تحسین‌برانگیزترین زنان

تحسین‌برانگیزترین زنان و مردان آمریکا در سال 2018 چه کسانی هستند؟

موسسه‌ی گالوپ هرساله از سال 1946، فهرستی از تحسین‌برانگیزترین زنان و مردان آمریکا تهیه می‌کند و طبق نظرسنجی امسال لیستی از تأثیر گذارترین و تحسین‌برانگیزترین زنان و مردان 2018 آمریکا را منتشر کرد که در آن میشل اوباما در صدر این لیست زنان قرار گرفته است. این در حالی است که هیلاری کلینتون به مدت 17 سال در صدر این فهرست قرار داشت و اکنون میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا جایگزین او شد. طبق نظرسنجی‌ها میشل اوباما در جایگاه اول، اوپرا وینفری در جایگاه دوم، هیلاری کلینتون در جایگاه سوم، ملانیا ترامپ در جایگاه چهارم و ملکه الیزابت دوم در جایگاه پنجم تحسین‌برانگیز زنان آمریکا قرارگرفته‌اند. نکته‌ی جالب اینجاست که هیلاری کلینتون 22 سال در این فهرست قرار دارد و او سال 2016 نامزد ریاست جمهوری آمریکا شد که در مقابل ترامپ نتوانست پیروز شود.

تحسین‌برانگیزترین زنان

این نظرسنجی درواقع از مردم می‌خواست تا تحسین‌برانگیزترین زنان و مردان آمریکا را انتخاب کنند که انتخاب مردم به‌عنوان تحسین‌برانگیزترین زن سال میشل اوباما و تحسین‌برانگیزترین مرد سال باراک اوباما بود. البته شایان‌ذکر است که باراک اوباما نیز در 11 سال گذشته به‌طور متوالی به‌عنوان تحسین‌برانگیزترین مرد سال انتخاب‌شده است. پس از اوباما در لیست مردان شاهد دونالد ترامپ در جایگاه دوم، جورج دابلیو بوش در جایگاه سوم، پاپ فرانسیس در جایگاه چهارم و بیل گیتس در جایگاه پنجم هستیم. به گفته‌ی برخی سایت‌ها، دونالد ترامپ تنها رئیس‌جمهوری است که در دوران ریاست خود در صدر جدول قرار نگرفته است.

باید بگوییم که در این نظرسنجی 1025 نفر شرکت کردند که باراک اوباما با 19 درصد رأی، بیشترین امتیاز را آورد. البته خانواده‌ی اوباما در تمام سال‌های ریاست جمهوری و پس‌ازآن در بین مردم آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند و هنوز هم به فعالیت‌های اجتماعی خود در زمینه‌های مختلف ادامه می‌دهند. به نظر شما تحسین‌برانگیزترین زنان و مردان ایرانی در سال 97 چه کسانی هستند؟ می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    سلام.
    آقای مهران مدیری هم بیانات خوبی دارن.
    ظاهرا ایشون هم محبوبیت بالایی داشته باشن.

  2. Avatar dariush گفت:

    از مقامات و مسولان که اصلاً کسی رو نداریم
    فقط چندتا بازیگر درست حسابی داریم ( آقایان پرستوی،حسینی،رادان،حیایی و .. ، بانوان شاکردوست،بختیاری،افشار و .. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.