قهرمان جودو

شکست مصلحتی قهرمان جودو ایران و دریافت مدال برنز پس از این شکست

شب گذشته سعید ملایی، قهرمان جودو در مرحله ی یک چهارم نهایی برای دریافت مدال طلای جودو مبارزه می کرد که ناگهان در 20 ثانیه ضربه فنی شد و شکستی واقعی را به تصویر کشید. اما چطور قهرمان جودو کشورمان در مرحله ی یک چهارم نهایی اینگونه شکست خورد؟ در ادامه ماجرا را برایتان شرح خواهیم داد.

ماجرای شکست مصلحتی قهرمان جودو

ماجرا از این قرار است که سعید ملایی در این بازی مجبور شد تا شکست بخورد و این اجبار برای مسابقه ندادن با ورزشکاری از رژیم اشغالی تعیین گشت. این مسابقه می توانست یک برد واقعی و یک طلای خوشرنگ در را برای سعید ملایی به همراه داشته باشد و که سیاست مانع این شادی شد. سعید ملایی با یک ضربه فنی تسلیم بازی شد و می تاون گفت که برای این بازی هیچ تلاشی نکرد. در پایان چهره ی سعید ملایی و گریه ی او پس از این شکست مصلحتی بسیار غم انگیز بود و دل همه ی ایرانیان را به در آورد. در نهایت با این شکست سعید ملایی موفق به دریافت مدل برنز شد.

شکست مصلحتی قهرمان جودو

این ورزشکار جودو کشورمان در مسابقات قبل هم با چنین مشکلی مواجه شد و نتوانست به طلا دست یابد. این ماجرا مایه ی نا امیدی است و بارها شاهد چنین ماجرای در ورزش های مختلف بوده ایم. به طور کلی ورود سیاست به ورزش یکی از اتفاقات غم انگیز برای ورزشکاران کشورمان است و نتایج بدی را به همراه خواهد داشت.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اگر سعید ملایی این بازی را برنده می شد و به مبارزه با ورزشکاری از رژیم اشغالی می پرداخت ممکن بود که از ورزش و حضور در مسابقات محروم شود  و چه بسا که این اتفاق در گذشته برای ورزشکاران دیگر کشورمان رخ داد و نتایج خوبی را به همراه نداشت. به هر جهت سعید ملایی همچنان قهرمان جودو کشورمان است و مدال برنز او در این مسابقات برای ما ایرانیان رنگ طلا خواهد داشت.

امتیاز: 3.0 از 5 (15 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۰۱ دیدگاه

  1. Avatar آرش گفت:

    پهلوانی … یا …قهرمانی — این سیاست بازی نیست، سیاستِ یک پهلوانه، انتخاب بین اینکه میخوای پهلوان باشی یا فقط یه قهرمان که قراره با مدال تلاش پز بده!!! — طلا گرفتن حقشه، اما مشخصاً دیگر نام پهلوان بهش داده نمیشه و شاید حتی بر عکس!!!

  2. Avatar مهدی یاوری گفت:

    من واقعا نمی فهم چرا باید یه کشور در منطقه مثل اسراییل هم بمب اتمی نسل اول اورانیومی داشته باشه هم نسل دوم پلوتونیومی و هم نسل سوم هیدروژنی و هم روی کلاهک موشک های قاره پیمای جریکو سه خودش نصب کرده باشه هم روی پایلون های اف-چهار انتوم های خودش نوع هوا پرتاب و هم در کلاهک کروز های سه هزار کیلومتری زیر دریایی های کلاس دلفین ساخت آلمانش که خیلی وقت ها در دریای عمان و خلیج فارس هم گشت می زنن و برنامه اتمی و موشکی خودش رو به راحتی با پاکستان هند و عربستان به اشتراک گذاشته اما همه در خاورمیانه گیر دادن به ایران که ایران عامل ایجاد رقابت تسلیحات اتمی!!!؟ در منطقه هست در حالی که اصولا این رقابت غیر متعارف و حتی متعارف عملا سی سال پیش از بلد موضوع ایران شروع شد با تجهیز اسراییل و بعد از ایران هم قطعا ادامه خواهد داشت

  3. Avatar محمد گفت:

    چه بخوان چه نخوان اسرائیل یک کشوره و جزء ابر قدرت هاست. بازنده اصلی ما هستیم.
    دوران این چل بازیا دیگه تموم شده ..

    • Avatar رضا گفت:

      برداشت من از نوشته شما فهمیدم که اسیب دیدین از سیاست های بعضا غلط و اشتباه سیستم فعلی ولی عزیز هموطن اسراییل منحوس ساخته چند یهودی تندرو نیست اسراییل بوجود امده تا در منطقه ای که بزرگترین ثروت روی کره زمین وجود دارد کشورها و نظام های سیاسی انها را کنترل کند مثلا در گیری مرزی با لبنان چه مفهومی دارد یا حتی با سوریه این اسراییل منحوس هرگز کشور نبوده بلکه محل جمع اوری عده ای یهودی فقیر و متوسط بیچاره اواره بوده که از این فرصت استفاده کرده و با مهاجرت به این منطقه بدنبال لقمه نانی هستند مثلا اغلب مهاجرین دنیا ولی ساختار سیاسی این اسراییل بحث جدایی دارد سند تایید حرفم اینست که این اسراییل منحوس خیلی کوچک تازه تاسیس چگونه یهویی چند صد کلاهک هسته ای بدست اورد؟؟!!! امریکایی ها سالها تحقیقات علمی کردند تا دستیابی پیدا کردند جالبه بدونی در تاریخ نوشته اسراییل اطلاعات ساخت بمب اتمی را حتی به روسیه داد طی یک معامله تاریخی برای گرفتن رای شوروی برای برسمیت شناختن اسراییل در سازمان ملل بود اینهمه پیشرفت در علوم ژنتیک چگونه؟؟!! اسراییل یکی از سازندگان پیشرفته ترین سلاح های جهان است چگونه؟؟ اسراییل یک منطقه ایجاد شده توسط انگلیس و امریکاست برای چاپیدن نفت کل منطقه خاورمیانه که نود درصد نفت جهان را تامین میکنند نفت را بنرخ مفت میخرند دلار امریکایی را میپردازند سپس جالبه دلارشان را پس میگیرند با فروش ساخته ها و کالاهایی که با همان نفت ساخته اند و بخش بزرگی هم اسلحه میفروشند و این پروسه یعنی تامین پول از خاورمیانه برای رشد و توسعه و اشتغال و تولید ثروت و رفاه عالی برای مردم خودشان مانند زمانی که قاره افریقا را اشغال کردند و تا قطره اخر غارت کردند و ثروتهای بزرگی در غرب جمع شد و اکنون رفاه رویایی انها سرچشمه گرفته از این منابع هست ولی خودشان هم با کار تاش و علم و کوشش این ثروت را بسیار توسعه دادند و فقط نخوردند و بخوابند مانند امثال خودمان کشورهای بدبخت عقب افتاده جهان سومی

    • Avatar آرش گفت:

      پهلوانی … یا …قهرمانی — بله در چشم ابلهان یک پهلوان به ظاهر کل زندگیش شکست خورده است!!!

    • Avatar ماکان گفت:

      دوران، انسانیت پهلوانی هیچگاه تموم نمیشه.

    • Avatar یک مهندس ایرانی گفت:

      سلام دوست عزیز. به قول قدیمی ها خدا خر رو می شناخت شاخ نداد.
      خودت یا بقیه چی فکر می کنن نمی دونم. ولی خیلی جالبهکه شما جاش نیستی وگرنه هم آبروی هرچی باغیرت رو می بردی و هم کشور رو سرافکنده می کردی. آخه فدات بشم ، یکی از ی ناکجا آباد اومده مثل خون آشام افتاده به جون عده ای و بعد تو می گی چل بازی. نه فدات بشم تو یا تاریخ حالیت نیست یا غیرت. چون اسرائیل غاصب هست. مثل اینکه یکی با زور خونت رو غصب کنه بعد همسایه ها با اون حرف نزنن و یکی از همسایه ها بیاد بگه همسایه های احمق (بلانسبت) بخواید نخواید این همسایه ماست.
      بله هست ولی مجبور باید بشه دمش رو بزاره رو کولش و بره از همونجایی که اومده.
      بخدا فلسطین هم تو آدم زندگی می کرد و قانون داشتن و ی عده خائن به مردم چراغ سبز به اون بی سرو پاها نشون داد تا هنوز که هنوزه مثل خوره افتادن به جون مردم فلسطین ، یمن و ….
      امیدوارم مزه ی بی کس بودن رو نچشی ، اون وقت می فهمی که اگه حتی یک نفر برای دفاع از تو دربیاد چه لذتی به تو می ده. شاید به ظاهر کاری پوچ باشه بازی نکردن با رژیم غاصب گر ولی مطمئن هستنم بی نهایت عصبانی میشن و جای شک باقیست که چطوره مهره هایدر رقابت حساس بصورت تکراری در فینال برای ما و اون رژیم در حال تکراره. مگه جز اینه که اون جوون مارو تحریک کنند تا از این عمل دست بکشه و از هدفش اون رو دور کنند ؟

      • Avatar یک مهندس ایرانی گفت:

        گفتم اون جوون مارو ، خودم خندم گرفت. آخه اینکار من خودم پیر هستم . منم یک جوون ایرانی هستم با درآمد ماهیانه 500. شرمنده متن قبلیم رو خوندم متوجه شدم که چند جا غلط نگارشی دارم. ببخشید اگه تند نوشتم. معذرت می خوام ازت . آخه از حرس اونها جوابم یکم تند بوده به شما. ببخشید.

