تاج گل

آموزش ساخت تاج گل بسیار زیبا برای عروس خانم‌ها – با هم بخوانیم

تاج گل برای تکمیل زیبایی‌های عروسی، یک جشن یا هر چیز دیگری، یک راه بسیار شیک و دلنشین است. با توجه به گرانی‌های سرسام‌آور هزینه‌های یک شب رویایی در اول راه یک زندگی دونفره، شاید بد نباشد بدانید ساخت یک تاج گل چقدر آسان است و پس از آموزش آن، خودتان برای ساختش قدم بردارید. با ما همراه باشید.

چگونگی ساخت یک تاج گل ساده:

تاج گل طبیعی

اگر به دنبال یک راه حل هستید تا متمایز از جمعیت دورتان به نظر برسید، به شما یک تاج از گل‌های زیبای فصل را پیشنهاد می‌کنیم. تاج گل را می‌توان هم از گل‌های مصنوعی و هم از گل‌های طبیعی ساخت. انتخاب این بخش را به سلیقه خودتان می‌سپاریم. فقط توجه داشته باشید در صورتی که گل‌های طبیعی را انتخاب کردید، حتما باید پس از ساخت تاج، آن را در یخچال نگه‌داری کنید تا زود پژمرده نشوند.

ابزاری که برای ساخت یک تاج گل نیاز دارید:

ابزار لازم برای ساخت تاج گل

  • نوار گل: بهترین وسیله برای بستن ساقه گل‌ها، نوار گل است. این نوار با شکوفه‌ها و برگ‌های سبز، به راحتی ترکیب می‌شود.
  • قیچی: یک قیچی بسیار تیز از ملزومات کار با گل‌ها، سیم‌ها و نوار گل است.
  • سیم تنه کار: یک رول سیم کلفت، مطابق شکل و یا شبیه به آن، به اندازه دور سرتان بریده و با اتصال دو طرف آن بهم، آن را آماده کنید. از این سیم به‌عنوان حلقه گل و تنه اصلی کار استفاده می‌شود.
  • سیم نازک: از این سیم به عنوان یک نگه دارنده منعطف، جهت بستن گل‌ها به فرم دلخواه به دور حلقه استفاده می‌کنیم.
  • گل‌ها و برگ‌های سبز: گل‌های درشت و ریز به همراه برگ‌های تزئینی را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. سپس تمام آن‌ها را با ساقه بریده و شاخه شاخه جدا کنید. گل‌های درشت نمای کلی کار را به دست گرفته و گل‌های ریز و برگ‌ها، در واقع پُر کننده کار هستند.

تاج گل مصنوعی

مراحل ساخت یک تاج گل زیبا به دستان توانمند خودتان:

ساخت تاج گل

  • مرحله اول: سیم تنه کار را مطابق اندازه سرتان به شکل یک حلقه دربیاورید. این سیم را به فرم دلخواه خود به دور سرتان بسته و اندازه دور سرتان ببرید. انتهای آن را با کمک نوار گل به یک‌دیگر بچسبانید.

 

  • مرحله دوم: بهتر است دور تا دور حلقه را با نوار گل بپوشانید. برخی از برگ‌ها را با فاصله به دور آن وصل کنید.

مرحله دوم ساخت تاج گل

 

 

  • مرحله سوم: دسته گل‌های کوچک برای بستن به دور حلقه را آماده کنید. این‌کار را با انتخاب سه شکوفه و بستن ساقه‌هایشان بهم با نوار گل، شروع کنید. برای اطمینان از امن بودن کار، نوار گل را از پایه شکوفه تا پایین ساقه بچسبانید. برای به دست آوردن یک حالت متعادل، بعضی از این دسته گل‌ها را با گل ریز وحشی ترکیب کنید.

مرحله سوم ساخت تاج گل

 

 

 

  • مرحله نهایی: بعد از ساخت حدودا هشت دسته گل، می‌توانید وارد مرحله چسباندنشان به دور حلقه تاج شوید. برای اطمینان بیشتر دسته‌های کوچک گل را با سیم، به دور حلقه بسته و دور آن را با نوار گل کاور کنید. از برگ‌ها و شکوفه‌های ریز برای پُر کردن فضاهای خالی استفاده کنید. فراموش نکنید که تمام گل‌ها را در یک جهت و رو به بیرون باید به دور حلقه وصل کنید.

مرحله چهارم ساخت تاج گل

 

امیدواریم از خواندن این مطلب آموزشی و کاربردی ساده لذت برده باشید. حتی می‌توانید با کمی تمرین در این خصوص برای خود بازار کار ایجاد کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم این ایده را در مجالس خود اجرا کنید و حتما ما را در صفحه اینستاگرام دینو از این موضوع با خبر سازید.

تاج گل نهایی پس از پایان کار

امتیاز: 4.9 از 5 (13 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.