آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی و برد پیت از قاضی خود درخواست زمان بیشتری کرده‌اند

آنجلینا جولی و برد پیت از قاضی خصوصی خود که مسئول رسیدگی به پرونده طلاق آنها است، درخواست کردند تا برای مدت زمان بیشتری به آنها کمک کند.

زوج سابق دوست‌داشتنی هالیوودی حالا درحال تلاش برای دستیابی به یک توافق درخصوص وضعیت حضانت 6 فرزند خود هستند. قاضی پرونده این دو John Ouderkirk است که در سال 2014 مسئولیت ازدواج آنها را نیز برعهده داشت. پرونده برد پیت و آنجلینا جولی قرار است که در تاریخ 31 دسامبر 2019 تعیین وضعیت شود و این 6 ماه بعد از زمانی است که کار این قاضی به پایان خواهد رسید. از همین رو این دو از اودرکریک درخواست کرده‌اند که تا زمان به نتیجه رسیدن این پرونده به کار خود ادامه دهد. آنجلینا از قاضی درخواست کرده که در تمام مراحل کار حضور داشته باشد و درصورت نیاز جلسه حضانت بچه‌ها را به صورت خصوصی برگزار کند. او برد شخصاً به این قاضی هزینه‌ای پرداخت می‌کنند تا کارهای تقسیم دارایی، حضانت و دیگر بخش‌های طلاق را حل‌وفصل کند.

توافق آنجلینا جولی و برد پیت بر سر حضانت فرزندان

هفته گذشته اعلام شده بود که این زوج (که در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند) بر سر حضانت فرزندان خود، Maddox هفده ساله، Pax چهارده ساله، Zahara سیزده ساله، Shiloh دوازده ساله و Knox و Vivienne دوقلوی 10 ساله به توافق نزدیک شده‌اند. گفته شده است که آنجیلا جولی و برد پیت به این باور رسیده‌اند که این درگیری مدام به فرزندانشان آسیب می‌زند و به همین دلیل می‌خواهند که به این جنگ پایان دهند. پیش از این آنجیلای 43 ساله اعلام کرده بود که به تنهایی حضانت فرزندان را بر عهده خواهد گرفت و طبق آن ملاقات با پدر بسیار محدود خواهد بود. اما در توافق جدید به نظر می‌رسد که برد 54 ساله زمان قابل توجهی را با فرزندان خود سپری خواهد کرد.

آنجلینا جولی و بچه‌هایش

در اوایل سال جاری دادگاه به آنجلینا دستور داد تا اجازه دهد فرزندانش زمان بیشتری را با پدرشان بگذرانند، در غیر اینصورت حضانت آنها از او گرفته خواهد شد. قاضی گفته بود:

اگر محدودیتی برای دیدن پدر برای بچه‌های کوچک‌تر اعمال شود، بسته به شرایط ممکن است نتیجه آن به سپری شدن زمان کمتر با مادر و در نهایت به انتقال حضانت به پدر منتهی شود.

حالا به نظر می‌رسد که این دو تصمیم گرفته‌اند جنگ را کنار بگذراند و با حضانت آنجلینا، برد می‌تواند زمان کافی با فرزندان خود داشته باشد.

امتیاز: 3.8 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    موفق و زیبا هستند

  2. Avatar نرگس گفت:

    چقدر من این زوج رو دوست داشتم.حیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.