  4. Avatar بهروز گفت:

    مغز وقتی اندازه یک فندق باشه همینه دیگه، هیچ کس به اندازه روسیه و انگلیس به ما خیانت نکرده اما حکومت ما ساخت نیروگاه رو به روسیه داده و مقامات ما برای درمان به انگلیس میرن، انگلیسی که در یک برهه از زمان کاری کرد که نصف جمعیت ایران از گرسنگی نابود شد اما ما با انگلیس و روسیه مسابقه میدیدم و آمریکا و انگلیس و روسیه و چین و عربستان و …. هم در جنایت سرآمد هستند، اما باز با اونها مسابقه میدیم. ما با مغولستان که زمانی ایرانیان رو سلاخی کردن مسابقه میدیم. اما با اسرائیل مسابقه نمیدیم، مطمئناً اسرائیل یک هزارم مشکلاتی که کشورهای دیگر برای ما درست کردن رو انجام نداده، اما مشکل شما اینه که اثیر سیاست مدارها و رسانه ها شدید و از خودتون هیچ عقلی ندارید و هر چی اونها میگن تکرار میکنید.

    • Avatar رضا گفت:

      عزیز هموطن شما هم نظرت معلومه خشمگین و عصبانی هستی از گرانی بیکاری رکود همه چیز این محترم هست و حق هم داری ولی لطفا دقت بفرمایید انگلیس روس المان و همین فرانسه دوست ما همه کشورهایی بودند و هستند که بزرگترین کشتارها را و غارت ها را در زمین در مناطق تحت استعمار خودشان همین چند صد سال پیش داشته اند شوروی ملیونها نفر را اعدام کرد بیگناه برای ایجاد نظام پرولتاریایی یا المان وحشی دیوانه به رهبری هیتلر و حتی ژاپن که قصد نابودی بسیاری کشورها را داشت بدون حتی یک دلیل و بهانه عقلی خوب؟حتی خودمان ایران بسیاری ملل و کشورها را در زمان نظام زرتشتی غارت و نابود کرده به خاک خون کشیدیم به چه دلیلی؟ نقشه گستردگی ایران و ببینید در ویکی پدیا و قبل از حس غرور عظمت و شوکت ایران چند دقیقه خودتان را در کشورهایی فرض کنید که توسط اجداد ما اشغال شده و جنگزده شده بودند به چه گناهی انها را کشتیم و اشغال کردیم بنام زرتشت؟؟ هرگز برای غارت منابع انها بوده فقط قدرت نیاز به ثروت دارد والا میپاشد بهمین سادگی قرار نیست ما تاریخ را کنکاش کنیم برای روابط دیپلماتیک بلکه باید در جهت منافع ملی ایجاد ارتباط کنیم و گناه گذشتگان را پای ایندگان و نسل جدید نگذاریم و ملاک رفتار امروز است و منافع ملی ایران بحدی که مخالف اصول عقاید ما نباشد و دست ما الوده بخون مظلومان نشود همین

  5. Avatar mmmm گفت:

    نظر افرادی که گفتن ” کناره گیری از مسابقه یعنی به رسمیت نشناختن اسرائیل و این باعث میشه تو دنیا خبرش بپیچه” جالبه برام
    فکر کردید فدراسیون همین جوری بیخیال قضیه میشه؟ وقتی سازمان ملل(تحت نفوذ باشه یا نباشه) اسرائیل رو پذیرفته تموم دیگه، یعنی چی ما به رسمیت نمی پذیریم؟
    نتیجه ی انصراف یا باخت مشکوک اینه ورزشکار محروم میشه, یا کلا ایران محروم میشه و مثلا تا 1 سال حق شرکت نمیدن و باید با خواری و بدبختی و دک و پوز چرکین بریم گواهی پزشکی بدیم که مثلا فلان ورزشکار مریض ه و …

    • Avatar رضا گفت:

      بله میدانم دردناک است ولی این بهایی هست که برای دفاع از مظلوم باید بپردازیم برادر هموطن غرور پیروزی ورزشی کجا لذت دفاع از یک مظلوم بیگناه بی پناه اواره بیچاره کجا حتی ان مظلوم بی دین هم باشد ان مظلوم یک حیوان باشد مثلا یک گربه خیلی لذتبخش نیست هموطن عزیز؟؟ هست مطمنم میگید هست!
      تصور کنید دوست رفیق همکلاس صمیمی خودت داره توسط قلدر کلاس شما کتک میخوره بیگناه دماغش خونی شده ضعیفه هیکلش لاغر و کوتاهه و تو هموطن گرامی من هم خون و هم نژاد و هم زبان من قدرت مختصری داری یا نه حتی مثلا دوستت ضعیفی ولی وقتی میری و با مشت میزنی تو صورت اون بیرحم قلدر یا نه اسمش و میدی به مدیر مدرسه خودتون یا نه لگد محکمی میزنی به اون قلدر بی رحم که رفیقت زیر کتکهاش داره گریه میکنه مظلومانه چه حس لذت و غروری خواهی داشت نسبت به خودت؟؟حتی اگه اون قلدر و قوی تر تو باشه و خودت رو هم کتک بزنه؟!! ببخشید نگفتم خواهر یا برادرت اگه بود چیکار میکردی چون مطمنم این صفحه رو حتی اتیش میزدی یا اون قلدر رو محوش میکردی فلسطینی بنوعی برادر اعتقادی ما هستند همه مسلمین جهان چنینند فلسطینی ها مظلوم ترینشانند والا مسلمین سیاه پوست افریقایی مظلوم ساکن واشنگتن و کالیفرنیا هم برادران ما هستند خودت هم برادر من هستی همان قلدر کلاس فرضی هم برادر من است ولی باید از مظلوم به هر شکلی بشود دفاع کرد یک راهش مسابقه ندان برسمیت نشناختن و توجه نکردن به ظالم است ولی راه مبارزه غیرمستقیم هم قدرت اثرش کمتر از مبارزه مستقیم نیست

    • Avatar ماکان گفت:

      mmmm — از این حرف ها یه چیز مشخص میشه اینکه نفهمیدی پهلوانی یعنی چی؟!! …

  6. Avatar محمد گفت:

    دوستان بهتر یکم تاریخ بخونن. فلسطین تا قبل از سال 1948 تنها نام یک منطقه بود و کشوری به این نام وجود نداشت بلکه منطقه ای بود جز حکومت عثمانی بعد از فروپاشی عثمانی مستعمره انگلیس شد و در سال 1948 طبق بیانیه سازمان ملل دو کشور اسرائیل و فلسطین با مرزهای کاملا مشخص به رسمیت شناخته شدن. امروزه بسیاری از فلسطینی ها به راحتی به اسرائیل رفت و آمد می کنند و حتی خیلی ها در اسرائیل مشغول به کار هستند.
    اون تصاویری هم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می کنه مربوط به یه بخش های خاص از فلسطین هست که تحت کنترل شبه نظامی هاست که اتون ها با اسرائیل سر جنگ دارن
    در رابطه با ورزش هم قانونی مبنی بر ممنوعیت رقابت با ورزشکاران اسرائیلی وجود نداره و این که ورزشکاران رو از رقابت منع می کنن کاملا غیرقانونیه که اگر ورزشکار به فدراسیون های جهانی شکایت کنه محرومیت ها و جریمه های سنگینی برای فدراسیون مربوطه صادر می شه. مثل ماجرای مسعود شجاعی که وقتی دیدن کار داره به فیفا کشیده می شه بی خیالش شدن.
    جالب بدونید که ورزشکارای اسرائیلی از رویارویی با ورزشکارای ایران بسیار خوشحال می شن چون به خاطر این سیاست جمهوری اسلامی به راحتی بدون هیچ مسابقه ای برنده می شن و حتی می تونن اون دور رو استراحت کنن

    • Avatar رهگذر گفت:

      سلام
      دولت و یهودی های اسرائیل نژادپرست ترین در جهان هستند. به گونه ای که حتی خود یهودی ها رو درجه بندی می کنند. چه برسد به غیر یهودی. تا حالا نقشه ی اسرائیل و مناطق فلسطینی اش رو دیدی؟ تمامی مناطق فلسطینی مثل زندان های خیلی بزرگ هستند که برای عبور از هر منطقه باید از ایست بازرسی اسرائیلی ها رد شوند. ورود به مرزهای داخلی 1948 و شهرک های صهیونیستی هم اصلا آسون نیست. در اکثر مواقع باید برای اسرائیل اطلاعات جمع کنند یا جاسوسی کنند تا مثلا بتونند از بیمارستان استفاده کنند. نام اسرائیل مثل خلیج عربی جعلی هست.
      الان بعضی از یهودی های دنیا با اسرائیل مخالفند. چون طبق قوانین تورات بعد از دومین اخراجشون حق ندارند دولت تشکیل بدهند مگر این که به دین (شریعت) آخرین پیامبر دربیایند و دین قبلیشون (شریعت یهمود) رو کنار بگذارند. البته چون در گذشته تورات رو تحریف کردند تا اسحاق رو ذبیح نشان بدهند و بگویند آخرین پیامبر هم یک یهودی است که البته تا حالا نیامده و تا قیامت هم نخواهد آمد پس دینشون هم هیچ وقت عوض نمی شه. مگر این که یک پیامبر دروغین موافق اسرائیل با شریعتی منحرف تر از یهود (که ممکنه خود دجال باشه) ظهور کنه.

