کریس جنر از میلیونرهای جهان

میلیونرهای جهان که از ابتدای کارشان زندگی کاملاً متفاوتی داشتند

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم شاید برای بسیاری، داشتن والدین ثروتمند تنها دلیلی است که می‌توانند به میلیونرهای جهان تبدیل شوند. اما در بسیاری از کشورها این موضوع متفاوت است و افراد بااستعداد می‌توانند فارغ از مدرک تحصیلی با دنبال کردن کاری که در آن استعداد دارند، به یک کارآفرین موفق تبدیل شده و از این راه به ثروت دست یابند. البته جالب است بدانید که نحوه زندگی و نوع نگاه مردم به این افراد قبل و بعد از معروف شدن بسیار متفاوت است.

میلیونرهای جهان با زندگی متفاوت

در این مطلب نام تعدادی از میلیونرهای جهان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که قبل از به ثروت رسیدن، زندگی کاملاً متفاوتی داشتند. با ما همراه باشید.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

ایلان ماسک در 9 سالگی برنامه‌نویسی را آموخت و در 28 سالگی اولین استارتاپ خود را به ارزش 307 دلار فروخت. زمانیکه او 30 سال داشت PayPal را تأسیس کرد و در 32 سالگی Tesla Motors را. یک سال قبل از این ماجرا او SpaceX را احداث کرد و مدعی شد که روزی در آینده‌ای نزدیک به مریخ مهاجرت خواهد کرد. او حالا در 47 سالگی یک مهندس، کارآفرین و میلیاردر واقعاً موفق است و به نظر می‌رسد که واقعاً می‌تواند به مریخ مهاجرت کند.

بیل گیتس

بیل گیتس

بیل گیتس نه در دوران مدرسه پرفروغ بود و نه در دانشگاه. او به همه کلاس‌هایش نمی‌رفت و در نتیجه در سال دوم تحصیل، اخراج شد. اما او عاشق برنامه‌نویسی بود و این علاقه تا آنجایی ادامه داشت که در 21 سالگی به همراه رفیقش، پل آلن مایکروسافت را تأسیس کردند. در سال 2018 او جایگاه هفتم پرنفوذترین افراد جهان را بعد از ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ و پاپ از دیدگاه مجله فوربز به خود اختصاص داد.

کریس جنر

کریس جنر

مهم نیست که چقدر از او انتقاد شود، او یک شخصیتی است که در حرفه خود موفقیت آمیز عمل کرده است. پدر او مهندس و مادر او خانه‌دار بودند و کریس به عنوان مهماندار هواپیما کار می‌کرد، اما او همیشه یک شخص منظم بود و همین مشخصه به او اجازه داد که پس از ازدواج با وکیل معروف، رابرت کارداشیان، فروشگاه خود را تأسیس کند و به یکی از میلیونرها جهان تبدیل شود. او فقط در کارکردن با سرمایه مهارت نداشت، بلکه بر روی ارتقاء سطح خانواده نیز کار کرد. کریس یک برنامه تلویزیونی درباره 7 فرزند خود ساخت که باعث شهرت هرچه بیشتر این خانواده شد.

لری پیچ و سرگئی برین

لری پیچ و سرگئی برین

در سال 1995 دو جوان بااستعدادی که در تصویر بالا آنها را می‌بینید در توری در دانشگاه استنفورد همدیگر را دیدند. پس از بحث و گفت‌وگو در رابطه با کامپیوتر با یکدیگر دوست شدند و کمی بعد تصمیم گرفتند که پروژه تحقیقاتی خود را آغاز کنند. در سال 1998 پروژه آنها تبدیل به یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های امروزی جهان، یعنی گوگل تبدیل شد.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ

افرادی کمی وجود دارند که داستان دانشجوی 19 ساله رشته روانشناسی دانشگاه هاروارد که فیسبوک را تأسیس کرد را نمی‌دانند. او حالا 34 سال سن دارد و فیسبوک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. به گفته فوربز او جوان‌ترین میلیاردر در تاریخ بوده و در رتبه 13 بانفوذترین افراد جهان قرار دارد.

تیم کوک

تیم کوک

دانشجوی آرام و مصمم دانشگاه آلاباما اولین کار خود را در بزرگترین کمپانی کامپیوتر، IBM شروع کرد. بعد از آن با حضور در پست‌های مدیریتی در Intelligentelectronics و Compaq پای به اپل گذاشت. او از سال 1998 در اپل شروع به کار کرد و دست راست استیو جابز شد. پس از فوت او، تیم کوک حالا مدیرعامل ثروتمندترین کمپانی جهان است.

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون

در میان میلیونرهای جهان ریچارد برانسون از افرادی بود که در دوران جوانی با وجود مشکلاتی مانند بیماری دیسلکسی عاشق جنجال بود. در روزی که درس او در مدرسه به اتمام رسید، مدیر به او گفت که یا به زندان خواهد رفت و یا به یک میلیاردر تبدیل خواهد داشت. حالا سِر ریچارد برانسون یکی از مشهورترین افراد جهان و موسس ویرجین گروپ است، میلیاردری خوش اخلاق و مصمم.

سوزان وویچیتسکی

سوزان وویچیتسکی

سوزان یکی از  میلیونرهای جهان است که نمونه موفق‌ترین خانم‌های فعال در زمینه تکنولوژی به حساب می‌آید. او اولین مدیر بازاریابی گوگل بود و تنها کسی بود که به این کمپانی پیشنهاد داد YouTube را خریداری کند. سوزان وویچیتسکی از سال 2014 تا امروز مدیرعامل سرویس یوتیوب است.

استیو ووزنیاک

استیو ووزنیاک

شخص خنده‌رویی که در تصویر سمت چپ مشاهده می‌کنید همیشه یک مهندس خلاق بوده است. به عنوان مثال او یک سیستم ارتباطی را برای 6 بچه طراحی کرد و ساخت تا بتوانند از اتاق خوابشان در همسایگی هم، بدون ترک کردن خانه در با یکدیگر در ارتباط باشند. 20 سال بعد همان شخص اولین کامپیوتر اپل را به همراه استیو جابز ساخت.

داستان زندگی و موفقیت کدامیک از افراد این لیست شما را شگفت زده کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar Behnam گفت:

    بیل گیتس و ایلان ماسک عالی بودن

  2. Avatar kambiz گفت:

    موفقیت کریس جنر در پیر نشدن منو شگفت زده کرده! (‘_’)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.