داریوش اسدزاده

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت کشورمان ساعاتی پیش در سن 96 سالگی از دنیا رفت!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت کشورمان امروز یکشنبه در تاریخ 3 شهریور 98 در سن 96 سالگی دار فانی را وداع گفت. باید اشاره کنیم که وکیل خانوادگی آقای اسدزاده این خبر را تایید کرده‌اند. ظاهرا داریوش اسدزاده مدتی قبل در بیمارستان بستری بوده و بر اساس گفته‌ها امروز در منزل شخصی خود از دنیا رفتند.

داریوش اسدزاده درگذشت

داریوش اسدزاده متولد 1 آذر سال 1302 بودند و در کرمانشاه به دنیا آمدند. ایشان از سن 20 سالگی وارد دنیای هنر و بازیگری شدند و هم در زمینه کارگردانی و بازیگری و هم در زمینه فعالیت داشتند. از بازی های به یاد ماندنی و قدیمی آن مرحوم می‌توان به سریال سمندون و خانه سبز اشاره کرد.

داریوش اسدزاده

همچنین ایشان در فیلم‌های سینمایی چون همسر، آژانس دوستی، قلاده‌های طلا، زمان از دست رفته، بوی کافور یاس، دو نیمه سیب، یتیم خانه و آخرین فیلمشان حکایت دریا نقش آفرینی کردند. از نمایش‌های ایشان نیز می‌توان به سه زندانی، پرواز دخترها، هنرپیشه، ازدواج فوری، شهر ما و پروفسور سوسول اشاره کرد. از دیگر آثار مهم ایشان می‌توان از بازی در فیلم کوتاه دایره در سال 1377 نام برد. در نهایت داریوش اسدزاده در بیش از 50 فیلم سینمایی حضور داشته‌اند. اوج درخشش او در دهه 40 و 50 بوده و آثاری به یادماندنی از آن دوران از او به جا مانده است.

ایشان در سال 1355 ایران را به مقصد آمریکا ترک کردند و پس از 10 سال اقامت در آمریکا به ایران بازگشتند و به فعالیت‌های هنری پرداختند. متاسفانه ایشان از مشکل تنفسی رنج می‌بردند و ظاهرا به همین دلیل در بیمارستان برای مدتی بستری بوده‌اند. هنوز جزییاتی از زمان و مکان مراسم تشییع آن مرحوم منتشر نشده و فعلا مراحل قانونی فوت ایشان در حال انجام است. ما هم فوت این هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت می‌گوییم.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.