کامیون نسل آینده Innotruck

آیا شما برای خرید کامیون نسل آینده Innotruck به حد کافی شجاع هستید

امروز هر کسی شانس داشتن کامیون نسل آینده Innotruck را دارد. فرصتی بی‌نظیر برای خرید یکی از تنها دو نمونه‌ای که تا به امروز ساخته شده است. اگر درباره جزییات این طراحی آینده‌گرا کنجکاو هستید، در ادامه با دینو همراه باشید.

کامیون نسل آینده Innotruck

این پروژه مطالعاتی رادیکال با حمایت مالی «زیمنس» (Siemens) و طراحی «لوئیجی کالانی» (Luigi Colani) ساخته شده است. هدف از اجرای این پروژه، طراحی و ساخت تفسیر متفاوتی از کامیون‌های نسل آینده در صنعت خودروسازی جهان بود که با تمرکز بر کارآیی و ظاهری مدرن، در نهایت Innotruck متولد شد. اکنون یکی از تنها دو نمونه ساخته شده آن در وب سایت James Edition به فروش می‌رسد. درباره پیشینه این طرح ویژه باید بدانید که در سال 2012، زیمنس و کالانی در نمایشگاه بین‌المللی MobiliTec آلمان از طراحی ویژه کامیون نسل آینده Innotruck خود با حضور تعداد گسترده‌ای از شرکت کنندگان رونمایی کردند. این کامیون به همراه کاروان مجهز خود، به عنوان Tractor-Trailer می‌تواند نوعی آیرودینامیک و مکانیسم محوری دوستدار محیط زیست را برای مقابله با ناکارآمدی سیستم فعلی موجود معرفی کند.

ظاهر فضایی کامیون نسل آینده Innotruck

در این طراحی می‌بینید که کابین راننده با قسمت کاروان ادغام شده تا به راننده اجازه دهد در محلی به صورت مستقل از محور چرخ‌های جلو و پایین‌تر از کاروان خود بنشیند. این نوع طراحی برای رانندگی، یادآور کابین خلبان جت جنگنده با بدنه بزرگ شیشه‌ای است که امکان دید بهینه را فراهم می‌کند. این کابین همچنین در انتها به فضای استراحت زیبا و مجهزی برای راحتی راننده در مسافت‌های طولانی متصل می‌شود. اتصال بین دو قسمت مجزای این کامیون منحصر به فرد، از طریق فناوری DbW صورت می‌گیرد و نیروی آن از موتورهای الکتریکی تبدیل شده توسط یک موتور دیزل تامین می‌شود. شما در حقیقت با کارآمدترین نوع پیشرانه‌ای که می‌تواند دامنه مورد نیاز برای حمل و نقل کالا در مسافت‌های طولانی را فراهم کند، روبرو هستید.

قیمت Innotruck

جالب است بدانید که نتیجه موفقیت آمیز طراحی رادیکال Innotruck باعث شد تا به مرحله ساخت کامل برسد و دو نمونه از آن معرفی شود. با این حال، همواره بسیاری از ایده‌ها و نگرش‌های متفاوت ساختارشکن به آرامی راه خود را به بازار کامیون‌های بزرگ باز می‌کنند. این پروژه مطالعاتی قدرتمند با طراحی ویژه خود توانسته تاثیر مهمی در آینده طراحی کامیون‌ها داشته باشد. امروز شما این فرصت را دارید که صاحب بخش منحصر به فردی از تاریخ باشید. اگر می‌خواهید بدانید که قیمت این غول آهنی زیبا چقدر است، باید بگوییم که احتمال دارد قادر به پرداخت آن نباشید. همین طور اگر بسیار مشتاق هستید که در این باره بدانید، می‌توانید نام خود را به عنوان متقاضی و خریدار در سایت فروشنده آن ثبت کنید و قیمت مورد نظر خود را پیشنهاد دهید.

کامیون نسل آینده Innotruck - نمای جلویی
کابین راننده Innotruck
فضای داخلی کاروان Innotruck

آیا شما برای خرید کامیون نسل آینده Innotruck به حد کافی شجاع هستید؟ نظر شما در این باره چیست؟ شما چه ایده‌های در این زمینه دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor 1

بیشتر بخوانید: RIMAC SCALATAN خودرو مفهومی با شاسی چاپ 3 بعدی که اکسیژن تنفس می‌کند

بیشتر بخوانید: 5 دستاورد تسلا در سال 2020 که انتظار می‌رود به بازار عرضه شود

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar محسن منصوری گفت:

    من یکی می خواهم بدون شک بچه که بودم آرزو داشتم خلبان جنگنده بشم اما قسمت نشد شایدم تلاش کافی نکردم یا هرچی با یکی از اینا می تونم احساس کنم خلبان جنگنده شدم فقط بدیش اینه که با اینا نمیشه حرکت اسپین یا چرخش وارونه انجام داد ، شایدم وقتی به دست راننده های ایرانی برسه بخواهند حرکت اسپین انجام بدن توی جاده ، که اونوقت واویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.