکی از چیز هایی که باعث میشه دیگه خودم و آرمی ندونم این هست که آرمی ها مخصوصا نیو ها بشدت خود تخریب هستن
    بنظرتون اگر بی تی اس بین دوراهی قراره بگیره حاضره طرفداران ایرانیش و به کره ای و مردم کشورش ترجیح بده؟؟

  13. Avatar مینا گفت:

    مردان ایرانی بسیار جذاب مهربان باغیرت با شعور پر تلاش و زیبا هستن و خوشتیپم هستن خیلی هم شوخ طبعن مردان ایرانی همه خصوصیات مردان کشورهای بالا رو دارن خجالت اوره که اسم مردان کره ای با اون چشمای زشت و ریخت و قیافه کج و موجشونو بردین ولی مردای با نمکه ایرانی را جزو مردان جذاب نبردین

  14. Avatar ابوالفضل گفت:

    نمی دونم شما خانوم های چی تو کره‌ای ها دید نه قد نه چشم هیکلم که چه بگم این ها از مردونگی چی دارن اخلاق هم صفره

  15. Avatar adrin گفت:

    کلا طرفدار کره هستن.نظر درست رو نمیذارن..فن بی تی اس هستن..فشار میخوره

  16. Avatar adrin گفت:

    جا داره یادی کنیم از عزیزان بی تی اس پرست هم وطن..آخه بیچاره ها کشور خودمون این همه اسطوره و آدم نخبه داره..چسبیدید به چند مرد زن نما که اونم همش عمله..کسی که فرهنگ کشور خودشو نتونه حفظ کنه میره دنبال فرهنگ بقیه.مثل انگل..ریشه دار ها میمونن.بی ریشه ها میرن دنبال بقیه..تمام جهان زیبایی مرد رو تو فیس مردونه.شونه های پهن.ریش.ووو میدونن چیزی که تو مردهای کره ای نیست..اونی که مرد ایرانی رو زشت میدونه و مرد کره ای که عملی هست و قیافه نداره با آرایش خودشو اوکی میکنه میتونه بره زن اونا بشه..فقط فک نمیکنم بعدش نسلتون ادامه پیدا کنه چون ندارن.ا..ما با پیرزن های دهه چهل ازدواج کنیم سمت شما … نمیایم

    • Avatar Karolina_Org گفت:

      اولا عمل نکردن اول تحقیق کنین بعد اینجوری صحبت کنین. بعدشم هر کسی یه سلیقه ای داره مگه ما میایم به شما توهین کنیم که شما به سلیقه ما توهین میکنین؟ شعور ندارین واقعا. متاسفم براتون 😄

      • Avatar M گفت:

        طبق مطالعات من بیشترین عمل های زیبایی مال کره ای هاست ،در ضمن در بین تمامی کشور های جهان مردان کره ای خیلی زیاد آرایش میکنن یعنی حدود۹۵درصد پسران 14تا45سال آرایش میکنن ،اما اینو کاملا قبول دارم که آرایش اونا از ما ایرانی ها بهتره اغلب دختر های ایرانی خیلی زشت آرایش میکنن ،به جای خوشگل شدن ،خیلی زشت میشن ،مخصوصا با اون رژ لبشون …،پسر باید پسر باشه نه مثل زن ها رژ لب بزنه وابرو هاش برداره مثل بعضی پسر های ایرانی و همه پسرای کره ای ،در ضمن به جز آیدل های کره ای ،اکثر کره ای ها قیافه چندان خوبی ندارن اما این موضوع در مورد ایرانی ها برعکسه اغلب ایرانی ها قیافه خوبی دارن

      • Avatar Amir گفت:

        عمل نکردن . برو قبل عملشونو ببین . همه زشت اگه عمل نمیکردند هیچ وقت معروف نمی‌شدند. اینو من نمیگم آمار میگم کره جنوبی تو عمل زیبایی اوله . بهترین عمل انجام میده . مگه چقدر جمعیت دارن. لامصبا همشون عملین