      • Avatar محمد گفت:

        مناطق فلسطینی!!! تا جایی که من در نقشه های جهانی و نه نقشه های جمهوری اسلامی دیدم فلسطین مرزهای کاملا مشخص داره و حکومت مستقل و قانونی داره و مردمش به جز نواحی تحت کنترل شبه نظامی ها در آرامش زندگی می کنن و مشکلی با اسرائیل ندارن و گاها علیه این گروه ها و کشورهای حامی اون ها تظاهرات می کنن که آرامش فلسطین رو بر هم می زنن. اون ایست بازرسی ها هم که می گی مربوط به همون مناطقه برای تامین امنیت مردم. بارها گروه های شبه نظامی از رفت و آمد فلسطینی ها به اسرائیل سو‌‌ء استفاده کردن و اقدام به بمب گذاری و کشتار غیرنظامی ها در اسرائیل کردن. جالبه بدونی اون ادعای اشغال مسجد الاقصی هم دروغی بیش نیست مسجد الاقصی تحت کنترل و نظارت اردن هست و ورود اسرائیلی ها به اون ممنوعه. در نزدیکی مسجد الاقصی یه دیوار به جا مونده از معبد سلیمان هست که اسرائیلی ها برای زیارت به اون جا می رن و کاملا از مسجد الاقصی جدا هست.
        بزرگ ترین مشکل دنیای امروز دخالت کشورها در امور هم دیگه هستش. اگه هر کشوری فقط به آبادانی و توسعه خودش توجه می کرد الان ما یه دنیای آباد داشتیم

      • Avatar راوی گفت:

        تو میگی اسرائیل نژاد پرسته و یهودیارو درجه بندی میکنه! یکم فکر کن کشور خودت چیه!!!
        خودتونو نژاد برتر میخونین! نژاد پرستین و اسلام رو درجه بندی کردین! ادیان دیگه حق حرف زدن ندارن اینجا! نژادستیزین و اگه جا داشته باشه به نژاد و ادیان دیگه حمله میکنین!!!!

        • Avatar ماکان گفت:

          فعلاً که ما نجات دهنده از مسیحی ها و بی دین ها تا مسلمان های سنی و شیعه و … هستیم و اینها اسمشونه نه دسته بندی اگه به دسته بندی بود نمیرفتیم به نجات همه!!! — همه رو نجات دادیم … و یکی دیگه از طرح های صهیونسیتی زمین خورد.

    • Avatar رضا گفت:

      بله قرار بود دو کشور باشند بعد با برنامه ریزی امریکا و انگلیس منحوس ملعون خطاکار سهم اسراییل روزبروز بیشتر شد تا جاییکه امروز در کمال حیرت و تعجب با لودر و بیل مکانیکی ارام ارام خانه به خانه میایند و با بی شرمی واقعا عجیبی خانه ای را که یک فلسطینی بیچاره سالهاست در ان زاییده شده و زندگی کرده را خیلی زیبا و محترمانه جلوی چشم همان خانواده خراب میکنند و بعدش میروند واقعا در این قرن و دوران متمدن برای شما قابل باور است یک دولتی حکومتی چنین کاری بکند؟؟!! این روش سالهاست بور منظم در حال انجام است در گوگل بزنید ببینید تراکم جمعیت به مساحت در کیلومتر مربع در فلسطین بالاترین تراکم جمعیتی جهان است چرا؟؟!!اگه نقشه فلسطین رو ببینی نصفش یک سمت اسراییل هست نصف دیگش سمت دیگه اسراییل ملعون چرا؟؟؟ تا بحال کشوری دیدی وسط کشور دیگه بوجود امده باشه؟؟؟ فلسطین تحت حاکمیت دولت عثمانی بوده و محل زندگی اعراب مسلمان و یهودی های خیلی کمی که فقیر و بیچاره بودند فقط انجا زندگی داشتند یهودی ها نود درصد به امریکا و اروپا قرنها پیش مهاجرت کرده بودند چون هیچ ملتی از یهودی ها خوششان نمی امد چون همین ها به حضرت مسیح اسیب زدند و یا حضرت مریم را اواره کردند بهرحال جایگاهشان نزد ملل جهان منفور بود جریمه و اینها هم صحیح فرمودین ولی برای دفاع از مظلوم چند مشت و لگد خوردن که طوری نیست بهای سنگینی نیست هر چند تاسف اور است ولی دفاع از مظلوم هم بهایی دارد باید بپردازیم

      • Avatar محمد گفت:

        «تا بحال کشوری دیدی وسط کشور دیگه بوجود امده باشه؟؟؟» بله جمهوری آذربایجان که نخجوان کاملا جدا هستش
        دوست عزیز این چیزی که ما باهاش میام این جا نظر می دیم اسمش اینترنت هست. می شه مطالب رو از منابع مختلف بررسی کرد. از لحاظ سازمان ملل مرزبندی ها کاملا مشخص هستش و اگر مشکلی در فلسطین وجود داره مقصر اعراب هستن نه انگلیس و آمریکا. بعد از خارج شدن منطقه فلسطین از استعمار انگلیس اعراب قصد داشتن فلسطین رو بین خودشون تقسیم کنن. شاید راجع به تدارک اعراب برای حمله و نابودی اسرائیل شنیده باشی ولی این کار نه برای آزادی فلسطین بلکه برای تصاحب فلسطین بود. در واقع این که امروز کشوری به نام فلسطین وجود داره یه جورایی به لطف اسرائیل هست وگرنه اعراب فلسطین رو بین خودشون تقسیم می کردن و نام فلسطین برای همیشه از روزگار حذف می شد و خدا می دونست چه به روز اقلیت های مذهبی اون منطقه میومد.
        توی نطراتت خوندم راجع به کشورگشایی صحبت کردی و در مورد ایران فقط به دوران قبل از اسلام اشاره کردی که کاملا مقرضانه بود. اگر تاریخ رو درست بخونی می بینی بعد از اسلام هم هر وقت حکومت قوی روی کار بوده کشورگشایی کرده نمونه بارزش نادرشاه. حتی همین جمهوری اسلامی هم بدش نمیاد کشورگشایی کنه. دیگه این رو خودت داری می بینی. حقیقت اینه که همه حکومت ها به کشورگشایی علاقه دارن نمونه بارزش روسیه و منطقه کریمه. بنده کشورگشایی رو تایید نمی کنم ولی ما در جهان واقعیات زندگی می کنیم نه آرمان ها و آرزوها. امروزه اسرائیل به عنوان یه کشور به رسمیت شناخته شده و ما نمی تونیم این واقعیت رو عوض کنیم و با تلاش های بیهوده فقط منابع با ارزشی که باهاش می تونیم کشورمون رو آباد کنیم به هدر می دیم. شما مطمئن باش حتی اگر تمام دار و ندار این کشور و مردمش رو هم خرج کنن باز اسرائیل از بین نمی ره و این یک تلاش بیهوده است. اگه شما خودت به فکر خودت نباشی مطمئن باش کس دیگه ای به فکر تو نخواهد بود.

        • Avatar رضا گفت:

          نظرم مغرضانه نبوده درباره حملات دول ما به کشورهای همسایه ولی سهل انگاری بوده در توضیح اجمالی بدلیل انکه در بخش نظرات جای بررسی دقیق و توضیحات مفصل نیست ولی اغلب حکومتهای بعد از حمله اعراب به این اغلب ایرانی واقعی نبوده اند و اگر ایرانی بودند بر بخشی از ایران فقط تسلط داشتند در واقعیت ایران بعد از اسلام عرصه تاخت تاز و کشمکش داخلی ها و اقوام گوناگون بی کسب پادشاهی و قدرت سیاسی بر ایران بوده حاکمان عرب ترک مغول اگر چه شاه ایران خوانده میشدند ولی هیچکدام ایرانی نبودند و از ایرانی ها برای جنگها فقط با اجبار استفاده میکردند البته مانند صفوی ایرانی هم بوده ولی وقتی در تاریخ و نژاد قومها نگاه میکنم میبینم اصلا کسی که واقعا ایرانی باشد نمیبینم و اغلب ما ایرانی ها نوادگان اجداد غارتگری هستیم که به ایران حمله کرده و اشغال و تجاوز غارت کردند و سپس عده ای ماندگار شدند از انها و من و توی ایرانی را تشکیل دادند بعد حمله اعراب بیست و سه قوم بر ایران فرمانروایی کردند که ما من و شما و بقیه نوادگان این بیست و سه قوم هستیم برای همین یکدست یک نظر نیستیم و عده ای هستند تیشه به ریشه این ملت کهن میزنند از همین ایرانی های هموطنان البته همه نیستند عده ای هستن معلوم هم نیست هر یک از ما نوادگان کدام این بیست و سه قومیم خدا میداند!!
          مثال نخجوان مثال غلطی بود زدید در عهدنامه ترکمانچای نخجوان جدا شد بارها توسط دول متلف اشغال شد دست به دست شد و خودشان اعلام کردند جزو جمهوری اذربایجان هستند دلخواه خودشان فلسطین چه ارتباطی دارد به این نخجوان خودش کشور مستقلی است که در مواد خاصی پیرو اذربایجان است و ارمنستان کاملا به حقوق نخجوان احترام میگذارد و سالهاست زندگی اسوده ای دارند ولی فلسطین تکه تکه شده ارام ارام عقب رانده شده اند و هم اکنون تحت محاصره شدید نظامی اقتصادی هستند و فلسطینی بارها تفتیش بدنی میشود برای عبور از هر شهری مانند اردوگاههای نظامی است وضع انها بسیار اسفناک و شکنجه بار است تصورش را هم نمیتوانید بکنید چه فقر فلاکت و رنجی و محرومیتی در فلسطین است تصور نخجوان واقعا باطل بیربط و بدور از قوه تخیل یک فرد اگاه به فلسطین است لطفا بیشتر جستجو کنید اینترنت در دسترس و ارزان است ممنون

