کمک‌ های حمایتی کرونا

کمک‌ های حمایتی کرونا از سوی دولت‌ها به مردم در بحران اقتصادی

در شرایطی که از شیوع ویروس کرونا پیش آمده و مردم سراسر جهان مجبور به تعطیلی کسب و کارها و قرنطینه شده‌اند، اقتصاد به شدت دچار آسیب شده و در این شرایط بسیاری از مردم دچار مشکلات مالی هستند. اما در این میان کشورهای مختلف برای حل این مشکل راهکارهای مختلفی را در اختیار مردم قرار داده‌اند یا پیشنهاداتی را عنوان کرده‌اند که می‌توان به کمک‌ های حمایتی کرونا اشاره کرد و در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: در دوران قرنطینه از ویروس کرونا برای بدن چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

کمک‌ های حمایتی کرونا از سوی دولت‌ها به مردم

همانطور که گفتیم کمک‌ های حمایتی و نقدی در برخی کشورها در این روزهای کرونا به مردم ارائه شد که در این میان می‌توان به بریتانیا، آلمان و آمریکا اشاره کرد. در واقع با شرایط کاری که در این روزها به وجود آمده همه‌ی مردم امکان دورکاری را ندارند در نتیجه بسیاری از مردم از دریافت حقوق برای ادامه زندگی در این دوران کرونا و قرنطینه محروم می‌شوند. به همین منظور کشورها به این نتیجه رسیدند تا کمک‌ های حمایتی کرونا را در اختیار مردم قرار دارند. همچنین در برخی کشورها و حتی در ایران عنوان شده که صاحبان مغازه‌ها از کسب و کارها در ماه اسفند اجاره دریافت نکنند یا وام‌ها و اقساط مردم به عقب بیفتد.

کمک‌ های حمایتی کرونا

از سوی دیگر در کشور آلمان برای حمایت از مردم به خصوص بیماران کرونا کمک‌های حمایتی و مالی اهدا شد تا مردم در این شرایط درگیر مشکلات مالی و هزینه‌ها نباشند. از سوی دیگر دونالد ترامپ و به طور کلی مقامات آمریکایی نیز به دنبال راهکاری‌ها و کمک‌های حمایتی کرونا هستند تا مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهند و از سوی دیگر مردم را به خانه ماندن و قرنطینه خانگی تشویق کنند. براساس گزارش‌های مختلف وزیر بریتانیا نیز وعده داده است تا به کارفرماها تا سقف ماهانه ۲۵۰۰ پوند بپردازد تا کارفرماها و شرکت‌ها مجبور به اخراج کارکنان و تعدیل نیرو نشوند.

در نتیجه در این میان انتظار می‌رود تا دولت ایران نیز در اوضاع اقتصادی بسیار بد کشور به مردم کمک کند. البته به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمک‌های حمایتی به حساب یارانه افراد کم‌بضاعت از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان واریز خواهد شد تا در شرایط کرونا خانواده‌های کم درآمد دچار مشکلات مالی و اقتصادی و در واقع با مشکل برطرف کردن نیازهای روزمره روبرو نشود. اما مشخص نیست که این کمک‌ها تا چه اندازه اجرایی و به واقعیت بدل شود و از چه زمانی به حساب مردم واریز گردد.

امتیاز: 4.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar blah گفت:

    واقعا شما هنوز دارین سر این قبر گریه میکنین؟ اونم به گفته تسنیم؟!!! و اون مبالغ ذکر شده پول خورد محسوب میشن ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.