ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مجوز از تلفن ثابت غیرقانونی است

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مجوز از طریق تلفن ثابت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق تلفن ثابت چه به‌صورت متنی و چه به‌صورت صدا (voice) در صورت نداشتن مجوز، تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می‌شود.

مخابرات: ارسال پیامک تبلیغاتی از تلفن ثابت ممنوع!

شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که با توجه به لزوم رعایت مشتری مداری و حفظ حریم شخصی کاربران همواره فعالیت‌های خود را با تکیه بر برقراری ارتباطات پایدار به همراه اقدامات حرفه‌ای برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به تمام مشتریان اعم از تجاری، خانگی و غیره پایه‌گذاری کرده و تمامی شهروندان می‌توانند جهت پیگیری این‌گونه موارد از طریق سامانه ارتباط مردمی (۲۰۲۱) اقدام کنند.

بر اساس این گزارش احترام به حریم خصوصی مشتریان یک مزیت رقابتی برای تمامی برندها است و همچنین با توسعه روزافزون فضای وب و سوءاستفاده از اطلاعات حریم خصوصی مشتریان، این موضوع اهمیت بیشتری نیز پیداکرده است.

به‌طورکلی، ارسال اطلاعات از طریق پیامک‌های تبلیغاتی و مواردی ازاین‌دست باید به‌گونه‌ای باشد که حریم خصوصی تمام شهروندان مراعات شده و همراه با توافق اولیه و جلب رضایت آنان باشد، چراکه اطلاعات مربوط به صاحبان خطوط تلفن، محرمانه بوده و در صورت شکایت کاربران از طریق درگاه‌های ذکر شده در خبر در اسرع وقت از طریق درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران، پیگیری و ترتیب اثر داده می‌شود.

منبع: ایسنا

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.