          • Avatar محمد گفت:

            بنده بارها توضیح دادم این مشکلاتی که می گید مال بخش خاصی از فلسطین هست که تحت کنترل شبه نظامی ها به خصوص حماس هستش و دلیل اصرار شما برای تعمیم اون به کل فلسطین رو نمی فهمم. شما انتظار نداری وقتی می ری یه کشور دیگه بمب گذاری می کنی کشتار راه میندازی حکومت اون جا فقط شما رو نگاه کنه و کاری به کارتون نداشته باشه به قول شما با این تفتیش های بدنی باز هم شاهد بمب گذاری و تیراندازی هستیم نکنه شما انتظار داری اسرائیل اجازه بده امثال حماس هر کاری دلشون خواست بکنن. فتح امتیازهای خوبی از اسرائیل گرفته بود همین حماس اومد هر چی اونا رشته کرده بودن پنبه کرد. کلا این حماس گروه کثیفیه. موشک اندازها و خمپاره انداز هاشون رو در مدارس و محله های مسکونی قرار می دن تا اگر یه وقت اسرائیل اون ها رو زد یه عده غیرنظامی هم کشته بشن تا بتونه استفاده رسانه ای کنه
            قبلا هم گفتم سازمان ملل مرزبندی ها رو کامل مشخص کرده و اسرائیل هم در ابتدا کامل اون رو پذیرفته بود اما همون حمله اعراب و طمعشون برای فلسطین کار رو خراب کرد و بهونه دست یه عده تندرو در اسرائیل داد
            دوستان هر کس دوست داشت خواندن مطلب راجع به «ایران گیت» هم خالی از لطف نیست مخصوصا اون هایی که فکر می کنن جمهوری اسلامی طرفدار به اصطلاح مظلوم هست

  7. Avatar محسن منصوری گفت:

    دیروز می خواستم بروم ودر راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنم (جدی می گویم ) اما با خواندن نظرات بعضی افراد جاهل با خودم می گویم خوب شد نرفتم ، شما که برای فلسطین یقه چاک می دهید ، چرا از مسلمان های ایغور ساکن سین کیانگ چین که به وسیله دولت کمونیست چین به اردوگاه های کار اجباری برده می شوند وبا آنها مثل هیتلر رفتار می کنند حمایت نمی کنید ، چرا حرفی نمی زنید (اینجا دیگر لجاجت انقلابی گری شما در تناقض با اسلام خواهی قرار می گیرد) وآنگهی این فلسطینیها که شما از آنها حمایت می کنید در جریان قتل عام جنین که در بیمارستانهای جنین نیاز به خون پیدا کرده بودند واز هلال احمر ایران واحدهای خون برای ایشان فرستاده بودند گفته بودند ما خون شیعه نمی زنیم این نمونه ای از جهالت های مسلملنان است که بجای اصلاح جهالت خود به توجیه های گوناگون دست می یازند و به گردن این دشمن وآن دشمن می اندازید ، ماجرای کشته شدن آن پسر بچه شیعه عربستانی به دست آن راننده تاکسی نادان وابله آن هم فقط به جرم صلوات فرستادن ،دلم را شکست لابد اینها که برای نجات جان خود در بیمارستان خون شیعه نمی زنند (خون شیعه می ریزند) که این هم درجه ای از نادانی و گمراهی وسفاهت مسلمانان و دنیای اسلام است.

    • Avatar ashkan گفت:

      اگر بخاطر 4 تا کامنت تو یه سایت ، لج میکنی و راهپیمایی نمیری ، بهتره کلا نری
      سوای اینکه این نظام خوبه یا بد ، اسلام خوبه یا بد ، راهپیمایی رفتن دلیل خیلی محکمی میخواد. و قطعا اونایی که میرن دلیلش این نیست که 1.5 میلیارد مسلمون هیچ خطایی ازش سر نزده

    • Avatar رضا گفت:

      اشخاص بیمار عقده ای قاتل دزد در همین کشور عزیز خودمان بسیارند افراد خیانت کار و وطن فروش از قدیم ها بودند در ایران هستند و خواهند بود انها نباید ملاک نظر و عمل شما باشند برادر غیور هم وطن گرامی اغلب سنی مذهب ها اصلا ما را مسلمان نمیدانند چون نادانند عوام کم سوادی بدبختی هستند که حرف رادیو تلوزیون حاکمان فاسد خودشان را باور میکنند از انها دلگیر نشوید همان ها هم برادران اعتقادی ما هستند و احترام انها تا زمانیکه بما ظلمی نکنند بر ما واجب است تعجب نکنید دین اسلام این مدلی است دولتهای کمونیستی و ملحد چین و روسیه فعلی که خیلیشان البته مسیحی شده اند هرگز دوست و یاور ما نبوده و نیستند بلکه دشمن هستند با دشمنان ما از این نظر ما باید بتوانیم از انها استفاده کنیم برای ضربه زدن به دشمن مشترک خودمان این زیرکی و سیاست است و نوعی جنگ غیر مستقیم ما از چین و روسیه بهره برده استفاده میکنیم فقط و هرگز دوستی نمیکنیم و به این روش به دشمن هم ضربه میزنیم برداشت دوستی غلط است هیچ سنخیتی بین ما با روس و چین وجود ندارد و دوستی با انها الحاد و کفر است و کسی که چنین کند ملحد بی دین است ما فقط حق داریم با اهل کتاب دوستی کنیم انهم محدود و در چارچوب خاصی تصور شما اشتباه است به این ترتیب

      • Avatar Unknown گفت:

        “غلب سنی مذهب ها اصلا ما را مسلمان نمیدانند”
        والا با این بیانات زشتت هم خودتو نادون جلوه دادی همم نشون دادی نزادستیزی
        چقدرم فیلسوفانه حرف میزنی الکی

    • Avatar آرش گفت:

      بله طبق حرف شما ما باید به مسائل … مسلمان های دیگه هم رسیدگی کنیم اما نه مسلمان ها میخوایم به مسائل همه ی افرادی که ظلم علیه شون میشه رسیدگی کنیم، اما مگه به همین راحتیه؟؟؟ راحت یه گوشه نشستی حتی اراده رفتن به راهپیمایی هم نداری بعد حرف از کمک به مسلمانان چین میزنی؟!!! — یه آدمی که حتی نمی فهمه برای چی میره راهپیمایی و اینقدر عزم ضعیفی داره تایین تکلیف هم میکنه که باید بیشتر کمک کنیم! — ما نمی تونیم همه جا باشیم تا همینجاشم هر روز این 40 سال یک غیر ممکن رو ممکن کردیم — نمی تونیم همه جا باشیم اما خوشبختانه شیعه عمر صهیونیست جهانی نزدیک ماست، #پایان کار ظالمین نزدیکه -ظالمین داخلی هم که از شرایت سخت کشور رو به وجود آوردن و نغع میبرن هم زیاد خوشحال نباشن … به زودی سراغ شما هم میام و دست پا زدن شما با آتش زدن خیابان ها فایده نخواهد داشت پایان کار #ظالمین و دزدها نزدیکه. به امید خدا

      • Avatar علی گفت:

        السلام علیک و رحمه الله.
        از کارهای قدرتمندانه و برخورد با ظالمین ، خوشم میاد.
        بعضی ها فقط بلدن که یه گوشه بشینن و به این و اون ایراد بگیرن.
        اصلا هم حاضر نیستن که برای پیشرفت مملکت ، قدمی بردارن.
        لایک داری حاج آرش عزیز.