  17. Avatar علی گفت:

    چرا نظر منو حذف کردین. خجالت بکشید. هر کی یه نظری داره. فحش که ندادم

  18. Avatar علیرضا گفت:

    قبل از خوندنش دیدم نویسنده اش لیلاس 😂. توی مردای ایرانی چیزی که پسندش بلشه پیدا نکرده….😅😃😄. شوخی کردم. ولی جدا بین مردا اوه بععععضیا هوس شوهر کردن بهتره روی فرانسوی ها تمرکز کنن درسته که ایتالیایی ها خوبن ولی اینو هم در نظر بگیرن که اونا بهداشت رو رعایت نمی کنن. فرانسدی ها خیلی تمیزن. ترکیه ای ها هم خیلی خوبن به شرطی که مثل توی فیلم و سریالاشون مدام درگیر کشتن نباشن 😁. کلام اخر به امید روزی که هیچ زن ایرانی با مرد ایرانی و هیچ مرد ایرانی با زن ایرانی ازدواج نکنه. ما مثل هم نیستیم لیاقتمون خیلی بیشتر از این حرفاس. …🤣🤣🤣🤣

  19. Avatar مجید گفت:

    فرانسوی‌ها شیک‌پوشی رو از ایتالیایی‌ها یاد گرفتن، بعد اینجا خبری از ایتالیایی‌ها نیست.

    پائولو مالدینی همین الانشم از خیلی از گزینه‌های این لیست شیک‌پوش‌تره.

  20. Avatar آرش گفت:

    این رده بندی نابودم کرد. کره جنوبی و ترکیه و نروژ و فیلیپین و ونزوئلا؟!!! بعد ایتالیا نیست؟!!!
    خوش قیافه ترین مردهای اروپا از دید مردم همان اروپا، ایتالیایی ها هستند.
    اصلا شماها تا به حال یک سفر به کره جنوبی داشتید که مردم عادی اش (و نه سلبرتی های عمل و آرایش کرده) را ببینید؟ 0.o

    • Avatar adrin گفت:

      دقیقا چرت گفته..یعنی زشت ترین مردم رو انتخاب کرده.کره.فیلیپین ووو به خاطر نوع تغذیه اصلا قیافه ندارن..اروپارو ول کرده چندتا سلبریتی کره ای که عملی هستن میگه زیبا..بگو طرفدار کره هستی والا..چرت میگه

    • Avatar Karolina_Org گفت:

      اونوقت شما داشتین که اینجوری میگین؟ 😂

  21. Avatar غلام بندری گفت:

    دروغ چرا، این خوشگل پسرهای کره‌ای از نظر ما مردهای ایرانی هم خواستنی هستند!

    • Avatar محسن گفت:

      خودت … هستی به بقیه نسبت نده!
      همچنان بنظرم دختر و پسرهای ایرانی اگر وضعیت اقتصادی بد نبود، تو چشم غرب و شرق بسیار زیاد پرطرفدار بودن بخاطر ترکیب کامل نژادی که از غرب و شرق طی سالیان دراز به ارث بردن و بخاطر موقعیت جغرافیایی ایران، جداً خاورمیانه ای ها حرف ندارن.

      • Avatar غلام بندری گفت:

        محسن نازنین انگار تو هم خوشگل پسر هستی که اینجوری واسه حمایت از خوشگلای کره‌ای داری جیغ میزنی عزیز دل،

    • Avatar جواد گفت:

      تا قبر آ آ آ

    • Avatar علی گفت:

      نگو غلام 😍 دلمون خواست

    • Avatar adrin گفت:

      یعنی کره جنوبی که هرکدومشون که زیبا محسوب میشه عملی هست رو در نظر نگرفتین..نچرالشون مثل میمونه.کجا خوبن؟؟چشم که ندارن.لب ندارن..یعنی … به تمام معنایی

