آثار هنری هوش مصنوعی

آثار هنری هوش مصنوعی در یک حراجی در لندن به فروش خواهد رسید!

همان‌طور که مشاهده می‌کنیم هوش مصنوعی هر روز بیشتر از روز قبل به عرصه‌های مختلف وارد می‌شود و این موضوع برای بشر کمی نگران‌کننده است. به‌تازگی هم خبری مبنی بر فروش آثار هنری که توسط هوش مصنوعی خلق‌شده منتشر شده است. درواقع باید بگوییم که هوش مصنوعی MemoriesofPassersby1 توانسته به خلق تصاویر پرتره بپردازد و آثاری بی نظیر را خلق کند. در حال حاضر این آثار در لندن به حراج گذاشته خواهند شد. در ادامه به معرفی این آثار هنری هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

آثار هنری هوش مصنوعی

آثار هنری هوش مصنوعی

این آثار هنری درواقع در دو نمایشگر به نمایش گذاشته خواهند شد و این آثار توسط هوش مصنوعی که در یک جعبه‌ی چوبی قرار دارد خلق می‌شود. این هوش مصنوعی توسط یک هنرمند آلمانی به نام ماریو کلینگمن راه‌اندازی شده است. این آثار درواقع پرتره‌هایی بی‌نظیر از هنر اروپای غربی است و درواقع در این آثار پرتره‌های مختلفی از زنان و مردان به چشم می‌خورد.

این پرتره‌ها درواقع چهره‌ی افرادی است که شاید هرگز وجود نداشته‌اند و تصاویر پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت و هرگز دیگر به وجود نخواهد آمد. اما باید اشاره‌کنیم که این پرتره‌ها بر روی یک قاب ظاهر خواهند شد. به‌طورکلی باید بگوییم که این هوش مصنوعی اصلاً تصاویر یکسانی را طراحی نخواهد کرد و پرتره‌ها در هر بار منحصربه‌فرد خواهند بود. احتمال داده می‌شوند که این حراجی هوشمند در لندن بیش از 30 هزار پوند فروش داشته باشد.

آثار هنری هوش مصنوعی

این تکنولوژی بسیار هوشمند بوده و به قولی می توان گفت که یک هوش مصنوعی قوی برای خلق آثار و تصاویر پرتره است. خلق هنر توسط این تکنولوژی، یک موضوع بی نظیر است و شاید بتوان گفت که هوش مصنوعی در سال های آتی جایگزین هنرمندان خواهد شد. در ادامه برخی از آثار Memories of Passersby 1 را در اختیارتان قرار خواهیم داد و قطعا از خلق این آثار توسط هوش مصنوعی متحیر خواهید شد.

آثار خلق شده توسط هوش مصنوعی

آثار هنری هوش مصنوعی
آثار هنری هوش مصنوعی
آثار هنری هوش مصنوعی
آثار هنری هوش مصنوعی
امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar آرمین گفت:

    با فاصله زیاد ترسناکترین مقاله مرتبط با فن آوری بود که من تا حالا خونده بودم.

  2. Avatar ن گفت:

    همون تکست ریکپچای گوگله 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.