عذرخواهی جان اسنو از طرفداران سریال گیم آف ترونز
عذرخواهی جان اسنو از طرفداران سریال گیم آف ترونز

عذرخواهی جان اسنو از طرفداران سریال گیم آف ترونز با استفاده از دیپ فیک

فصل آخر سریال گیم آف ترونز تعداد زیادی از بینندگان این سریال را ناامید کرد، تا جایی که 1.6 میلیون نفر از طرفداران این مجموعه درخواستی را امضا کرده‌اند که در آن تقاضا شده تا فصل آخر بازنویسی شود. حالا با استفاده از تکنولوژی دیپ فیک یا جعل عمیق ویدئویی از عذرخواهی جان اسنو ساخته شده که احتمالا می‌تواند کمی از عصبانیت و ناراحتی این طرفداران کم کند.

کانال یوتیوب Eating Things With Famous People که کار اصلی آن افزودن یک مرد ریشو به صحنه‌های معروف فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی است، ویدئویی منتشر کرده که در آن جان اسنو بخاطر اتفاقات فصل هشت عذرخواهی میکند.

در برخی لحظات حرکات لبهای کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان اسنو) چندان دقیق نیست، اما در مجموع این ویدئو نمونه‌ای خوب از ویدئوهای دیپ فیک است.

ویدئوی دیپ فیک عذرخواهی جان اسنو

“من متاسفم که وقت شما را تلف کردیم” جان اسنو ادامه میدهد “متاسفم که از پایان سریال لاست هیچ چیزی یاد نگرفتیم.” در پایان این ویدئو بازیگران سریال را می‌بینیم که خداحافظی خشنی با فیلمنامه فصل هشت دارند. شاید این ویدئو برای آرام کردن طرفداران خشمگین بازی تاج و تخت کافی نباشد، اما شروع خوبی است!

درباره Deepfake

دیپ فیک یا جعل عمیق تکنیکی جدید برای ترکیب تصویر انسان مبتنی بر هوش مصنوعی است. به تازگی ویدئوهای دیپ فیک زیادی در حال پخش هستند که در اغلب آنها فرد مشهوری در حال گفتن چیزی یا انجام کاری است که در واقعیت انجام نشده. ویدئوهای معروف ترامپ، آرنولد شوارتزنگر و مارک زاکربرگ از مشهورترین ویدئوهای دیپ فیک است که به تازگی ساخته و منتشر شده‌اند. همانطور که در ویدئوی بالا دیدیم، از این تکنولوژی می‌توان در صنعت سرگرمی استفاده کرد، اما با اینحال برخی از رهبران سیاسی اظهار نگرانی کرده‌اند که ممکن است از جعل عمیق برای انتشار اخبار و اطلاعات غیرواقعی در طی فرایندهای سیاسی استفاده شود.

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    همین حالاشم نمیشه، البته تفاوتی نداره دیگه حقیقت برا کسی اهمیت نداره، مثلا چند نفر دنبال حرف راستن یا اصل خیلی از قضایا براشون مهمه، همه دنبال اینن که ریلکس کنن تا تموم شه وگرنه نصف بیشتر زندگی ما رو دروغ بنا شده.

  2. Avatar hamid گفت:

    اره اره خیلی وحشتناکه حالا الان یکم مشخصه اما پیشرفته شه دیگه وابلاس خخخخ اونم واسه ما ایرانیااااا که ضرب المثل داریم تا ندید باور نکن اینو براشون بذاری دیگه کلا هم میبینن هم باور میکنن خخخ

  3. Avatar البرز گفت:

    عجب چیز ترسناکیه.دیگه نمیشه واقعیت و دروغ رو از هم تشخیص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.