  22. Avatar مرصاد گفت:

    .عجیبه که اینقدر به بدن عنصری اهمیت میدید که طعمهء کرمهای خاک میشه، اما از بدن غیر عنصری غافلید.که تا ابد ماندگاری.
    کسی در زیبایی ظاهرش دخیل نیست، اما زیبایی بدن غیر عنصری، حاصل نیات و اعمال انسان هست.
    بدن مادی، روزی تازگی و طراوتش رو از دست میده و کهنگی و پیری جاشو میگیره.
    زیبایی ظاهر رو می بینید، ولی زیباآفرین رو فراموش کردید!
    با همین فرمون برید، سرمایهء جوانی و عمرتون رو باختید.
    معمولا این حرفها روی کسی تاثیر نمیذاره، مگر اینکه انسان شریفی باشه.
    ولی هنگامهء مرگ، رو همه تاثیر میذاره، که البته اون موقع دیگه دیر شده!

    • Avatar محسن گفت:

      از رو منبر بیا پایین بچه 😀 همه فقط 1 بار زنده ایم، میخوایم ازش لذت ببریم! شما اونقدر نماز بخون تا بمیری شاید بری بهشتِ …! شایدم نه!!

    • Avatar Opposition گفت:

      فعلا که تو و همکارای بیمارت… ضمنا ردپای شرافت شماها تو تمام قبرستون های ما هست، نوبت شماست…

    • Avatar عرفان گفت:

      عزیزم یکم دوز مصرفیت و کم کن بیا باهم قدم بزنیم.
      واس چی انقذه دلتون میخواد هرچی و به مرگ و موت ربط بدین،البته بگمونم خودت از زیبایی ظاهری بی نصیب موندی که انقد از زیبایی باطن حرف میزنی.
      اصلا داستان اینجا چیز دیگست،حنابعالی انگار تازه از خواب بیدار شدی.
      مثل اینکه طرف میگه مثلا کل ارکیده گل بسیار زیبایی یا مثلاً گل مریم و این دوتا طرفدار زیادی هم دربین مردم دارن اون وقت یکی مثل تو میاد میگه خوووووو نه،گل فقط گل محمدی،نگااااااا ازش گلاب میگیرن و سر خاک و توی مجلس خطم رو سرو صورت خلایق میریزن،چرا شما آنقدر دنیا پرستید؟ یکمی هم یاد مردن باشید تا بفهمید چقده گلاب بکارتون میاد تا اون وقت معلوم بشه بهترین و قشنگترین گل کدومه.
      بابا دست بردارید از سر این مردم تورو همون خدااااااااااااااااا که ازش دم میزنید ول کنید این مردم از شماها خسته شدن والااااااااا.

    • Avatar یا صاحب الزمان ادرکنی گفت:

      آفرین، حرفت کاملا درسته
      علاوه بر پیر شدن و از دست دادن زیبایی،زیبایی ظاهر بدون خوبی باطن به هیچ دردی نمیخورد.
      عبدالشیطان ریگی هم بدنی خوش استایل داشت اما آدمی وحشی خو و درنده بود؛ ولی آیت الله العظمی بهجت(ره)،با زیبایی باطنش، خود به خود انسان رو جذب میکند.
      اون چیزی که باقی میماند اعمال انسان هاست و جسم، از خاک است و به خاک بر میگردد.

    • Avatar مصطفی گفت:

      زیبایی وپدر ومادر انتخابی نیست که تو اون انتخاب کنی، نباید آدم کسی رو به خاطر زشت بودنش مسخره کنه واون عزیزانی که به نژاد های مختلف اعم از کره ای چینی وآفریقایی توهین میکنن ، دیدگاه کوته بینانه وسطح تفکر پاینشونو به مردم نشون میدن ،اصل شخصیت ،طرز تفکر،انسانیت وتقواست که مهمه نه ویژگی های ظاهری ،متاسفانه در کره جنوبی فرهنگی درست شده که فقط زیبایی رو ملاک قرار میده نه چیز دیگه ای رو ،واین خود یک ضعف فرهنگی

