سوال هوش

به سوال هوش پاسخ دهید و هوش ریاضی خود را بسنجید

انسان اغلب از هوش قابل قبولی برخوردار است و امکان استفاده از هوش خود را در زمینه های مختلف دارد. اما هوش افراد در زمینه های مختلفی است که می توان به هوش تصویری، هوش منطقی ریاضی، هوش جنبشی، هوش موسیقیایی، هوش درونی، هوش طبیعت گرا، هوش کلامی و انواع هوش های دیگر اشاره کرد که هر یک در زمینه ی خاصی هستند. در واقع می توان گفت که همه ی افراد باهوش هستند اما هر کس در زمینه ی خاصی از هوش خوبی برخوردار است. پاسخ به سوال هوش می تواند مغز شما را در زمینه های مختلف بهبود بخشیده و تقویت کند.

هوش انسان در زمینه های مختلف

قطعا متوجه شده اید که برخی از بچه ها در درس ریاضی ضعیف هستند اما در عین حال در درس فارسی یا علوم هوش بسیار خوبی دارند. این بدان معنا نیست که این دانش آموزان ضعیفند بلکه باید بگوییم که این دانش آموزان هوش ریاضی ضعیفی دارند و هوششان در زمینه های دیگر بسیار قوی است. در چنین شرایطی نباید کودکان را مجبور به تقویت ریاضی کنیم و برایشان کلاس های ریاضی بگیریم بلکه باید اجازه دهیم تا در زمینه ی هوش مورد نظرشان فعالیت داشته باشند و بخش های ضعیف خود را رها کنند. در واقع نگه داشتن مغز در حد اعتدال در تمامی زمینه ها اشتباه است. البته می توانیم به صورت تفریحی با ارائه ی سوال هوش کودکان را به زمینه های مختلفی مانند ریاضی علاقه مند کنیم.

سوال هوش

در این مطلب یک سوال هوش ریاضی پیچیده و در عین حال بسیار ساده در نظر گرفته ایم که شما می توانیم با پیدا کردن ارتباط بین اعداد جای خالی را تکمیل نمایید. تنها مسئولیت شما در این سوال هوش پیدا کردن رابطه ی اعداد و کشف عدد علامت سوال است. این سوال هوش می تواند هوش ریاضی شما و فرزندانتان را بسنجد و اگر بتوانید به این سوال پاسخ دهید به این معناست که از هوش ریاضی خوبی برخوردار هستید.

نکته: پس از یک هفته پاسخ معما در انتهای همین مطلب قرار خواهد گرفت و می‌توانید پاسخ درست را مشاهده نمایید.

سوال هوش

پاسخ معما: 16

توجه: پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 3.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar پارسا گفت:

    من یه سعال شبیه این دارم لتفا زود جواب بدید همین مثلث با سه زا ویه۱۵ باید بین اعداد ۱تا۹در بقیه جا خالی ها چه عددی بزارم که جمعش کنیم بشه(۱۵)

  2. Avatar مهدی گفت:

    این یک دنباله مربع اعداد است خیلی ساده منتها با چینش مثلثی

  3. Avatar امید گفت:

    با روال اضافه شدن اعداد فرد به قبلی باید جواب 16 در بیاد. مگر اینکه نکته دیگه ای داشته باشد.

  4. Avatar Ali گفت:

    عدد ۱۶ است فرمولش ۱+۳=۴ ۴+۵=۹ ۹+۷=۱۶ ۱۶+۹=۲۵ ۲۵+۱۱=۳۶ ۳۶+۱۳=۴۹ ۴۹+۱۵=۶۴ ۶۴+۱۷=۸۱

  5. Avatar mehrdad گفت:

    16
    خیلی آسون بود…

  6. Avatar Hamid گفت:

    باید بشه ۱۶ چیز دیگه ای نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.