  8. Avatar مهرداد گفت:

    انشالله روزی برسه تا از این سیاست زدگی، ورزش ایران خلاص بشه…

    • Avatar رضا گفت:

      حرف شما هموطن گرامی خیلی ساده لوحانه است ورزش از اقتصاد مهمتر است؟!!!!!! ما الن درگیر شدیدترین محاصره های اقتصادی ظالمانه غیر انسانی هستیم تورم شدید و کمبودهای حیاتی داریم صدها هزار هموطن ما کشته شده اند و قبرهای انان در گورستانهای شهرهایمان است بمباران ها شده ایم تحقیر ها شده ایم خون دلها خورده ایم برای چه؟!! برای که؟!!!!هموطن محترم ایرانی برای همین کلمه شما بله! سیاست زدگی! تعجب نکنید این نامگذاری غلط شماست بجای سیاست زدگی با کمی تفکر مطالعه تاریخ و دقت علمی بفرمایید ورود سیاست ملی به همه منافع ملی ما بفرمایید بی تفاوت نبودن ما به غرور و استقلال و انسانیت ما سیاست یعنی علم حفظ منافع و بهترین شیوه اداره یک مکان هر جایی از خانه تا کشور سیاست اگر در کارهای شخصی ما حتی نباشد ما شکست میخوریم ارزش ورزش خیلی پایین تر از اقتصاد ملی و امنیت ملی کشورماست وقتی انها را قربانی میکنیم جان خودمان رفاه خودمان را قربانی میکنیم در ورزش یعنی نکنیم؟؟ استدلال غیر عقلی ناپخته و سرسری نیست نظرتان کمی فکر کنید ممنون

  9. Avatar ali گفت:

    من از نویسنده خوب این سایت می خواهم در مسائلی که تخصص ندارند نظر ندهند، قطعا با این نوع تحلیلی که شما ارائه دادید نشون می دهد که از سیاست چیزی بلد نیستید.
    همانطور که مطلع هستید همین طور که برای شما خبر ساز هست که ورزش کار ایرانی با وجود توانایی های خود در مسابقات توانایی برد مدال طلا داره، قطعا عدم مسابقه اون با نماینده یک جمعیت(نه کشور) مردم کش و شیعه کش میتونه خبر بزرگتری را بسازه.
    در کل ممنون میشوم بجای ایجاد اختلاف شما سعی کنید اتحاد هم بستگی ایجاد کنی و یک طرفه موضوع را نبینید.

    • Avatar مهرداد گفت:

      حاجی ساندیس گرون نشده؟؟؟ چه خبر از قیمتا؟؟؟ دیروز که به کیک حمله بردید!!!!!!

      • Avatar ashkan گفت:

        بنظر شما اگر بجای راهپیمایی 22 بهمن تجمع جشن شب یلدا بود و بجای طرفداران نظام اسلامی ، مخالفین نظام بودن ، تمام جمعیت خیلی بی تفاوت از کنار کیک رد میشدن و 5-6 نفر هم که میرفتن جلو خیلی مودبانه و با آرامش درخواست میکردن (آقا میشه یک برش کیک برام آماده کنید) … ؟؟؟!؟!؟!؟
        دوست عزیز اگر شما با اصل اسلام مشکل داری این مسائل رو بهونه نکن

      • Avatar علی۱۱۰ گفت:

        آقا مهرداد ، این یه تیکه رو دیگه خیلی بد گفتی.
        اینطور کارها ، کار آدمهایی هست که چشمش گرسنه است، نه اینکه شکمش گرسنه باشه.
        مردم ایران شاید شکمشون گرسنه باشه ، ولی خداروشکر ، چشم دلشون سیره.
        خداروشکر ، اونایی که راهپیمایی تشریف آوردن ، گداصفت نیستن.
        آقا زاده های مرفه هستن که چشمشون گرسنه است و همیشه گداصفت هستن.
        گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست…
        ما که ساندیس و کیک ندیدیم ، ولی فکر کنم شما جای کیک و ساندیس ها رو خوب بلدی…

      • Avatar ماکان گفت:

        ما که نه ساندیسی بهمون دادن و نه ساندیسی دیدیم، اما خیلی احمق تشریف داری اگه فکر کردی بخواطر ساندیس میریم، خرمشهر رو که آزاد کردیم بخواطر ساندیس نبود! ما حق خودمون رو هم نمی گیریم یه ساندیس هم آقایون امثل مهرداد میگن نباید بگیریم اما همین ماها هستیم که جون و زندگیمون رو برای کشور دادیم و میدیم. شماها کدوم سوراخ موشی هستین؟؟؟ فرار کردن از میدان افتخار نداره، 22 بهمن روز نمایش قدرت پهلوانان ایران زمین بود. –#قافله و همفکران دزدان اشرافی، سکولار و لیبرال باید مردم فقیر رو هم مسخره کنن جرم ما اینه که آب معدنی 40 هزار تونی، ویسکی و شامپاین و نوشابه های انرژی زای لاکچری نمیخوریم!!!

    • Avatar رضا گفت:

      اشتباه میفرمایید پیروزی ورزشی اسراییل منحوس ملعون در مقابل تحقیر و بازخورد خبری و حقیر کردن این رژیم فاسد کودک کش هیچ ارزشی ندارد والان در اسراییل و جامعه ورزشی انها خیلی ترس و هراس دارند و ریاست رژیم اسراییل بشدت عصبانی میشود و بیانیه میدهد من حدس میزنم اصلا اطلاعی از درون اسراییل و اثر تخریبی و حقیر کردن انها ندارید و فقط چیزی بنظرتان امده گفتید اشتباه میفرمایید تحقیق کنید اعتراف میکنید ولی نمیدانید اثر تخریبی این مسابقه ندادن چقدر بزرگ و قدرتمند است

    • Avatar علی۱۱۰ گفت:

      سلام.
      نظرتون ، طوفانی بود.
      یه مدال گرفتن ، اونقدر نزد خدا ارزش نداره.
      اینکه شما ، پا روی هوای نفستون بذارید و با اینکه میتونید با اقتدار، مدالی رو بگیرید ولی بخاطر انسانیت و شرافت ، با نماینده ی رژیم جنایتکار اسراییل ، مسابقه ندی ، خیلی شرافتمندانه تره.
      زندگی ، فقط بدست آوردن مدال تو ورزش نیست، زندگی فراتر از تصورات بچه گانه ی همه ی ماست.
      هرکس ، زندگی رو با توجه به درک و شعورش ، معنی میکنه، بنابراین ، تعریف همه ی ما میتونه از زندگی ، ناقص باشه.
      اون تعریفی درسته که بدور از هرگونه احتیاجات شخصی باشه ، و در عین حال ، جامع باشه.
      فقط این جمله بنظر ، کفایت کنه:
      قرار نیست که به هر قیمتی زندگی کنیم ، بلکه قراره زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم.
      بهر قیمتی ، مدال بدست بیاریم ، زیاد مهم نیست.
      بلکه ما یه سری ارزشها داریم که باید بهشون پایبند باشیم.
      ارزشهای انسانی.
      حالا دو تا مدال رو فدای انسانیت کنیم.
      ماحتی حاضریم بفضل الهی ، جونمون رو هم فدا کنیم، مدال که چیزی نیست.
      البته بعضیها ، شاید تو زندگیش ، هیچ ارزش و هدف و آرمانی نداشته باشن و فقط دوست دارن که زندگی حیوانی مرفه داشته باشن و اصلا زندگی و سختی های مردم، براشون مهم نباشه.با این دسته ی خودخواه و بدبخت ، کاری ندارم ، چون اینا فقط سیاه لشکر و هیچ خاصیت دیگه ای ندارن.

  10. Avatar آرش گفت:

    این طور کوته بینی های ایران گریبانگیر بهترین های ما خواه در ورزش و یا در بخش های دیگر می شود. اسرائیل و یهود هم آفریده خدا است و حق زندگی دارند. در این 20 سال دستاورد های پزشکی اسرائیل را فقط بررسی کنید (اگر راست می گویید از آن ها هم برای درمان بیماریتان استفاده نکنید).

    • Avatar محمد گفت:

      خوبه احسنت خوب نویسنده این پست خوب تریبونی داده به شما عقده خالی کن حتمالا اسراییل مشروعیت داره!! هدف امثال تو و کسایی که این سایت میگردونن مشخصه انشاالله جواب شایسته خودتون میگیرید

    • Avatar عباس گفت:

      عزیزم به این نمیگن کوتاه بینی این نوعی از اعتقاد و تفکر هستش که با تفکر شما در مغایرت هست.بله یهود افریده خدا هستش ولی اسرائیل افریده ی بخشی از یهودیان مرتجع هستش. اگر کتاب تلمود که از کتب احکام شریعت یهود هستش رو مطالعه بفرمایید در این کتاب نوشته که خداوند قوم یهود را برگزیده و انسان های غیر یهود را از نطفه حیوان و به شکل انسان افرید برای استفاده و سرگرمی قوم یهود اصلا این جماعت شما رو در حقیقت به شکل انسان نمیبینند شما زحمت بکشید و برید بدون هیچ تعصبی این کتاب رو بخوانید تا متوجه عمق فاجعه بشوید.
      ما از خدامونه که طب اسلامی و سنتی در کشور رواج پیدا کنه ولی پشت صحنه چه کسی مخالفه و داره سود میبره؟
      تا جایی که ما میدونیم محصولات خطرناک و تراریخته شرکتهای اسرائیلی به سمت کشورهای مسلمان هجوم اورده و مردم رو بیمار کرده و بعد میان داروهایی خودشونو غالب میکنن که اکثرا هم بدون فایده هستند.
      بله همین اسرائیل که شما میگید از حجامت که سنت نبوی هستش استفاده می کنه ولی در کشور ما وزارت بهداشت مخالفت شدید میکنه.
      اینها تنها بخش کوچی از ظلم های صهیونیستها به ایران هستش حالا جشن پوریم و… بماند.