  23. Avatar فن یاس و کل رپ فارس🥲🤞🏻✨ گفت:

    اوکی شما که میگید کره ای یا زشتن دوس دارم ریخت خودتونو ببینم😑اگه یه نگا به عکس های بدون ارایششون بندازید میبینید البته نمیگم کره ای ها فقط قشنگن ولی خب این هیت های نژاد پرستی رو تموم کنید🗿✨ اصلا من برم یاس گوش بدم خدافظ😂🗿✨

  24. Avatar نصیر گفت:

    سبک تغذیه و بهداشت و سلامت جسمی و روحی در تغییر چهره انسان ها به شدت تاثیر می زاره…شما اگر دقت کنید حتی سیاه پوستانی که مهاجرت می کنن به شمال اروپا رنگ پوست و اندامشون در عرض چند نسل از اون حالت زمختی و سیاهی در میاد و حالت ظریف و روشن به خودش می گیره
    جغرافیا هم بسیار مهم هست البته حقیقت این هست که اون خلوص در هر نژادی برای بشریت بسیار مهمه و ادغام شدن اقوام چندان علمی و صحیح نیست

  25. Avatar فرشاد گفت:

    فقط ایتالیا

  26. Avatar macan گفت:

    مردم همه جهان بدون آرایش زیبان اما مردم کره همیشه آرایش دارن اونا زیباترین نیستن خیلی کشور ها هستن که با آرایش خیلی خوشگلتر از کره ای ها میشن

  27. Avatar رضا گفت:

    بابا دورون صیحدیرینده خوشگلترین مردان ترک و کرد و اسپانیایی هستن

  28. Avatar عرفان گفت:

    ایرانیان و ترکیه‌ای ها و برزیلی ها جذاب ترین مردان جهان را دارند از نظر من

  29. Avatar بی نام گفت:

    فقط این بلوندای بد بلند، لعنتیا خیلییی خوبن

    • Avatar سعید گفت:

      لطفا از خودتون الکی نگید اول ایران البته پسران کوردش و بعد هند جذاب ترین پسران دنیا رو دارن و به هر لحاظی تناسب رو دارن

  30. Avatar Setayesh گفت:

    آخه این کره ای ها کجا خوشگلن

  31. Avatar مريم گفت:

    قشنگ ترین مردای جهان ایتالیایی ها هستن .مردان اسپانیا و آمریکا هم زیبا هستن…چه کسی چهره کره ای چشم تنگول را به مرد ایتالیایی خوش چهره ترجیح داده؟

    • Avatar فرهاد گفت:

      احسن آخه کجای چشم بادامی زیباست زشت ترین مردم دنیا چشم بادامی هان بخصوص وقتی کمی پا به سن میزان ک نگو

    • Avatar مینا گفت:

      اره عزیزم
      او لیاقتت بیش از …های دماغ گنده و پشمالوی ایرونی نیس
      بعدشم زیبایی یه چیزی فراتر از اندازه چشم هس ک شما …نمی تونین ببینین

      • Avatar علی گفت:

        یکم از روستاتون فاصله بگیری با بقیه مردای ایرونی هم اشنا میشی

      • Avatar مهدی گفت:

        … های کره جنوبی

      • Avatar فرهاد گفت:

        کره ای ها فرق بین زن و مردهاشون فقط نوع پوششون و مدل موشون هست و اکثرا شبیه خانومها هستند ..یک مرد با چهره ی زنانه جذابیت داره ؟زن باید چهره زنانه و مرد باید چهره ش مردانه باشه و صدالباه بدون آرایش

      • Avatar طوفآن اسمآعیلی گفت:

        با مینا خانم موافقم .. به نظره من که ایران اصلن چیزی به نام مرد نداره که بخوان خوشتیپ باشن یا نباشن .. تو اول توی ایران مرد پیدا کن بعدش دنبال تیپشون باش

    • Avatar جومین نما لاور گفت:

      تویی که داری این حرفو میزنی فشار بخور

    • Avatar علی گفت:

