سریال خانه اژدها

سریال خانه اژدها حداقل تا سال 2022 پخش نخواهد شد؛ اطلاعات جدید در مورد این سریال

آن دسته از طرفداران سری بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز که مشتاقانه منتظر پخش سریال خانه اژدها (House of the Dragon) هستند باید مدت زمان نسبتا طولانی برای دیدن این سریال صبر کنند. به گفته Casey Bloys مدیر برنامه ریزی اچ بی او، سریال خانه اژدها که سال گذشته معرفی شده بود، حداقل تا سال 2022 منتشر نخواهد شد.

به گفته بلویس هم اکنون این سریال در مرحله فیلم نامه قرار داشته و هیچ جزئیاتی نیز در مورد بازیگران آن مشخص نیست. به گفته او با اینکه چندین پروژه دیگر درباره دنیای گیم آف ترونز در اچ بی او وجود دارد، اما این کمپانی در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی ساخت خانه اژدها قرار داده و سایر پروژه‌های مشابه فعلا متوقف شده‌اند.

سریال خانه اژدها بر مبنای کتاب سال 2019 جرج آر. آر. مارتین به نام آتش و خون (Fire and Blood) ساخته شده. ماجراهای این کتاب وقایع 300 سال پیش از اتفاقات سریال گیم آف ترونز را روایت کرده و در ابتدا به تاریخ خاندان تارگرین‌ها و نحوه فتح وستروس و اتحاد هفت پادشاهی توسط اگان می‌پردازد.

خانه اژدها

سپس در ادامه جانشینان اگان طی دهه‌های بعدی معرفی شده‌ و به سیاست‌ها، جنگ‌های داخلی و اختلافات هرکدام از این حکمرانان تارگرین پرداخته شده است. البته کتاب آتش و خون تنها نیمه اول پادشاهی سلسله تارگرین‌ها را به تصویر کشیده است. به گفته مارتین قرار است کتاب بعدی او درباره نیمه بعدی اتفاقات مهم مربوط به این خاندان تا زمان رسیدن به وقایع سری آتش و یخ را روایت کند.

هنوز مشخص نیست که این سریال جدید کدام جنبه از تاریخ وستروس را پوشش می‌دهد. این احتمال وجود دارد که در این سریال تنها به نحوه فتح وستروس توسط اگان یا به جنگ داخلی تارگرین‌ها که با نام رقص اژدهاها معروف است پرداخته شود.

دلیل انتخاب خانه اژدها

البته بلویس اطلاعاتی نیز مورد سریال اولیه‌ای که پیش از خانه اژدها قرار بود ساخته شود ارائه داده. این سریال وقایع 8000 سال پیش از اتفاقات گیم او ترونز را روایت می‌کرد و قرار بود که نائومی واتس نقش اصلی آن را بر عهده داشته باشد. به گفته بلویس، دلیل اصلی توقف این سریال، فاصله زیاد آن با سریال اصلی بود که باعث می‌شود تا تمامی شخصیت‌ها، اماکن و وقایع ارتباط خود را با دنیای آتش و یخ از دست بدهند.

البته نکته دیگری که باعث شده تا سریال خانه اژدها پیش از سایر پروژه‌ها ساخته شود، انتشار کتاب آتش و خون توسط مارتین بوده است. به گفته بلویس انتشار این کتاب باعث شده تا مشکلات و نارضایتی‌هایی که در مورد آخرین فصول سریال بازی تاج و تخت ایجاد شده بود این بار پیش نیاید.

با اینحال زمان زیادی تا سال 2022 باقی مانده و باید تا آن زمان منتظر انتشار جزئیات جدیدی از این سریال بمانیم. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات جدیدی در مورد کتاب‌های بعدی مارتین منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: خانه اژدها به زودی ساخته خواهد شد؛ مجموعه‌ای جدید از دنیای گیم آف ترونز

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar فرزاد گفت:

    سلام بازی تاج و تخت ادامه داره یا ؟ اگه نه سریالی همچون به اون معرفی کنید سپاس

  2. Avatar پیمان گفت:

    یه سریال 80 قسمتی 10 سال طول کشید کارگردان این سریال واقعا تنبله فقط بلدن پایان هر قسمت و باز بزارن مردمو بدبخت کنن اینم از این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.