مینی سریال

معرفی مینی سریال هایی که حتما باید تماشا کنید!

این روزها مینی سریال‌ها مورد توجه بینندگان زیادی قرار گرفته‌اند و انصافا در قسمت‌هایی کم و زمانی کوتاه محتوای بی‌نظیری را در اختیار بیننده قرار می‌دهند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برخی از بهترین مینی سریال‌های اخیر بپردازیم که حتما باید این مینی سریال ها را تماشا کنید.

معرفی مینی سریال

Unorthodox

Unorthodox

این سریال فضای بسیار آشنایی را به ما ایرانیان نشان می‌دهد. در واقع مینی‌ سریال Unorthodox سعی دارد تا تاثیر مذهب بر افراد را به تصویر بکشد و تمرکز آن بر روی دین یهودی است. در این مینی‌ سریال خواهید دید که دین و مذهب چه محدودیت‌هایی در زندگی ساده‌ی انسان ایجاد کرده و زندگی بدون این محدودیت‌ها چقدر لذت‌بخش‌تر است. این سریال ماجرای دختری را به تصویر می‌کشد که به دلیل شرایط سخت زندگی یهودی تصمیم می‌گیرد خانواده‌ و محل زندگی خود را رها کند و زندگی متفاوتی را در آلمان تجربه کند. این مینی‌ سریال درام بسیار جذاب است که در ۴ قسمت ارائه شده و به خوبی سنت‌های دست و پا گیر را به نمایش می‌گذارد.

Mare of Easttown

مینی سریال

سریال Mare of Easttown یکی از بهترین سریال‌های معمایی این روزها است. این سریال زندگی یک کاراگاه را به تصویر می‌کشد که با یک پرونده‌ی قتل و دو پرونده‌ی دزدیده شدن دختران شهر روبرو است و برای حل این پرونده سختی‌های زیادی را پشت‌سر می‌گذارد. این مینی سریال با بازی کیت وینسلت بسیار خوش ساخت و بی‌نظیر بوده و البته گفته می‌شود که در آینده قرار است ادامه‌ی آن نیز ساخته شود. این مینی سریال جذاب را در این روزها از دست ندهید.

Undoing

مینی سریال

اگر به دنبال یک سریال معمایی و درام مانند مینی‌ سریال Big Little Lies هستید، مینی‌سریال Undoing را از دست ندهید. این سریال بسیار بی‌نظیر است و تاثیر یک ماجرای قتل بر روی یک زندگی عادی و خوب را به تصویر می‌کشد. در واقع این سریال نشان می‌دهد که زندگی افراد تا متلاشی شدن فقط یک قدم فاصله دارد. این سریال با بازی نیکول کیدمن نظر بسیاری را به خود جلب کرده و یکی از پربیننده‌ترین مینی سریال‌های این روزها است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال Last Of Us که توسط شبکه‌ی HBO در حال ساخت است
بیشتر بخوانید: کدام یک از سریال‌های جدید را می‌توانیم جایگزین گیم آف ترونز کنیم؟
بیشتر بخوانید: فیلم‌برداری فصل جدید سریال ‌Big Little Lies و سریال The Morning Show آغاز شد

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲۰ دیدگاه

  1. Avatar INT32 گفت:

    هنوز عده ای میگن هر عیب که هست از ماست، اینا دیگه امیدی بهشون نیست احتمالا تا آخر عمر گهربارشون در این وادی سرگردان میمونن

  2. Avatar مهدیس گفت:

    به نظر من تنها سریال جذابی که امسال ارزش دیدن رو داره Your Honor 2020 هست…

  3. Avatar محمد گفت:

    در مورد اینکه مذهب دست و پا گیره اینطوری نیست
    بعضی چیزها رو قید میزنی برای داشتن زندگی سالم تر و معیار قید زدن دستورات مذهب واقعی و خداییه نه هر چیزی رو به خورد مذهب به انسان دادن.

  4. Avatar autumn1994 گفت:

    Good Omens 2019 هم عالیه

  5. Avatar صادق گفت:

    سلام
    1. در رابطه با سریال Unorthodox یهودیت واقعی بسیار دین سختگیرانه ای است و اساسا ادیان مسیحیت و اسلام ضمن ارتقا معرفت آدمی برای ساده سازی احکام اومدن بنابراین اسلام بسیار ساده تر از یهودیت هست و اسلام دین ساده ای است افرادی که به خودشون خیلی سخت میگیرن از زهد خودشونه اجباری در آن نیست واگه به دیگران سخت میگیرن ظلم می کنند.
    2. انحرافات ، بدعت ها و اعمال سلیقه پیروان اونم از نوع کج اش رو به پای اسلام نگذاریم.
    3. اساسا برای انسان باید در کنار حقوق ، حدود مشخص کرد وگرنه همدیگه رو میدرند!
    نمونه اش قانونی کردن شرم آور رابطه ج… با خانواده خود از 15 سال به بالا در فرانسه لائیک است که حتی در حیوانات هم شاید دیده نشه.
    4. دوتا سریال دیگه رو حتما خواهم دید. ممنون

    • Avatar مهتاب گفت:

      ببخشید کجای اسلام ساده هست؟اینکه به اجبار باید روسری بپوشی یااینکه ماه رمضون حواست نباشه چیزی بخوری شلاقت بزنن یااااا؟؟؟؟؟؟؟؟.

