اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا

اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا پیشنهاد جدید شرکت به علاقه‌مندان

در مورد اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا چه می‌دانید؟

اگر نمی‌دانید که آیا پنل‌های خورشیدی را برای خانه خود خریداری کنید یا خیر، تسلا روشی جدید برای فریفتن شما دارد: اجاره آن‌ها. تسلا می‌گوید:

با اجاره پنل‌های خورشیدی، مشتریان بهترین انرژی را از انرژی خورشیدی دریافت می‌کنند. انرژی پاک و ارزان برای تامین نیاز خانه‌های برقی و وسایل نقلیه. بدون هزینه‌های چشمگیر پیش‌رو یا توافق‌های چندین دهه‌ای، اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا در دسترس علاقه‌مندان است. در حقیقت مشتریان می‌توانند به جای مشاوره‌های طولانی و حجم عظیمی از کاغذبازی، انرژی خورشیدی را با یک کلیک دریافت کنند.

محدوده ارائه خدمات اجاره

شرکت تسلا گزینه‌ای را برای اجاره پنل‌های خورشیدی در شش ایالت آریزونا، کالیفرنیا، کنتیکت، ماساچوست، نیوجرسی و نیومکزیکو ارائه می‌دهد. برای شرکت در این زمینه، شما باید صاحب خانه باشید. همچنین در یکی از شرکت‌های ویژه ابزار ارتباطی که تسلا در ایالت شما با آن کار می‌کند، یک سرمایه‌گذار شوید.

خدمات اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا

این شرکت خدمات را در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌دهد. یک سیستم کوچک 3.8 کیلو وات، یک سیستم متوسط 7.6 کیلو وات و یک سیستم بزرگ آن 11.4 کیلو وات است. هزینه اجاره ماهیانه برای یک سیستم کوچک در ایالات مختلف، متفاوت و از 50 تا 65 دلار در ماه متغیر می‌باشد. تسلا همچنین تخمین‌هایی در مورد میزان توان تولید این پنل‌ها در هر سال دارد. در آینده اطلاعات بیشتری از بهبود عملکرد این سیستم‌ها منتشر خواهد شد. اجاره شامل پنل‌ها و همچنین سایر سخت‌افزارهای لازم، نصب، پشتیبانی و نگهداری می‌باشد.

اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا و شرایط ویژه

مانند تمام معاملات خوب، یک شرط خاص نیز برای فسخ وجود دارد. اگر تصمیم بگیرید که دیگر نمی‌خواهید پنل خورشیدی را از تسلا اجاره کنید، مجبور خواهید شد برای جمع‌آوری تجهیزات، 1500 دلار هزینه حذف شرکت را بپردازید. این هزینه قابل چشم‌پوشی نیست. اگر تصمیم دارید خانه خود را بفروشید، می‌توانید اشتراک ماهیانه را به صاحبان جدید خانه خود منتقل کنید. بنابراین، لازم نیست که پنل‌ها را قبل از فروش، از سقف خانه خود جمع‌آوری کنید. پنل‌ها پس از نصب، قابل ارتقا هستند؛ اما، نمی‌توان آن‌ها را کاهش داد مگر اینکه بخواهید مبلغ 1500 دلار را بپردازید.

اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا و نصب بر روی سقف خانه

زمان شروع اجاره

سال گذشته، تسلا شروع به کار با پاناسونیک در فروشگاه جدید پنل‌های خورشیدی کرد که تکنولوژیشان بدون وجود سخت‌افزار قابل مشاهده در پشت بام مشتریان ترکیب می‌شوند. این پنل‌ها برای اولین بار در سال 2017 رونمایی شدند؛ اما اولین نصبشان در سقف‌ها، اوایل سال 2018 اتفاق افتاد.

برنامه اجاره پنل‌های خورشیدی تسلا چند روز پس از پایین آوردن قیمت‌ها توسط خود شرکت انجام خواهد شد. در برخی موارد، قیمت هر وات به پایین 1.75 دلار کاهش یافته است. این مقدار 16 درصد پایین‌تر از میانگین ملی یعنی 2.09 دلار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: آزمایش شناور رودستر تسلا با محموله SpaceX در اواخر سال آینده

بیشتر بخوانید: فردی که از رابط مغز-کامپیوتر استفاده می‌کند: با نئورالینک ایلان ماسک بازی کامپیوتری می‌کنم

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.