معما

معما: تعداد مکعب‌های تصویر را بشمارید و قدرت ذهنی و بصری خود را بسنجید

در مطالب قبل اشاره‌کرده‌ایم که انسان از قدرت تشخیص و شناسایی بالایی برخوردار است و ذهن توانایی حل هر مسئله‌ای را خواهد داشت. همچنین می‌دانید که حل معما برای تقویت ذهن و تقویت حافظه بسیار خوب است و باید به‌صورت روزانه یا هفتگی تعدادی معما حل کنید. دینو در بخش معما هر هفته معمایی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید و پاسخ‌هایتان را برای ما ارسال نمایید. ازآنجایی‌که تعداد علاقه‌مندان به معما بسیار زیاد است می‌توانیم هفته‌ای دو معما را برای شما عزیزان ارائه نماییم. البته اگر شما عزیزان بتوانید هفته‌ای یک بار هم این معماها را انجام دهید، می‌توانید حافظه و ذهنتان را به خوبی پرورش داده و از بروز آلزایمر در پیری جلوگیری نمایید. در معمای این هفته‌ یک سؤال بسیار ساده مطرح خواهد شد که با کمی خلاقیت و قدرت تصور، می‌توانید تعداد مکعب‌های تصویر را بشمارید و به آن پاسخ دهید.

تعداد مکعب‌های تصویر را بشمارید!

در معمای زیر تعدادی مکعب بر روی‌هم قرار گرفته‌اند که ما فقط از یک زاویه‌ی خاصی این مکعب‌ها را مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم تعداد کمی از آن‌ها را ببینیم. شما باید باقدرت تحلیل و تصور مغزتان، تعداد مکعب‌های تصویر را شمارش نمایید و پاسخ این معما را به‌دست آورید. این معمای ساده را با فکر و تمرکز انجام دهید و خواهید دید که رسیدن به پاسخ صحیح معما چقدر لذت‌بخش و هیجان‌انگیز خواهد بود. معما درواقع مغز شما را ورزش خواهد داد و نباید این ورزش را در بعدازظهر جمعه از مغزتان دریغ کنید. شاید این معما برایتان بسیار ساده به نظر برسد اما باید بگوییم که اصلاً این‌طور نیست و اگر به‌سادگی به پاسخ صحیح رسیده‌اید از قدرت بالای ذهن و هوش بالای مغز بهره می‌برید.

تعداد مکعب‌های تصویر

نکته: پاسخ این معما یک هفته‌ی دیگر در ادامه‌ی همین مطلب ارائه خواهد شد درنتیجه می‌توانید پس از یک هفته پاسخ صحیح را در سایت ببینید.

 

پاسخ معما: 9

 

توجه: پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 4.3 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۴ دیدگاه

  1. Avatar فاطمه گفت:

    تعداد مکعب ها ۱۰ تا میشود

  2. Avatar matin گفت:

    9 تا دوتا زیر اونا هستن و دیده نمیشن

  3. Avatar unknow گفت:

    چیزی که توی تصویر دیده میشه با دید منطقی بهش نگاه کنیم 9 تاست
    مگر اینکه 3 تا مکعبی که روی هم هستن مکعب زیرین خطاب دید حساب بشه که در این صورت 8 تا میشن
    ولی خطای دید حساب کردنش غلط هست چون مکعب زیرین اصلا نباید دیده بشه

  4. Avatar مسعود نصیری گفت:

    7 تا

  5. Avatar فرنام گفت:

    9 تا رو میشه دید ولی دوتا هم ممکنه پشت (یکی شمال شرقی و یکی شمال غربی تصویر) باشه و حتی بیشتر دوتا روی هم پشت (شمال تصویر)
    معمای شما فقط یه بازیه و تو منطق جوابای مختلفی میتونه داشته باشه، همون طور که گفتید ما فقط از یک زاویه‌ی خاصی این مکعب‌ها را مشاهده می‌کنیم، فرض کنید 360 درجه بچرخونید و پشت تصویر هم بشه دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.