      هیتر …اضافه نزن

      • Avatar Parham گفت:

        هیتر خود روانیتی اره خود روانیت جدیدا یاد گرفتین برای خوابوندن دهن مردم بگین بهشون هیتر . اره درست میگم؟!
        … تو بی تی اس اخه این همه خواننده خوب چه توی ایران چه توی کشورای دیگه چه قدیمی چه جدید گیر دادید به مشتی لز و ..؟ … لیاقتتون همینه

        • Avatar Karina گفت:

          به تو چه که کی چی گوش میده؟ شاید دلش بخاد بی تی اس گوش بده به تو چه؟ بعدشم هیتر هستی دیگه هیتر یعنی کسی که عادت داره از رو حسودی به یه سلبریتی هی فحش و بد و بیراه بگه… توام حالا برو بشین اهنگای خودتو گوش بده سرتم تو کار خودت باشه.😐ملت چقد فضول شدن 🗿

    • Avatar عباس گفت:

      ایرانی بدون اون بینی عملی قابل دید نیستید مردم به پیف حساب نمیکنن اون وقت در مورد چشم مردم صحبت میکنی

    • Avatar جواد گفت:

      یعنی ما پشمیم آبجی؟
      فقط مشکل اینه شانس نداریم و قسط و وام هم اون یه ذره شانسم خراب کرده
      ای تف به این شانس و اقبال

      • Avatar ب تو چ گفت:

        اونایی ک میگن کره ای ها چشاشون تنگه و ما درشت وخوشگلیم عزیزم خب قورباغه و مگس هم چشاشون بزرگه بستگی ب اینکه چه نوع فرم چشمی ب اون صورت میاد ملاک فقط چشم بزرگ و یه مشت پشم و دماغ عقابی نیست عزیزم😊 شاید ب صورت اونا بیشتر این فرم چشم ها میاد و شاید یکی چشاش بزرگ باشه اما قیافش مثل … وقتی دارین این حرف های زشت و نژاد پرستانه رو میزنید برید جلوی اینه یه نگاه ب قیافه خودتون بندازید یه نگاه به فرهنگ کشور ها و پیشرفتی و عقلی که دارن با خودتون مقایسه کنید اون وقت اون گاله بی صاحاب و باز کنید با تشکر

        • Avatar Mv گفت:

          که درباره پیشرفت عقل و نژادپرست نبودن حرف میزنی و بعد میگی که ایرانی یه مشت پشم و دماغ هست! چشمای بزرگو به مگس تشبیه میکنی تا چشم ریزو ببری بالا، البته که هیچ کدومشون برتری نسبت به هم ندارن.
          قبل با تشکر چی نوشتی؟ تقدیم به خودت.

        • Avatar مصطفی گفت:

          زیبایی وپدر ومادر انتخابی نیست که تو اون انتخاب کنی، نباید آدم کسی رو به خاطر زشت بودنش مسخره کنه واون عزیزانی که به نژاد های مختلف اعم از کره ای چینی وآفریقایی توهین میکنن ، دیدگاه کوته بینانه وسطح تفکر پاینشونو به مردم نشون میدن ،اصل شخصیت ،طرز تفکر،انسانیت وتقواست که مهمه نه ویژگی های ظاهری ،متاسفانه در کره جنوبی فرهنگی درست شده که فقط زیبایی رو ملاک قرار میده نه چیز دیگه ای رو ،واین خود یک ضعف فرهنگی

