پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2019

لیست پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2019 اعلام شد؛ راک در صدر لیست

شاید هنوز هم استفاده از یک بازیگر مشهور و پرطرفدار یکی از مطمئن‌ترین راه‌های کسب درآمد در هالیوود باشد. با اینکه دوران قراردادهای طلایی 20-20 (بیست میلیون پیش پرداخت+بیست درصد از سود ناخالص فیلم) که بازیگرانی مثل هریسون فورد و تام کروز امضا می‌کردند گذشته، اما هنوز هم بازیگران پول سازی در هالیوود مشغول به کار هستند که برای بازی در یک فیلم دستمزدی بالای ده میلیون دلار و درصدی از سود خالص یا ناخالص فیلم را طلب کنند. فوربس امسال نیز لیست پردرآمدترین بازیگران مرد را منتشر کرده که دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در صدر این لیست قرار دارند.

دواین جانسون از یکم ژوئن 2018 تا یکم ژوئن 2019 مبلغ 89.4 میلیون دلار دستمزد گرفته و به این ترتیب پردرآمدترین بازیگر سال 2019 به گزارش فوربس بوده است.

به نظر می‌رسد که جانسون راه راضی کردن مخاطبان را پیدا کرده است. قراردادهای او شباهت زیادی به قراردادهای 20-20 دارند. برای مثال جانسون برای بازی در فیلم جدید جومانجی به نام Jumanji: The Next Level تا 23.5 میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت. همچنین تا پانزده درصد از فروش سری فیلم‌های جومانجی به او خواهد رسید. پیش از این فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle فروش 962 میلیونی در بازارهای جهانی داشته است. همچنین او برای بازی در هر اپیزود سریال Ballers در HBO حدود هفتصدهزار دلار دستمزد میگیرد. شرکت Under Armour نیز که مدیریت خط لباس، کفش و هدفون‌های جانسون را برعهده دارد قراردادی میلیون دلاری با او امضا کرده است.

با اینکه قرارداد جانسون در حال حاضر بزرگترین قرارداد صنعت سینما است، اما رابرت داونی جونیور نیز در سال 2019 درآمد کلانی کسب کرده است. او برای ایفای نقش مرد آهنی در فیلم اونجرز، بیست میلیون دستمزد و هشت درصد از فروش فیلم (منهای برخی از هزینه‌ها) را دریافت کرده که با توجه به فروش 2.796 میلیارد دلاری این فیلم در دنیا، درآمد او از اونجرز را به چیزی حدود 55 میلیون دلار می‌رساند.

Avengers Endgame

فروش فیلم اونجرز: اندگیم به قدری زیاد بوده که باعث شده تا کریس همسورث، بردلی کوپل، کریس ایوانز و پل راد نیز مانند رابرت داونی جونیور در بین ده بازیگر پردرآمد امسال قرار داشته باشند.

البته حضور بردلی کوپر در این لیست تنها به خاطر حضور در فیلم انتقام جویان نبوده است. او برای حرف زدن به جای راکت راکون در فیلم اونجرز چیزی در حدود 5.7 میلیون دلار دستمزد گرفته که ده درصد از درآمد امسال او محسوب می‌شود. هفتاد درصد از درآمد کوپر در سال جاری به دلیل کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم A Star Is Born بوده است. این فیلم که لیدی گاگا نیز در آن به ایفای نقش پرداخته فروش جهانی 435 میلیون دلاری داشت. این در حالی است که بودجه فیلم تنها 36 میلیون دلار بوده است، به این ترتیب کوپر درآمدی در حدود 40 میلیون دلار از این فیلم داشته است.

لیست پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2019

در ادامه لیست کامل ده نفری پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2019 که توسط فوربس تهیه شده را مشاهده می‌کنید. مالیات و هزینه‌های مدیربرنامه‌ها و وکلای بازیگران از این مبالغ کسر نشده است.

  • 10- ویل اسمیت: 35 میلیون دلار
  • 9- پل راد: 41 میلیون دلار
  • 8- کریس ایوانز: 43.5 میلیون دلار
  • 6- (مساوی) آدام سندلر و بردلی کوپر: 57 میلیون دلار
  • 5- جکی چان: 58 میلیون دلار
  • 4- آکشای کومار: 65 میلیون دلار
  • 3- رابرت داونی جونیور: 66 میلیون دلار
  • 2- کریس همسورث: 76.4 میلیون دلار
  • 1-دواین جانسون: 89.4 میلیون دلار
امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.