انگشتر

انداختن انگشتر در انگشت‌های مختلف دست چه رازی را با خود به همراه دارد؟

آیا می‌دانستید که در پس پرده انداختن انگشتر در هر انگشت دست، یک معنای به خصوص وجود دارد؟ شما می‌توانید با داشتن اطلاعاتی چند از این قبیل، از خصوصیات رفتاری و تا حدودی از شخصیت فرد مقابل خود مطلع شوید. خوشحال خواهیم شد ما را در خواندن این مطلب جدید همراهی بفرمایید.

معنا و مفهوم انداختن انگشتر در انگشت‌های مختلف هر دست

انگشتر تنها یک جواهر زینتی نیست. با داشتن یک اطلاعات جامع در خصوص انگشترها، می‌توان از روابط عاشقانه، تحصیلات و خصوصیات رفتاری افراد مختلف مطلع شد. فهمیدن تمام این موضوعات کار آسانی است. تنها لازمه این موضوع این است که شما بدانید انداختن انگشتر در هر انگشت دست چه معنایی را با خود حمل می‌کند.

انگشت شست دست راست:

انداختن انگشتر در این انگشت، اطلاعاتی از قبیل روابط شخصی، کاری و اجتماعی شما را چندان آشکار نمی‌سازد. اما می‌تواند برخی از خصوصیات رفتاری را نشان دهد. زنی که انگشتر خود را در این انگشت بیاندازد، احتمالا دارای خصوصیات شخصیتی: کله شق بودن و زود از کوره در رفتن، از پس مشکلات خود برآمدن و داشتن اخلاق پسرانه است. در مورد یک مرد، انداختن انگشتر در این انگشت به معنای خودنمایی مردانه و همچنین به رخ کشیدن قدرت است. در فلسفه چینی، این موضوع از انعطاف‌پذیری و داشتن قابلیت تطابق با خواسته‌های دیگران، حکایت دارد.

انگشتر

انگشت اشاره دست راست:

در بعضی فرهنگ‌ها این امر نماد ازدواج است. با آن‌که این انگشت خصوصیات آن‌چنانی از خود نشان نمی‌دهد، برخی فکر می‌کنند که این انگشت نشان دهنده عطش برای رسیدن به قدرت است، در حالی‌که درست نیست. این انگشت در واقع نشان دهنده مطیع بودن فرد و آماده پذیرش توصیه‌های دیگران بودن است. فلسفه چینی نیز با این تصور هم‌خوانی دارد.

انگشت میانی دست راست:

این انگشت به شما آزادی عمل در خصوص هر برداشتی را می‌دهد. در علم اخترشناسی این انگشت در ارتباط با زحل است. زحل به دور خود یک حلقه دارد و نشان دهنده تعادل میان سیاره‌هاست. چینی‌ها معتقدند فردی که انگشتر خود را در این انگشت بیاندازد، دارای قابلیت تصمیم‌گیری درست در شرایط مختلف و همچنین استقلال فکری است. این افراد باعث ایجاد صلح می‌شوند.

انگشتر

انگشت حلقه دست راست:

در بعضی کشورها همچون نروژ، روسیه، لهستان، یونان و کوبا، حلقه ازدواج را در این انگشت می‌اندازند. همچنین این‌کار می‌تواند به معنای از دست دادن نامزد یا طلاق گرفتن شخص نیز باشد. این انگشت نشان دهنده علاقه شما به ازدواج و رمانتیک بودنتان است.

انگشت کوچک دست راست:

این نشان‌دهنده حالت حرفه شماست که می‌تواند به معنای داشتن درجه‌ای در نظم یا تخصص در یک حیطه مشخص باشد. معمولا چنین انگشترهایی از جنس استیل ضد زنگ یا آهنند. این افراد دارای روابط دوستانه بسیار خوبی هستند.

انگشتر

انگشت شست دست چپ:

درست مثل انگشت شست دست راست، انداختن انگشتر در این انگشت، خصوصیاتی در زمینه روابط عاشقانه، جایگاه تحصیلی و موقعیت اجتماعی را آشکار نمی‌سازد. فردی که از این انگشت برای انداختن انگشتر خود استفاده می‌کند، دارای اعتماد به نفس بالا است، از این‌که کسی به او دستور دهد متنفر بوده و دارای سبک مخصوص به خود است. بهترین راه برای به نمایش گذاشتن این خصوصیات، انداختن یک انگشتر کلفت است. در باور چینی‌ها در این انگشت انگشتر انداختن به معنی مدعی بودن است.

انگشتر

انگشت اشاره دست چپ:

این بهترین انگشت برای انداختن انگشتر از نظر مهم بودن است. در علم اخترشناسی این انگشت نشان‌دهنده مشتری است که با انداختن انگشتر در آن، به نوعی در قدرت ماندن را به خود گره زده‌اید. رئیس بودن این افراد ذاتی است. البته برخی از آن‌ها هم دچار جنون خود مهم‌پنداری هستند. در کل افراد صادقی هستند که وقتی کسی قصد فریب آن‌ها را دارد، متوجه می‌شوند. همچنین برای نشان دادن مهم بودن خانواده برایتان، می‌توانید از این انگشت خود استفاده کنید. فلسفه چینی هم معتقد است، شما با این‌کار نشان می‌دهید که تشنه قدرتید و می‌خواهید رئیس باشید.

انگشتر

انگشتر میانی دست چپ:

این انگشت نشان دهنده معنا و مفهوم به خصوصی نیست و انداختن انگشتر درآن، تنها برای نشان دادن زیبایی است. اگر شما فردی با افکاری پیچیده هستید که معمولا در موضوعات ذهنی خود غرق می‌شوید، بهتر است در این انگشت خود حلقه بیاندازید. معمولا این افراد در کانون توجهات قرار می‌گیرند.

انگشتر حلقه دست چپ:

در اکثر کشورها انگشتر نامزدی و یا ازدواج را در این انگشت قرار می‌دهند. دلیل این امر آن است که در قدیم فکر می‌شد، خون‌رسانی به قلب از طریق رگی که در این انگشت قرار گرفته، صورت می‌گیرد. این انگشت می‌تواند نشان‌دهنده مبتکر و با شوق بودن شما باشد. این افراد معمولا دارای خصوصیات رفتاری مثبتی هستند.

انگشتر

انگشت کوچک دست چپ:

این انگشت نشان دهنده موضوعات مختلفی است. در باستان مردان متاهل در این انگشت خود دو حلقه می‌انداختند، حلقه زیری نگین‌دار و بالایی یک حلقه ساده یک‌دست. این مدل امروزه تقریبا منسوخ شده است. انداختن انگشتر در این انگشت تنها نشان دهنده استفاده از لوازم جانبی است. به دلیل ظریف بودن این انگشت، بهتر است فقط انگشترهای باریک و کوچک در آن انداخت. این افراد معمولا بسیار جدی هستند.

امتیاز: 4.2 از 5 (15 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar ایزی گفت:

    تو اوزیوا:تف تو صورتت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.