  32. Avatar آمین گفت:

    ایران هم تو لیست بزارید لطفا 😊
    جدا از بحث بینی و اینا
    ایرانی ها بیشترشون اون چونه هایی که کره ای ها میخواستن رو دارن یعنی بارک هست و اون هم بدون عمل
    و ابرو های پر و پیشونی عمور بر چشم ها
    گونه های متعادل (نه زیاد بزرگه نه زیاد کوچیکن)
    و از همه مهم تر چشم های بزرگ دارن که همه از جمله شرقیا هسودیشون میشه🙂😁
    حالا شاید بگید همه ایرانی ها این شکلی نیستن
    خوب
    ما میدونیم ایرانی ها از چند نژاد مختلف تشکیل شده که آریایی های اصیل مد نظر منه
    آریایی ها این ویژگی ها رو دارا هستن اون ها مانند سایر کشور ها که ژنتیکشون روی چهرشون تاثیر گذاشته هستند
    برای مشاهده آریایی اصیل به گوگل مراجعه کنید و سرچ کنید چهره باز سازی شده دیاکو

  33. Avatar محسن گفت:

    تا حالا چهره مردم جنوب کره را با شمالی های این کشور مقایسه کردید ، شنیدم این کشور کره جنوبی در جراحی زیبایی پیشرفته بوده وبسیاری از این چهره های بی خط وخش و صاف عملی هستند.

    • Avatar army boy گفت:

      حالت خوب نیستا
      جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۱ کیم تهیونگ عضو بی تی اس هست که از بچگی هیچ گونه عملی نداشته و خود من از بچگی دنبالش کردم

    • Avatar جومین نما لاور گفت:

      عاخی…اره بخاطر اینکه اعتماد بنفست به فنا نره مجبوری همینا رو بگی..فشاری بدبخت

    • Avatar جواد گفت:

      اره داداش اصلا میگن قبل از تولد یبار سزارین میشن بچه هارو عمل زیبای میکنند و دوباره میزارنشون تو شکم مادرشون و بعد از ۷ ماه بچه صاف و صوف عملی رو میزان،
      جل الخالق….

  34. Avatar کاکا سنگی گفت:

    حجی تویی ک از کره ای ها خوشت نمیاد خو تا اینجا اک
    ول دلیل نمیشه هیت بدی ☺️🌹
    { منظورم با همه هیتراست}

    • Avatar ناشناس گفت:

      براوو
      واقن چرا هیترا اینقد …. میخورن ؟؟::::
      بعدشم شمالیا به خاطر ئضعیت خرابشونه به هر حال به غیر ژنتیک نوع زندگی هم رو پوست و قیافه و قد و اندام تاثیر مستقیمی داره

    • Avatar army boy گفت:

      دمت گرممممم

    • Avatar ابراهیم گفت:

      درود 💐ملاک‌های زیبایی متفاوت هستن.سلیقه های گوناگون همیشه درک و دریافت متفاوتی از زیبایی دارن.مثلا خیلی وقتها همه میگن یک نفر خوشتیپ و جذابه ولی توی نظر من یه فرد کاملا معمولی میاد.یا خود من توی دوران مدرسه با اینکه همیشه خیلی توی کلاسمون بچه های خوشگل و خوشتیپ داشتیم ولی من رو مثال یه بچه خوشگل و خوشتیپ میزدن.بعضی وقتا ناراحت میشدم و میگفتم تو روا خدا منو مسخره نکنید ولی می گفتن مسخره نمی کنیم.توی دوران خدمت جذابترین افسر وظیفه معرفی شدم و به من گفتن روز اتمام دوره آموزشی تو برو و از سردار نشان و پرچم دوره رو بگیر. گفتم ای بابا چرا من این همه افسر بلند قد و جذاب اینجا هست .یکی از سربازان تهرانی گفت تو پدرت کورد و مادرت شیرازی هست.این یعنی دو تا رگه ناز و جذاب مردونه رو با هم داری.گفتم ای خدا من قدم ۱۶۷ هست.گفت این ملاک نیست آخرش یه چیزی داری که بقیه ندارن.همونجا از خودم شرمنده شدم .توی دانشگاه همیشه مثلاً جذابترین دانشجو بودم اینا همه در حالی بود که خودم فکر می کردم هیچی نیستم فقط ارتباط کلامی خیلی قوی و هاله موندگاری دارم .همین…..که تا هنوز اصلا از ظاهر خودم خوشم نمیاد.ولی برام ثابت شده خنده رویی و اخلاق خیلی مهمه.مثلا فیلیپینیها که به خنده رویی معروف هستن توی دبی بهم می گفتن از خنده هات نمی تونیم فرار کنیم.که همون جا باز به خودم می خندیدم.ولی لطفاً دعا کنید که منم بیام جزء خوشتیپای روزگار.چیز خیلی خوبیه.التماس یه کم زیبایی برای زشت رویی چون بنده😜 سپاسگزارم

