توله سگ سبز رنگ

تولد عجیب یک توله سگ سبز رنگ به نام «هالک» و دلایل علمی این موضوع

سگ یک خانواده در کارولینای شمالی، یک توله سگ سبز رنگ را در ساعت 01:31 به دنیا آورد. این توله سگ اکنون «هالک» نام دارد. برای آگاهی از دلایل علمی این موضوع در ادامه با دینو همراه باشید.

تولد عجیب یک توله سگ سبز رنگ به نام «هالک» و دلایل علمی این موضوع

تولد عجیب یک توله سگ سبز رنگ به نام هالک

طبق گزارش اخیر CNN درباره تولد عجیب یک توله سگ سبز رنگ، هنگامی که سگ یک خانواده در کارولینای شمالی شروع به زایمان کرد، در ابتدا همه چیز به نظر خوب می‌رسید. این در حالی است که یکی از توله‌های او سبز شد. «جیپسی» (Gypsy) یک ژرمن شپرد آلمانی، هفته گذشته 8 توله سالم به دنیا آورد. فقط یکی از آن‌ها به یک توله سبز با موهای بسیار جذاب تبدیل شد! «شانا استامی» (Shana Stamey) به WLOS شرکت وابسته به CNN گفت:

من می‌دانستم که این موضوع برای سلامتی هالک خطرناک نیست. با این حال مجبور شدم دوباره آن را آزمایش کنم تا از سلامتی توله مطمئن شوم.

خانواده این سگ مادر، پس از دیدن رنگ سبز توله تازه متولد شده، گیج شد بودند! در نهایت پس از اطمینان از سلامت مادر و توله‌ها، آن‌ها نام «هالک» را برای این توله سگ سبز رنگ انتخاب کردند.

دلایل علمی تولد توله سگ سبز رنگ

«سوزان سیانچولی» (Suzanne Cianciulli)، یک تکنسین دامپزشکی که مدیریت بیمارستان حیوانات جونالوسکا را به عهده دارد، درباره دلایل علمی این موضوع توضیح می‌دهد. او به CNN گفت:

توضیح بسیار ساده‌ای در مورد رنگ هالک وجود دارد: مدفوع. هر توله سگ در کیسه مخصوص به خود در درون رحم قرار می‌گیرد که این کیسه پر از مایع است. اگر درون کیسه، «مکونیوم» (Meconium) وجود داشته باشد، هنگام تولد، پوست توله را لکه‌دار می‌کند. علت حالت عجیب توله سگ سبز رنگ، وجود مدفوع در درون کیسه رحمی مادر است.

مکونیوم اولین مدفوع پستانداران شیرخوار است. این رنگ موقتی است و با شستن توله سگ یا لیس زدن توسط مادر از بین خواهد رفت. این بدان معنی است که به زودی خز سبز هالک سفید می‌شود.

توله سگ سبز رنگ

سلامتی توله سگ سبز رنگ

سیانچولی خاطرنشان کرد:

بیش‌تر توله سگ‌ها سبز به دنیا نمی‌آیند؛ اما، هر از گاهی شاهد این اتفاق هستیم. در مورد سلامتی توله، باید گفت که فقط در صورت خوردن مکونیوم توسط او یا حضور در درون کیسه حاوی این ماده به مدت زیاد، نتایج منفی حاصل خواهد شد. خوشبختانه در مورد هالک این گونه نبوده است. او و 7 خواهر و برادرش در سلامتی کامل هستند. قرار است پس از این که این توله‌ها به حد کافی بزرگ شدند، توسط خانواده‌های دوست داشتنی به سرپرستی گرفته شوند.

استامی درباره هالک چنین می‌گوید:

هالک هر کجا که برود، یک سگ منحصر به فرد خواهد بود. این توله سگ سبز رنگ، یک جادوی خوش شانسی است. ما معتقدیم که او بسیار خاص است.

آیا شما نیز شاهد چنین موردی بوده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CNN

بیش‌تر بخوانید: بیماری‌های زئونوز: مواردی که از حیوانات به خصوص سگ و گربه به انسان‌ها منتقل می‌شوند

بیش‌تر بخوانید: زیباترین حیوانات ماده جهان که شما را متحیر خواهد کرد را بشناسید!

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.