معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی

معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی که می‌توانید در این روزها تماشا کنید

در این روزها که همه ما در خانه‌های خود زندانی شده‌ایم، بهتر است ساعت‌هایمان را با انجام فعالیت‌های لذت‌بخش پر کنیم. فیلم دیدن هم یکی از این فعالیت‌های محبوب است. پس در ادامه با معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی که می‌توانید در این روزها تماشا کنید، همراه دینو باشید.

معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی که می‌توانید در این روزها تماشا کنید

معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی

با ماجرای همه‌گیر شیوع ویروس کرونا که به طور رسمی کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است، متخصصان در سراسر جهان برای کاهش سرعت گسترش این بیماری، تلاش می‌کنند. همه آن‌ها توصیه می‌کنند که تا حد امکان در خانه‌های خود بمانید و از راه دور فعالیت‌های اجتماعی خود را پیگیری کنید. اکنون که بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانید، یک تفریح خوب تماشای فیلم‌های خوب است. در این جا قصد داریم 6 مورد از بهترین و برترین این فیلم‌ها را به شما معرفی کنیم. معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی را در ادامه بخوانید. فراموش نکنید قبل از خوردن تخمه و تنقلات دست‌های خود را بشویید.

فیلم Jumanji: The Next Level

فیلم‌های دوران قرنطینه - فیلم Jumanji: The Next Level

قسمت قبلی فیلم Jumanji با عنوان Welcome to the Jungle در سال 2017 با اکشن عالی و طنز فراوانی پر شده بود. اکنون دنباله آن نیز به همین صورت است. بازیگران اصلی گروه، از جمله «دواین جانسون» (Dwayne Johnson)، «نیک جوناس» (Nick Jonas)، «کوین هارت» (Kevin Hart)، «جک بلک» (Jack Black) و «کارن گیلان» (Karen Gillan) در این دنباله هنرنمایی می‌کنند. همگی این ستاره‌ها در کنار تازه‌واردانی چون «اوکوافینا» (Awkwafina)، «دنی گلوور» (Danny Glover)، و «دنی دویتو» (Danny DeVito) به این دنباله جالب سرگرم‌کنند، جلوه‌ای ویژه می‌بخشند. این فیلم تا به امروز توانسته امتیاز 76 درصدی در Rotten Tomatoes و همچنین 4.2 ستاره در Prime Video کسب کند.

فیلم Knives Out

فیلم‌های دوران قرنطینه - فیلم Knives Out

کارگردان «ریان جانسون» (Rian Johnson) پس از تهاجم جنجالی‌اش در دنیای جنگ ستارگان، بار دیگر با رمان پلیسی لذت‌بخش خود، یک موج عظیم ایجاد کرده است. در این فیلم، «دانیل کریگ» (Daniel Craig) با لهجه جنوبی جذاب خود، «آنا دی آرماس» (Ana de Armas) به عنوان ستاره در حال رشد و «کریس اوانز» (Chris Evans) در یک نقش ناعادلانه ناامیدکننده ایفای نقش می‌کنند. Knives Out توانسته است 4.3 ستاره با بیش از 1700 بیننده در آمازون را به دست آورد. شما در تمام طول فیلم روی صندلی‌های خود میخکوب خواهید شد.

فیلم Parasite

فیلم‌های دوران قرنطینه - فیلم Parasite

نیازی نیست که کسی از این فیلم تعریف کند! طنز تاریک «بونگ جون هو» (Bong Joon-ho) به موضوعاتی مانند درگیری طبقاتی، پویایی جنسیتی و تحرک اجتماعی می‌پردازد. با این حال، اگر اندیشه‌های فلسفی فیلم را کنار بگذارید، شما با یکی از دلهره‌آورترین فیلم‌های قرن روبرو هستید. Parasite برنده بهترین تصویر این دوره از جوایز آکادمی شده و 99 درصد رتبه برتر را در Rotten Tomatoes کسب کرده است.

فیلم Jojo Rabbit

فیلم‌های دوران قرنطینه - فیلم Jojo Rabbit

طنز «تایکا واتیتی» (Taika Waititi) در جنگ جهانی دوم، بازی زیبای کارگردان جدید نیوزیلندی را که خودش نقش هیتلر را بر عهده دارد، به نمایش می‌گذارد. جدا از عملکرد آشوبگرانه خنده‌دار خود، این فیلم، هنرنمایی ستارگانی چون «رومن گریفین دیویس» (Roman Griffin Davis) و «اسکارلت جوهانسون» (Scarlett Johansson) را به عنوان یک پسر و مادر تحت اشغال نازی‌ها، به تصویر می‌کشد. Jojo Rabbit نامزد جایزه اسکار بهترین تصویر امسال و برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. در این جا شما با اثری هیستریک و ترکیب کاملی از کنایه، غم و اندوه، درام و طنز روبرو هستید.

انیمیشن Frozen 2

انیمیشن Frozen 2

Frozen 2 توانسته تا به امروز دومین مقام پرفروش‌ترین انیمیشن تمام دوران‌ها را به طور رسمی از آن خود کند. این انیمیشن درباره بازگشت خواهران مورد علاقه ما، «آنا» و «السا» در تلاش برای کشف حقیقت عدم تعادل در پادشاهی خود، «آرنتل» است. موسیقی بسیار اعتیادآور Into the Unknown به احتمال زیاد برای مدت‌ها ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد. خود را برای ماجرای هیجان‌انگیز دیگری آماده کنید.

فیلم 1917

فیلم 1917

بر اساس حکایتی از پدربزرگش، 1917 یکی از شخصی‌ترین، اما همچنین تماشایی‌ترین فیلم‌های «سم مندز» (Sam Mendes» در حرفه خود است. مندز با کار دقیق و طراحی شده در زمینه رقص و هنر فیلمبرداری شگفت‌انگیز از برنده اسکار «راجر دیاکینز» (Roger Deakins)، فیلمی را خلق کرد که گویا یک دنباله پیوسته است. در نتیجه شما به سادگی با فیلمی خیره‌کننده روبرو هستید.

شما هم می‌توانید با نظرات و پیشنهادات خود در معرفی فیلم‌های دوران قرنطینه خانگی به ما کمک کنید. دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: People

بیشتر بخوانید: معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

بیشتر بخوانید: حضور غافلگیرکننده پیمان معادی در فصل سوم سریال Westworld

امتیاز: 3.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.