  35. Avatar ال گفت:

    یه سرچ بکنید عکسای قبل از عمل کره ای هارو ببینید از فک و دندون داغووونن

  36. Avatar رزا گفت:

    خداییش شما همه هیتر ها حسودین
    پسرای کره ای هر چی هم باشن از پسرای حاجی و سبلیو ی ایرونی نازتر و عسل ترن
    و مردتر
    شماها فقط در موردشون تو این جا و اونجا هیت میدین
    ولی ما طرفدارا کاری با نظر شخصیتون ندارم
    تهیونگ تو سال 2017 زیباترین مرد جهان انتخاب شد
    بعد شماها هی بگین اونا زشتن
    امیدوارم یه روز عقلتون به سرتون بیاد

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      رزای عزیز زشتی و زیبایی تا حد زیادی سلیقه ای هستش ولی ب هر حال جذابیت تعاریف خودش رو داره و نمیشه منکر این قضیه شد. مرسی از نظر شما👌

      • Avatar Mina گفت:

        سلام.واقعا تو این دوره ای که هستیم خوشگلی وخوشتیپی نبایدبه این توجه کنیم چون جسارت نمیکنم الان مردزندگی باید مهم باشه که الان من خیلی توجه میکنم همه پسرها هم دارن میشن مرد زن نما خیلی متاسفم واسه پسرهای خوشگل میکنن مثل یه زن من ترجیح میدم مردخانواده دوست رو حالا خوشگل یا زشت فقط مرد باشه واقعا تکیه گاه یه خانواده باشه پسرهای این دوره ای که هستیم متأسفم واقعا زیر ابرو و رنگ مو کردن مرد خانواده دوست میتونه باشه عزیزم

        • Avatar Hanid گفت:

          درکت میکنم پسران خوشکل همجنس گرا یا دوجنس گرا یا پسران زیبای ترنس متمایل به تعغیر جنسیت زن و خصوصا همجنس گرایان مرد رقیب سرسخت زنان و دختران زیبا هستند و حسودی کاملا طبیعی است

        • Avatar Mamali گفت:

          هـرکـنـشــی….واکــنـشــی داره … کــرمـــ از خـوده درختـــــ اداره کشاورزی باید سمپاشی کنه ….

      • Avatar میدیمیدحستس گفت:

        انصافا بکهام به کل مرداب کره جنوبی می ارزه قیافش

    • Avatar من گفت:

      بله مقام اول ال جی بی تی شدن

    • Avatar آمین گفت:

      پسر اسم روشه
      باید شبیه پسر باشه نه دختر
      حالا میدونم شما مدل هاشونو نگاه میکنیدو با مردم عادی مقایسه میکنید .
      من خودم ترف داره موزیک های جهانی هستم از روسیه تا کره و اصلا اهل هیت نیستم
      ولی لطفا مدل هاشون رو با مدل هامون یا حد اقل مردم عادیمونو با مردم عادیشون مقایسه کنید

    • Avatar زهرا گفت:

      تو خیلی اونا رو دوست داری برو جای اونا ،من تو اشنا کسایی رو دیدم که صد برابر جذاب تر از این میمون های عملی ان …
      ایرانی ها یکی از نژاد های برتر هستند …

    • Avatar Ava گفت:

      قرار نیست فقط بخاطر اینکه یه نفر زیباترین مرد تو اون کشور انتخاب شد بگیم همه مردای اون کشور خوشگلن که اتفاقا تو ایران پسرای خیلی جذابی هستند

