اسکات ویلسون

اسکات ویلسون بازیگر نقش هرشل در سریال واکینگ دد درگذشت

اگر سریال The Walking Dead را حتی برای چند فصل دیده باشید، امکان ندارد که شیفته شخصیت مهربان “هرشل گرین” با بازی اسکات ویلسون نشده باشید. اسکات ویلسون بازیگر 76 ساله آمریکایی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

اسکات ویلسون و 50 سال سابقه بازیگری

بسیاری از شما اسکات ویلسون را از بازی در سریال واکینگ دد به خاطر می‌آورید. او در بین سال‌های 2011 تا 2014 عضوی از تیم بزرگ این سریال بود. هرشل به سرعت به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال تبدیل شد، اما در نهایت به رسم اتفاقات تلخی که به وفور در سریال واکینگ دد رخ می‌دهد، در فصل چهارم هرشل کشته شد و مگی و خواهرش مجبور به ادامه دادن راه بدون حضور پدر شدند.

شبکه AMC در بیانیه‌ای درخصوص فوت اسکات ویلسون گفته است:

اسکات همیشه به عنوان یک بازیگر بزرگ در یادها می‌ماند و همه ما بسیار خوش‌شانس بودیم که او را به عنوان یک شخص بهتر شناختیم. شخصیتی که او در سریال واکینگ دد بازی کرد، مانند خود اسکات در زندگی ما، شخصیت تأثیرگذاری بود و باعث شکل‎گیری بسیاری از تصمیمات ما در سریال تا به امروز شد. با همسر، خانواده، دوستان و میلیون‌ها هواداری که عاشقانه او را دوست داشتند، همدردی می‌کنیم. دلمان برایت تنگ خواهد شد.

اکانت رسمی سریال The Walking Dead هم با اندوه بسیار خبر فوت اسکات ویلسون را منتشر کرده است. او در روزهای پایانی زندگی خود با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد و متاسفانه نتوانست از پس این بیماری بربیاید. این بازیگر کهنه‌کار علاوه بر سریال واکینگ دد، در آثار بزرگ دیگر مانند فیلم The Great Gastsby، The Ninth Configuration، Judge Dredd و Pear Harbor حضور داشت. البته این آثار تنها بخش بسیار کوچکی از کارنامه 50 ساله اسکات ویلسون است. او در دوران بازیگری حرفه‌ای خود چندین بار نامزد دریافت جایزه شد و برای بازی در نقش کاپیتان بیلی در فیلم The Ninth Configuration جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را دریافت کرد.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.