      • Avatar راوی گفت:

        این کتب الهی رو یعده بیکار نوشتن برا ایجاد یه گروه دینی جدید و بعضا برا تفرقه افکنی!
        عاقل باشی نمیری این کتب رو مرور کنی! انسان یکسانه، دین فقط یه ابزاریه برا سرگرمی و گروهبندی

        • Avatar رضا گفت:

          این روش اعتراض منفی به دین رو در خیلی هم نسل ها و هم سالان شماها دیدم بدبختانه طبقه شما با کمترین میزان مطالعه و تحقیق میایید و نظرات پوچ غیر عاقلانه میدهید در حالیکه اعصاب و حوصله ندارید 5 ساعت بنشینید فلان کتاب غیر درسی را بخوانیدتا ذهن و فکر شما دارای معلومات گونه گون بشود طرز تفکرات مختلف و تاریخ ملل را بخوانید تا صاحب معلومات و تجارب گذشتگان بشوید روشن بشوید فریب نخورید اگاه باشید و پخته فهیم و دانا بلکه سرسری همه وقت سرتان توی وب سایت های تکنولوژیک است و کانالهای بی معنی تلگرامی فیس بوکی و اظهارات نظرات اشخاصی مانند ایلان ماسک و بیل گیتز و استیو جابز و ترامپ و اوباما و یا دنبال اخبار سلبریتی ها و دیدن مناظر چشم نوازشان و یا حداکثر مرور تیتر های خبری دست پا شکسته اینجوری هیچ طرز فکر سالمی نخواهید داشت باید هزینه کنید کتاب روزنامه مجلات وزین فکری و با ارزش بجای دانلود فیلم و موزیک مجانی از سایتهای خارجه داخله هزینه کنید برای فکر و روحتان از سایتهای باارزش و متفکر دیدن کنید نظرات اهل فن را بخوانید تحقیق کنید لازم نیست حتما مجبور باشی و پایان نامه تحصیلی باشد برای خودتان ارزش قایل شوید وقت بگذارید نه برای تفریحات سمعی بصری برای اگاهی اطلاع تفکر دنبال ثبت نام خودرو و دلارو سکه نه ثبت نام در مجامع و گروههای فکری عقیدتی و اطلاع رسانی مفید بشوید اغلب مردم ار هرزگی در اتلاف زمان رنج میبرند اوقاتشان در روز دیدن چند فیلم سریال وطنی یا دانلودی شده چند تراک موسیقی اغلب منحرف غربی لس انجلسی پوچ بی ارزش و چند کانال اجتماعی والسلام ایا اینست زندگی هوشمندانه اگاهانه؟ این انسانیت است؟ انسانیت از علم اطلاع و اخبار و معلومات مگر نباید سرچشمه بگیرد؟ ایا انسانیت ذاتی و با تولد بوجود میاید یا طرز فکر و برخورد و قضاوت و عمل ما باید انسانی و اگاهانه باشد؟
          ما باید ازادی فکری روحی خود را از هر نوع جریانی حفاظت کنیم و در این بازار مکاره انواع مصلحت ها و جریانات پنهان سودجویی بدنبال حق و حقیقت و درستی باشیم نه فریب نیرنگ منفعت جویی صرف کلاه برداری شانتاژ قلدری ازار دیگران بی حرمتی به قوانین عادلانه و شکستن حرمت های افراد و فحاشی و کارهای زشت چنین که همه غیر انسانی هستند باشیم.
          دین هر دینی چه ساخته انسانها مانند کمونیسم یا بودایسم یا نه ساخته موجودی بنام خدا مانند مسیحیت یهودیت اسلام و غیرو فقط راهی است بسمت انچه ما میانگاریم خوبی حقیقت و خوشبختی است هر دین و ایینی صرفا راهی را بما نشان میدهند مثلا نازیسم هم نوعی دین بوده زمانی هنوزم پیروانی دارد یا صحیون یا اسلام یا مسیحی همه عنوان راه های هستند بسمت خوشبختی بعضی ادعایی دروغین دارند و برای منفعت عده ای خاص تهیه و تداریک دیده شده اند و اسباب حیله و نیرنگ هستند بعضی راست و درست و واقعی و نتیجه بخش خودت باید تصمیم بگیری انها را بشناسی و راهی برای خودت انتخاب کنی یا نه انتخاب نکنی و شاید بیهوده خود را مانند همه حیوانات بدست طبیعت سپرده و زندگی حیوانی و نباتی عادی طبیعی را در پیش بگیری چه در شکل فرم زندگی مدرن امروزی چه در شکل تاریخی اجدادی خودمان که بی تمدن در غارها شبیه حیوانات امروزین زندگی خوبی هم داشتیم انتخاب این نوع سلیقه به عهده خودتان است راست و دروغ انگاشتن اینها به عهده قدرت تشخیص و شعور خودتان است و بس پس انتخاب کن ولی بیهوده گویی نکن و تهمت نزن و تحقیر نکن ادیان و مذاهب را مگر دلیل محکم و عقلی بیاوری

    • Avatar ashkan گفت:

      آقا آرش، از منطقی که دارید واقعا در عجبم
      پس شماهم گوشی سامسونگ و اپل مونتاژ چین رو استفاده نکن
      مثلا تو آمریکا و اروپا هم از امثال دکتر صمیعی استفاده نمیکنن چون: ایرانی مسلمونه شیعه هست…؟!؟!
      تو ایران هم یهودی داریم، اتفاقا نماینده مجلس هم دارن ، حقوق شهروندی برابر هم دارن ،کسی از مسلمونامون هم بهشون
      حمله نمیکنن
      ( اینجا فرانسه ی مهد آزادی و حقوق بشر نیست که هر چند وقت به یه زن مسلمون در خیابون حمله بشه . به چه جرمی ؟ چون ” چند سال پیش یک مثلا مسلمون تروریست تکفیری با کامیون چند نفرو زیر کرده )

      • Avatar راوی گفت:

        “تو ایران هم یهودی داریم، اتفاقا نماینده مجلس هم دارن ، حقوق شهروندی برابر هم دارن ،کسی از مسلمونامون هم بهشون
        حمله نمیکنن”
        شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • Avatar رضا گفت:

      اسراییل نام یک پیامبر و شخصیت بزرگ الهی است نباید ما بی حرمتی کنیم به این شخصیت بزرگوار باید بگوییم صهیونی در گوگل جستجو کنید تا صحیون را بشناسید این جماعت قاتل فاسد شیطانی ذره ای ارتباط با شخصیت بزرگوار اسراییل ندارند و از این نام مقدس برای سرپوش گذاری و فریب ملل استفاده کرده اند هموطن عزیز صحیون ها اشخاص بسیار ثروتمندی در پیشرفته ترین ملل جهان هستند که در همه بخشها وارد شده اند و رژیم فعلی را بکمک هم ساخته اند البته در جهت منافع ابرقدرتمندان جهان تا انها را هم راضی کنند معامله دوسر بردی کرده اند استعمارگران قدیمی امپریالیسم که همیشه ضعیف را چاپیده و غارت کرده بکمک ایده صحیون و با پول و قدرت بسیاری وارد کار شده اند تا یک شبه امپراطوری ایجاد کنند که تا حدود زیادی هم موفق هستند و کرده اند اینها بخش بزرگی از ازمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی را در اختیار دارند و با پول خودشان جهت دهی و بهره برداری میکنند تا قدرتشان بیشتر شود و منافع اقتصادی بزرگتری هم ببرند بله درست گفتید بخش بزرگی در اخیارشان است ولی این دلیل است برای شما که اینها خوب هستند؟ بر حق هستند؟ قاتل و ادم کش و جنایتکار نیستند؟ چون تولید علم دارند؟ انیشتین یک یهودی بود بمب اتم را ساخت و موجب مرگ هزاران انسان شد و هنوزم خواهد شد ولی خودش اظهار پشیمانی کرد و فهمید اشتباه کرده یهودی خوب و بد داریم ولی صحیون بحث کاملا جداگانه ای دارد و نوع منحرف یهودی است دقیقا مانند داعش که نوع منحرف اسلامی هست داعش چیست؟ نوعی طرز فکر برگرفته از اسلام ولی با روش کاملا فاسد و غلط و معکوس صحیون با قدرت ایده یهود وارد عمل شده تا به پول و قدرت برسند و خیلی از یهودی ها را هم قربانی کرده و خواهند کرد چون اهمیتی برای صحیون ی ندارد این طرز تفکر نوین فاسدی هست ارتباط ان با یهود مانند ارتباط داعش است با اسلام واقعی در 1400 سال پیش

    • Avatar علی۱۱۰ گفت:

      بیچاره،ذلیل،زبون،و…
      اندازه ی هزار سال ، تو و مردم کشورت رو همین اسراییل و آمریکا و انگلیس عقب مونده نگه داشتن(و همچنین مسئولین) ، اونوقت داری دم از اسراییل میزنی.
      آدم ، دو تا دوست مثل شما داشته باشه ، احتیاج به دشمن نداره.
      چقدر ساده لوح هستید.
      پاشو درس بخون و به مردم مملکت خودت خدمت کن.

