دنباله جدید باب اسفنجی

دنباله جدید باب اسفنجی با نام Kamp Koral توسط شرکت Nickelodon در راه است!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده مشخص شد که شرکت Nickelodon در حال ساخت دنباله جدید باب اسفنجی است و این فصل جدید با نام Kamp Koral ارائه خواهد شد. اما موضوع این فصل احتمالا در رابطه با ده سالگی باب اسفنجی بوده و قطعا نظر طرفداران خود را جلب خواهد کرد. در ادامه جزییات این خبر را در اختیار شما عزیزان و علاقه‌مندان به این انیمیشن قرار خواهیم داد.

دنباله جدید باب اسفنجی

دنباله جدید باب اسفنجی

انیمیشن جذاب و محبوب باب اسفنجی بار دیگر ساخته و ارائه خواهد شد و این بهترین خبر برای طرفداران این انیمیشن است. در این واقع این فصل جدید ده سالگی باب اسفنجی را به تصویر می‌کشد و این فصل احتمالا 13 قسمت خواهد داشت. اما مثل همیشه شاهد ماجراجویی‌ها و دیالوگ‌های بامزه این انیمیشن خواهیم بود که علاوه بر کودکان برای بزرگسالان هم بسیار جذاب است. جزییاتی از زمان پخش این انیمیشن ارائه نشده در نتیجه تاریخ دقیق انتشار را در آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهیم داد.

به گفته سرپرست بخش انیمیشن شرکت Nickelodon، این فصل جدیدی سوژه هایی امروزی و جدید را ارائه خواهد و قطعا باب اسفنجی 10 سال ماجراهایی جدیدی به همراه خواهد داشت. البته باید اشاره کنیم که دوستان باب اسفنجی اعم از پاتریک، آقای خرچنگ، اختاپوس و پلانکتون هم در این فصل با او همراه خواهند بود.

فصل جدید باب اسفنجی

دنباله جدید باب اسفنجی در واقع اولین دنباله ای است که برای نسخه اصلی این انیمیشن ارائه شده و همانطور که می دانید خالق اصلی باب اسفنجی در نوامبر 2018 درگذشت. در نهایت شرکت Nickelodon قدم بزرگی در این راه برداشته و بی صبرانه منتظر این سری جدید از این انیمیشن جذاب خواهیم بود. نظرات خود را در رابطه با این دنباله جدید باب اسفنجی با ما در میان بگذارید و باید بگوییم که زمان دقیق انتشار دنباله جدید باب اسفنجی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

امتیاز: 4.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar Chabizi گفت:

    وای🙊🙈ایول🙆

  2. Avatar °•■ Fāřżãm.ĢĐ ■•° گفت:

    ایول خخ (((:

  3. Avatar پیمان گفت:

    هوراااااا چه بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.