5 رنگ برای رنگ آمیزی خانه که در سال 2025 محبوب می شود

حالا که سال 2024 بیش از نیمه راه خود را طی کرده، نگاهی به برخی از ترندهای رنگ آمیزی می اندازیم که طراحان داخلی پیش‌بینی می‌کنند در سال 2025 محبوب خواهند بود. در ادامه پنج رنگ و دسته رنگی را که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده همه جا دیده خواهد شد، با شما به اشتراک می‌گذاریم.

5 رنگ پرطرفدار برای رنگ آمیزی در سال 2025:

رنگ آمیزی سبز

سبزهای تیره و مرموز

مارجی کرچر، بنیان‌گذار Hearth & Honey Homes، پیش‌بینی می‌کند که طیف رنگی سبز تیره در سال 2025 محبوب خواهند شد. او می‌گوید: “پس از پاندمی، تأکید بیشتری بر ایجاد فضاهای دنج و الهام‌گرفته از طبیعت که حس راحتی، آرامش و رفاه را منتقل می‌کنند، شده است و سبزهای تیره و مرموز دقیقاً این حس را القا می‌کنند.” در انتخاب‌ رنگی برای رنگ آمیزی فضا، رنگ‌هایی که زمانی پرریسک به حساب می‌آمدند اکنون ظریف و یونیک به حساب می‌آیند.

استفاده از وسایل چوبی در ترکیب با این رنگ‌ها به فضا زیبایی و عمق می‌دهد.

رنگ آمیزی قهوه‌ای

قهوه‌ای، قرمز زنگاری و تراکوتا

این طیف‌های رنگی در حال حاضر بسیار محبوب شده‌اند و در کاربردهای غیرمعمول و جسورانه استفاده می‌شوند. در هنگام انتخاب پرده یا روتختی از پارچه‌های سبک طبیعی مانند کتان استفاده کنید. این کار به نرم کردن فضا کمک می‌کند و فضا را ملموس‌تر نشان می‌دهد.

زرد

زرد رنگی است که به فضای خانه حس نشاط می‌دهد. از لامپ‌های زرد برای اضافه کردن جذابیت و سرزندگی به فضا استفاده کنید یا می‌توانید از یک پتوی زرد در تخت خواب خود برای اضافه کردن گرمایی لطیف استفاده کنید.

قرمز روشن

طراحان می‌گویند که استفاده بیشتری از قرمز روشن در سال 2025 می‌بینیم. اضافه کردن رنگ قرمز به فضا حس شادی و سرزندگی می‌دهد. به طور مثال می‌توانید برای یک سرویس بهداشتی کوچک، قاب‌های فضا را با رنگ قرمز رنگ‌آمیزی کنید.

رنگ آمیزی رسی و آهکی

سبز آهکی

در حال حاضر درخواست‌ها برای رنگ‌های طبیعی‌تر بیشتر شده است و بسیاری از مشتریان مشتاق به استفاده از رنگ‌های سبز آهکی و رس رومی هستند. طراحان داخلی معتقدند که سال 2025 سالی پر از تنوع‌های جذاب از طیف‌های سبز خواهد بود.

فارغ از هر نوع طیف سبزی که برای رنگ آمیزی استفاده می‌کنید، با اضافه کردن ,وسایل خانه زیبا می‌توانید این رنگ‌ها را بیشتر به چشم بیاورید. به‌عنوان مثال، از مبلمان بلوط روشن برای ایجاد تضاد استفاده ‌کنید، یا رنگ‌های صورتی کمرنگ همیشه رنگ‌های مکمل خوبی هستند که می‌توانید به عنوان المانی در طراحی فضای خود در نظر بگیرید.

رنگ محبوب شما برای رنگ آمیزی کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.