    • Avatar ماکان گفت:

      آرش جان، ما اینقدر احمق نیستیم که چون با چاقو احمق هایی مثل اسرائیل آدم میکشن، کلاً استفاده از چاقو رو حرام کنیم!!! شما اگه اینقدر احمقی برای خودت نگه دار و کاری که دوست داری رو انجام بده!!! — پیشرفت های اسرائیل که مثل سلاح هاش اکثراً خریداری شده از آمریکا و هلند و چند کشور دیگه ـست، افرادی که از علم بیشتر برای آدم کشی بهتر استفاده می کنن باید نابود بشن. — اسرائیل نماد و پایگاه استعمار کهن و نوینه و البته صهیونیست جهانی — اینی که بهش میگی کوته فکری در فرهنگ ایرانی پهلوانی نام داره، از خودگذشتگی بهش میگن. — همه ی ما رو خدا آفرید … منتها فرهنگ ما مبارزه با ظلمه چه در عراق و سوریه اسمش مسلمان روی خودشون بزارن و چه در اسرائیل اسم یهود … این عوضی ها رو نابود می کنیم. #پایان پایتخت ظلم دنیا “اسرائیل” نزدیکه

  11. Avatar عباس گفت:

    فدای سرش، داشتن چنین اعتقادی فرای درک تفکرات مادی است اصلا با دید لیبرالی نگاه کردن به این رویداد واقعا مسخره به نظر میاد بهتون حق می دم. اگه اسرائیلی ها این غیرت و ژن انسانیت رو داشتن حتما توی ورزش یه چیزی میشدن نه اینکه سرمایه گذاری نمی کنن. مسابقه دادن با ورزشکاران اسرائیلی یعنی به رسمیت شناختن این رژیم بچه کش. فقط این رو بدونید مسابقه ندادن بدترین توهین و فحش به اینها هستش. دم همه ی انسانهای ازاده و پهلوان منش گرم. نام نیکو گر بماند ز ادمی به کز او ماند مدال زر نگار.

    • Avatar sm.mosavi گفت:

      احسنت
      خیلی قشنگ فرمودید
      داشتن چنین اعتقادی فرای درک تفکرات مادی است

    • Avatar آناهیتا گفت:

      ورزش یعنی کنار گذاشتن سیاست و هر چیز پلید دیگه
      ورزش رو نباید با سیاست قاطی کرد
      چرا قیمه رو باید ریخت تو ماست؟!

      • Avatar رضا گفت:

        ورزش همان جنگ صلح جویانه بین ملل جهان هست ورزش نه در سطح داخلی و ملی بلکه ورزش در سطح بین المللی چنین جایگاهی را دارد مثلا امریکایی ها روی مسابقات خودشان با ما ایرانی ها خیلی حساس هستند و حتی خود ما تک تک ما برایمان مهم است ولی مثلا با تیم زیمباوه خیلی اهمیت ندارد چرا / مشخص است که جایگاه ورزش بین الملل کاملا سیاسی شده و این دست من و شما نیست بلکه نوعی فرهنگ جهانی شده بطور طبیعی این از پاسخ اول ولی ای کاش ورزش سیاسی نمیشد ولی نظر غلطی است مانند اینکه بگوییم کاش اقتصاد سیاسی نمیشد البته اقتصاد دانان بزرگ هم همین را میگویند و اعتقاد دارند بمحض سیاسی شدن اقتصاد ان اقتصاد خراب و تباه و ضعیف میشود ولی کدام اقتصاد در جهان سیاسی نشده است؟ حتی در کشور سوییس مهد صلح هم اقتصادش کاملا سیاسی است سیاست صلح و بی طرفی سیاسی نیست پس چه است؟ یا سیاست اقتصادی دولت های مدرن انگلیس و اتحادیه اروپا و یورو که بزرگترین ارز و اقتصاد جهان است اتحادیه کلمه سیاسی نیست؟ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و بحث اقتصادی و اثراتش و تصمیم مجلس انگلیس سیاسی نیست پس چه است؟ وقتی اقتصاد های ازاد لیبرالیستی جهان کاملا سیاسی شده اند دیگر ورزش نشود؟ واقعا در عمل ممکن نیست برادر نمیشود سیاسی نباید بشوند ولی چاره ای نیست تمام زندگی اصلا سیاسی است روابط شما با اطرافیان خودتان تمام بطور سیاسی است یعنی تحت یک مدیریت خاصی از زیان و سود و تحت یک تدبیر و تفکر خاصی است که با بعضی دوست هستید و با بعضی دشمنی میکنید حتی در خانواده خودتان روابط بین افراد تحت سیاست خاصی هست روابط والدین و فرزندان و غیرو شما معنی کلمه سیاست را نفهمیده اید سیاست
        سیاست در معنای عام هرگونه راهبرد و روش و مشی برای اداره یا بهتر کردن هر امری از امور، (چه شخصی چه اجتماعی) است؛ و در اصطلاح اموری است که مربوط به دولت و مدیریت و تعیین شکل و مقاصد و چگونگی فعالیت دولت باشد

      • Avatar آرش گفت:

        زندگی تک بعدی نیست خانوم آناهیتا … در زندگی هم عشق، هم تنفر، هم سیاست، هم علم، هم دین و … همه با هم وجود دارن، — کدوم احمقی میگه زندگی فقط یکی از اینهاست؟؟؟ — جا از اینا به این میگن رسم پهلوانی نه اون سیاستی که مد نظر شماست، #دمت گرم پهلوان انسانیت رو تموم کردی.

    • Avatar راوی گفت:

      “مسابقه ندادن بدترین توهین و فحش به اینها هستش”
      زارت، با اینکار براشون تایم استراحت میخری، تازه خوشحال هم میشن =)
      مسابقه ندادن یعنی خار پست کردن خودت و وطنت

      • Avatar رضا گفت:

        فرض کن من هم کلاسی شما هستم و ما با هم دشمنی رادیم و قطع رابطه کردیم همه بقیه بچه ها هم میدونن وقتی توبیایی توی جمع بمن سلام کنی و من بهت محل نزارم و جوابت رو ندم و نگاهت هم نکنم تورو تحقیر نکردم؟ تو کوچیک نمیشی؟ واقعا راست میگی اینجوری هستی؟
        وقتی مثلا به یه دختری که بهش علاقمندی سلام میکنی و اون بهت محل نمیزاره و تورو برسمیت نمیشناسه که حتی بهت جوابی بده حس حقارت و سرافکندگی واقعا نمیکنی؟ این طبیعت ما انسانهاست هر انسانی که برای خودش کمترین ارزشی قایل باشه مطمن باشید حس حقارت و کوچک شدن تمام وجودش و میگیره و حتی اگه باعث پیروزیش بشه هیچ افتخاری براش نداره و فقط یک حس در قلبش بوجود میاد تحقیر شدن اصولا افراد ورزشکار ادمهای مغرور و با شخصیت و درستی هستند و پست و خوار و بی ارزش نیستند مانند یک ولگرد یا دزد و فاسد که از حقارتش هیچ حس بد و ناجوری نداشته باشه برعکس ورزشکار اهل نبرد مسابقه مبارزه و پیروزی عادلانه هست و با یک فرد بی ارزش و سبک سر بی شخصیت سو استفاده گر متفاوته ذات ورزش یعنی تلاش مستمر و مبارزه عادلانه و وقتی یک ورزشکار اسراییلی ببینه این حق ازش گرفته شده نادیده گرفته شده بشدت تحقیر میشه و بفکر فرومیره که چرا مگه من چکار کردم؟ و کم کم میفهمه کشورش داره چه بلایی سر عده ای بدبخت بیچاره بی پناه فلسطینی میاره و اگه از ورزش اسراییل خارج نشه وجدانش تلنگری میخوره و میفهمه کارش زشته بجز این تاثیر شخصی تاثیر جهانی هم داره ما سفارت اسرایل نداریم یعنی چه؟ یعنی کشوری به این نام دروغین هست و وقتی با افراد این کشور مسابقه بدیم خودمان تحقیر میشویم چون قبولشان نداریم ولی با انها مسابقه داده و برسمیت میشناسیمشان واقعا مسخره نیست؟ اصلا ممکن نیست مگر سفارت اسراییل باز بشود که باز هم ممکن نیست بدلایل طولانی

        • Avatar راوی گفت:

          خیر ناراحت نمیشم! من به دوستی ک قطع رابطه کردم سلام کنم و اون جوابمو نده خار نمیشم، بلکه احترام دوست و دشمن رو دارم، جدایی از اینکه دشمنی داریم!
          و اون عشقی هم که جواب نده حتما دلیلی داره برا خودش، یا خوشش نمیاد ازم، یا یکی دیگرو داره یا هر دلیل دیگه ای! چرا سر افکنده شم من؟!!

          درباره ورزش من ازت سوال میپرسم
          حالاع، مثلا مسابقه شطرنجی چیزی، نزدیک فینال، تو حریف من بیوفتی در حالی ک میونه ی خوبی با من نداری، از بازی کناره گیری کنی ک با من بازی نکنی، اینجا ایا من خار میشم یا تو؟ حداقل یه تایمی برام میخری و یه پله میام بالا، ازت ممنون هم میشم =) (اینجا میگم، خوبه، یه حریف کم شد، این دست رو یه استراحتی میدم)
          کسی که عقده داره نمیدونه داره خودشو پست جلوه میده، بقیه ک میدونن! طرف مقابلتم خیالش راحته که چنین موجود پستی نمیاد سمتش!
          انقدم الکی اب نبند تو حرفات خریدار نداره! انقدری ک تو عقده داری، مردم فلسطین از اسرائیل عقده ندارن

          • Avatar علی110 گفت:

            واقعا ممنونم از این همه وسعت و دید بازی که دارید.
            آخه بندهء خدا ، وقتی که با حریف اسرائیلی مسابقه میدی ، یعنی داری اونو بعنوان یک کشور قبول میکنی.
            در حالیکه “اسرائیل” کشور نیست ، بلکه یک رژیم جعلیه.
            این مسابقه ندادن هم دقیقا به همین خاطر هست.
            اگر همین افراد ، بعنوان ورزشکارِ کشور آمریکا بیان تو میدون ، باهاشون مسابقه میدیم.
            تا حالا دیدید که با کشور آمریکا مسابقه ندیم؟
            ما با شخصِ ورزشکار که خصومت شخصی نداریم ، داریم؟
            نیت ها مهم هستن.
            خواهشا یه مقدار مطلب رو دقیقتر نگاه کنید.