  37. Avatar AB گفت:

    از نگاه مردم؟! منظورتون اون چند نفری بوده که تو اون سایتی که این خبر رو ازش گرفتید، نظر داده اند؟ 🤔
    این 4 تا دونه بچه خوشگلی که گذاشتید که نشدند مردهای آن کشورها 😏 اگر نمی تونید برید مردم واقعی کشورهای مختلف رو ببینید، یک نگاه به طور مثال به ورزشکارهای این کشورها بندازید تا چهره ی عموم مردم این کشورها دستتون بیاد 😉

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      مرد بودن الزاما به معنی زشت و کثیف بودن نیست! متاسفانه تعصبات قدیمی باورهای خیلی ها رو شکل داده

      • Avatar unknow گفت:

        👍
        حالم بهم می خوره از کسایی که مرد بودن و زن بودنُ تعریف می کنن تو یه سری چیزهایی مسخره
        مثلا مرد باید قوی باشه یا کثیف باشه یا سنسور تینگ باشه نمی دونم چه اسمی بذارم روش می تونم بگم فاحشه بودن و هرزگیُ توی جنس مذکر اکثرا مردوندگی می بینن یعنی نه تنها عیب نیست بلکه افتخاره که همش ریشه در تفکرات قدیمی داره
        و زن باید تو خانه بمونه آشپزی کنه به حرف مرد همه جوره گوش بده لباس بشوره و کلا مطیع مرد باشه
        فمنیست ها برای مقابله با چنین تفکراتی ایجاد شدن که بجای درست کردن اوضاع جابجا کردن توی بعضی از کشورها مرده اونقدر بدبخت که شده خانه دار و زنه نان آور هست

  38. Avatar هیچ گفت:

    کره ی جنوبی

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      اخیرا کره جنوبی در کل بین بقیه کشورها محبوب تره و بیشتر هم به خاطر رشد و پیشرفت سریع و موفقیه ک داره

    • Avatar The Heartless Wolf گفت:

      کی بوده اینا رو انتخاب کرده چقدر بد سلیقه این مردای ایرانی جذابتر از همشونن

    • Avatar بهزاد قوجالو گفت:

      از نظره من ایران جذاب ترین مرد هارو داره شما میکده کره های جذاب هستن اگیه مردم ایرانم تمام صورت هاشون میسل کره عمل گونه لبشون این مسل دوخترا قرمز گونه بالا چشمان این دوخترا رنگ گونه ریش یه جوری بزنه این قارهٔ دوخترن ایرانی جذاب ترین آدم جهان بوده

  39. Avatar مهمان گفت:

    وجدانا چنین نوشته ای از یه خانم در مورد مردها اونم زیر عکس نیمه برهنه شون خیلی زشته

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      چرا؟

    • Avatar امیرحسین گفت:

      خاک تو سرت با این طرز فکرت اگه زشته غلط میکنی میخونی خب اون نوشته تو چرا میخونی پس برا تو هم زشته

    • Avatar فمنیست گفت:

      بنظرم خوشگلترین مردان رو نروژ و فنلاند دارند چون مردانی سفید پوست با موهای بور و طلایی و چشمانی آبی و سبز داره ک برترین نژاد هست همچین قیافه و رنگ پوستی و همچنین بازوهای قوی و سیکس پک و قد بلند دارند ولی ملاک زیبایی بیشتر قیافه هست نه بدن. مردان نروژی فنلاندی نه تنها خوش فیس هستند بلکه خوش استایل هم هستند ولی ملاک زیبایی بیشتر قیافه هست. و اینکه مردان ایرانی پشم و ریش کثیف و شکم گنده و سر کچل را نشان از مردانگی میدانند در حالی ک این زشت ترین نوع …بودن هست. همانطور ک مرد نژاد پرست و پشمالو و …ایرانی زن سفید و خوشگل میخواد زنان ایران هم حق انتخاب دارند ک یک مرد سفید و چشم آبی اروپایی انتخاب کنند. باتشکر از مدیر سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.