  6. Avatar hosein گفت:

    اگه مذهب خوب بود افغانستان و عراق و یمن و سوریه و لبنان به اینجا نمیرسیدن
    گروهک های مذهبی فقط با زور و ترور میخواهند بر کشور حکومت کنن
    بعدش مخالفان رو میکشن و کشور رو ملک شخصی خود میکنن ، با مردم مثل برده رفتار میکنند و کشور رو غیر قابل زندگی میکنند
    وجه اشتراک همشون همینه

    • Avatar حمید گفت:

      داداش اسرائیل مگه کم پیشرفتس؟ اونم دین داره دیگه
      دین عربستان و عمارات چیه چرا اسم اونا رو نیاوردی که هم دین دارن هم بسیار ثروت؟ مشکل دقیقا از جایی هست که کشورهای غربی از اتحاد به واسطه دین میترسن و هر کشوری که زیر بار سلطه اونا نره رو به این وضع دچار میکنن
      هرکدوم از کشورایی که گفتی دقیقا تحت ظلم همونا قرار گرفتن خوب نیست اینقدر سطحی نگاه کنی و نتیجه گیری کنی. کشور ما هم تا قبل از دشمنی کشورای غربی داشت بسیار پیشرفت میکرد شما طرز تفکر و زاویه نگاهتون اشتباهه اتفاقا درصد آدمای دیندار در کشورمون کمتر از گذشته شده. آدمایی ظالم هستن که دارو رو تحریم میکنن میخوان کشورتو تجزیه کنن و تو عامل اتحاد رو ضعف کشور میدونی. برجامی که ایران بهش تعهد داشت رو آمریکا پاره کرد و هیچ تحریمی کم نشد. تاریخ کمی قبل تر رو هم بخون ببین چه بلاها به سر ما آوردن و تا آش رو با جاش نبرن دست برنمیدارن نقشه رو ببین آمریکا کجاست حالا خودت بگو باید کنار مرز ما صدها پایگاه جنگی و نظامی بسازن؟
      ولی موافقم که سواستفاده از مذهب باید ریشه کن بشه اگه میگن مملکت اسلامی باید قانون برای خودشونم اجرا بشه توی جنگیدن آینده روشنی نمیبینم امیدوارم روزی صلح جهانی حاکم بشه

  7. Avatar بردیا گفت:

    خانم مجدی در معرفی سریال: اول، اینکه “اسلام را با عملکرد مسلمان ها نسنجید”. حالا یه عده چکار می کنند ربطی به دین ندارد. در همین یهود هم شاید سنت هایی باشد که اصلا ربطی به دین نداشته باشد و ساخته و پرداخته خودشان باشد. دوم بعضی چیزهایی که در دین هست ولو خوشتون نیاید، مشکل از فهم شماست نه دین. برای مثال در همین عید قربان عده ای از کشتار دام ها ناراضی هستند ولی شعور اینها نمی کشد خیلی از مردم توان خرید گوشت ندارند حتی همان موقع که دلار با تک تومانی ها برابری می کرد. بارها در آیات قرآن گفته شده که یه چیزایی هست که مصلحت شما در آن است. خدا می داند ولی شما نمی فهمید. من سریال را ندیدم ولی اگه مثلا آلمان برای دختر یهودی بهشت موعود به تصویر کشیده شده، همان آلمان 100ها دختر و پسر بچه یمنی رو به زیر خاک فرستاده. همان بی بی سی انگلیسی ذره ذره از گرسنگی مردن دختر بچه یمنی رو به تصویر کشید شما آن را نخواستید ببینید بعد نگران کوتاه کردن موی دخترها هستید.

  8. Avatar رویا گفت:

    در مورد سریال اول که معرفی کردید خیلی کار قشنگی بود. وقتی به ایران خودمون نگاه می کنیم به مخالفت با حمام، تلویزیون، رادیو، قطار، ماشین حتی بلندگو می بینیم که آخرش هم رسیدیم بهشون ولی با کلی اعصاب خوردی و هزینه و اتلاف وقت. همین قضیه رو هنوز بعد صد سال و اندی بازم داریم به دوش می کشیم.

    • Avatar مهمان گفت:

      خانم نمیدونم کسی بهت اطلاعات دروغ داده یا از سر لج خودت داری دروغ میبافی
      کجا اسلام با حمام مخالفت کرد؟؟
      اتفاقا این اسلام بود که به هر بهانه ای حمام رفتن و غسل و وضو رو بر پیروانش واجب کرد ، ما یکی از میراث های فرهنگی مون حمام هایی مثل وکیل و فین و … است. اون اروپا بود که ملت حمام نمیرفتن و نمی دونستن حمام چی هست

      • Avatar چماق گفت:

        مخالفت با حمام .مخالفت با اصل حمام نبود مخالفت بر سر نحوه انجام غسل توی حمام بود یعنی بیشتر مخالفت با دوش بود و اول که اومد روحانیون گفتن با دوش نمیشه غسل کرد چون شرایط آب مناسب با غسل را نداره و بعد از مدتها اعصاب خوردی و مداخله بعضی از علما بالاخره این موضوع جا افتاد (البته بعد از اینکه این موضوع توی بسیاری از خانه ها اومد)

      • Avatar mehman گفت:

        دوست عزیز، بسیاری از روحانیون در زمانی که چیزی مثل دوش حمام مثلا داشت فراگیر میشد باهاش مخالفت کردن، همینطور با کله قند و چیزهایی که ایشون ذکر کردند.

      • Avatar داود گفت:

        احتمالا منظور ایشان دوش حمام بوده که در ابتدا آن را حرام اعلام کرده بودند.

      • Avatar INT32 گفت:

        یه زمان دوش حموم و واکسن امیرکبیر جن داشت الان واکسن کرونا GPS داره! حداقل باورهای بیمار گونه تونو برای خودتون نگه دارین تجویزشون نکنین

  9. Avatar مجتبی گفت:

    سلام. وندا ویژن و لوکی هم خوبن !!

  10. Avatar shahyad گفت:

    سلام
    مینی سریال های لوکی ، انفرادی ، واندا ویژن و …. رو هم بزارید بهتر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.