      • Avatar علی۱۱۰ گفت:

        شما برو و فقط “زارت” کن.
        راحت باش.
        عرض شد ، شما مرام و معرفت براتون تعریف نشده.
        بنابراین ، باره ی چیزی که نداری ، بحث نکن.
        آروم باش و با خیال راحت “زارت” کن.

    • Avatar علی۱۱۰ گفت:

      سلام.
      احسنت.
      بعید میدونم اینا چیزی از مرام و معرفت و انسانیت ، حالیشون بشه.
      موفقیت رو فقط همون یه تیکه آهن میدون که اسمش مدال.
      درک فرامادی ندارن.

  12. Avatar sm.mosavi گفت:

    چرا نمیخواید قبول کنید اسرائیل دشمن ماست و هیچ ربطی به این حکومت داره؟
    شیعه با صهیونیسم جمع نمیشه!
    چرا با کسی که با شما دشمنی می کنه دست دوستی و محبت دراز می کنید؟

    • Avatar sm.mosavi گفت:

      اصلاح می کنم
      شروع دشمنی هیچ ربطی به این حکومت نداره و از قبل بوده

    • Avatar Sweyn گفت:

      دشمن . دشمن . دشمن
      از روزی که بوده ما داریم مرگ میفرستیم ، به اینور و اونور هر وری که میتونیم تا صدامون بگیره . البته بجز برادران روس و چینی

      • Avatar رضا گفت:

        مرگ فرستادن کار درستی نبوده و ابداع عده ای عوام نادان بوده شاید نمیدانم اینکه دشمن تراشی کنیم و به جنگ ابرقدرتهای جهان بریم حماقت محض است و خلاف عقل انسانی عقلگرا و مصلحت اندیش ولی کاری بود که بیهوده فرهنگ ما شد متاسفانه ولی هموطن وقتی هموطنان ایرانی ما فرق دوست و دشمن خودشان را نمیدانند به گواه تاریخ ملی خودمان و دست دوستی میدهند با دشمنان خودشان برای منفعت پوچ کوتاه کم ارزشی شما بمن بگوییم چگونه به چنین ملتی بفهمانیم که ای ملت سرفراز عزیز من امریکا انگلیس روس چین ملل استعمارگر و غارتگر بزرگ جهانند با انها دوستی نکنید پیمان نبندید انها ما را میکشند و غارت میکنند مانند افریقا و ملل مظلوم و ضعیف جهان چگونه به عموم مردم بخصوص در زمانهای قبل که اغلب کم سواد هم بوده اند و فرق دوست دشمن را نمیدانستند چگونه یاد میشد داد عمومی به همه که اینها دشمنن و دوست نیستند؟
        شاید شاید بنظرم راه هوشمندانه همین بود با شعارهایی اینجوری مانند مرگ فرستادن به عموم مردم که اهل سیاست هم نبوده اند بشود فهماند اینها دشمن هستند دوستی نکنید با اینها کشورتان را نفروشید به اینها و از کشورتان دربرابر دخالت و ورود اینها دفاع کنید دشمنند مرگ بر مرگ بر نوعی اموزش همگانی و کم هزینه این فرهنگ است تا توسط بیگانگان خارجی چپاول نشویم هر چند خودم خیلی از این شعار کم مفهوم خسته هستم و بنظرم بیهوده است ولی راه کار شما چیست؟

      • Avatar علی۱۱۰ گفت:

        خواهشا یه مقدار آهنگ گوش نده.
        شما مشکلتون اینه که غرب زده شدید.
        چونکه تفکراتتون غرب گرایانه شده.
        ما با هیچ کشوری ، دشمنی نداریم، مگر اینکه با ما دشمنی داشته باشن.
        آمریکا و اسراییل تو این چهل سال کم دشمنی با ملت ایران کرده؟
        به راه انداختن گروهک تروریستی منافقین برای ترور مردم بیگناه.
        ترور دانشمندان هسته ای.
        ترور شخصیت های برجسته ی کشور ، مثل شهیدمطهری،شهید رجایی ، شهید باهنر.
        ترور نافرجام رییس جمهور وقت، آسید علی خامنه ای.
        حمله ی ناو دریایی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس.
        تحریمهای سنگین ۴۰ ساله.
        بهانه گیری از ایران بعلت داشتن توان هسته ای ،، و این دشمنی ، در حالی است که آمریکا ، هم سلاح هسته ای دارد و هم اینکه به ژاپن با سلاح هسته ای حمله کرده است.
        تحمیل کردن ۸ سال جنگ ، بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، آنهم با کمک چندین کشور .
        کمک آلمان به صدام ، جهت تامین سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران.
        جاسوسی از مردم ایران در سفارت آمریکا در اوایل انقلاب.
        راه انداختن فتنه های ۷۸ و ۸۸ بکمک منافقین داخلی.
        و…
        ۴۰ سال ، تمام زورشون رو زدن که شما رو عقب مونده نگه دارن و الکی بگن که شما رو دوست دارن.
        واقعا باید بدبخت ، بی عزت و بی شرف باشید که بخواهید هنوز هم عاشق سینه چاک و دلباخته ی آمریکا و انگلیس و صهیونیست باشید.
        هر چند که بنظر میاد، درد مردم ، به شما هیچ ارتباطی نداشته باشه و شما فقط بفکر رفاه شخصی خودت هستی.
        امیدوارم در مورد شما ، اشتباه فکر کرده باشم.

        • Avatar رضا گفت:

          تموم حرفهای شما در این نظر واقعیت محض و اشکار و ظلم امپریالیسم جهانی هست به انقلاب مظلوم مردمی پر خون و تلفات و رنج و مشقت ما ایرانیان صحیح است!
          ولی ای برادر کجایی؟!!!
          مقصر سیاست های کلان خارجی ما بوده والا امپریالیسم مانند گرگ هاری است که هر گوسفندی را میدرد این حقیقت است.
          وقتی انقلاب ضعیف و تازه متولد شده ما در اول کار خود شعارها و سیاست های خصمانه در پیش میگیرد و از قبل انقلاب شعارهای مرگ بر تمام ابرقدرتان را اغاز کردیم خودمان را در چاه عمیق و بزرگ اعلام جنگ نظامی اقتصادی سیاسی و فرهنگی به کل دولتهای پیشرفته و مطرح جهان کردیم مانند شرق و غرب تمامی واحد های پول بین المللی و تمام اتحادیه ها و کشورهای پر نفوذ را خودمان با سیاست خارجی کاملا اشتباه با خودمان دشمن کردیم ما لجوجانه تمام قدرتهای جهان را با خودمان دشمن کردیم و از اول انقلاب ناگهان بسیاری دولتها مستقیم و غیرمستقیم با ما وارد جنگ شدند و ان مصیبتهای غمبار جانکاه را بروزمان اورده و خواهند اورد چون نمیدانستیم روش اخراج انگلیسی ها از هند را توسط اقای گاندی فقید بزرگمرد درک کنیم و دنبال تراشیدن دشمن رفتیم تفاوت ها را ببینید چقدر است

        • Avatar ممدرضا گفت:

          خب خب خب خب گفتی دشمن 40 ساله
          دشمن چهل ساله کیه؟ اونی که 40 سال هست به خاکمون نفوذ کرده و ملت رو به خاک سیاه نشونده!
          بعد امثال ظریف بدون داشتن ذره ای شعور از جناب بقیه میاد میگه افتخار میکنیم که زیر فشاریم!

  13. Avatar جابر گفت:

    فقط یک نقطه ضعفه که متا سفانه فکر می کنیم نقطه قوته الان اسرائیل به جای بمب و موشک
    فقط کافیه تو ورزش یه سرمایه گذاری سنگین بکنه تو همه رشتها از جمله فوتبال که کلا ورزش ما رو جمع کنن خخخ

    • Avatar راوی گفت:

      والا ههههههه
      اسرائیل تازه خوشحال هم میشه
      همه رشته های ورزشی رو بگیره دیگه کشورمون جایی براش تو ورزش باقی نمیمونه! کما اینکه از تمامی رشته های ورزشی هم خط بخوره بخاطر این حرکتای مسخره

    • Avatar رضا گفت:

      بهتره عادت کنیم و نگیم اسراییل بگویم صحیون خیلی نام های متفاوتی هستند و در درک این مصیبت بما کمک بزرگی میکند نام ها را بیهوده بحساب نیاوریم نام خیلی با مفهوم و مهم است و معلومات ما را بالا میبرد صحیون ها افراد بسیار فاسد و خرابکاری هستند و بکمک پول های نزول قمارخانه های سراسر جهان و کاباره ها و لاتاری ها شرط بندی ها کازینو ها مراکز عظیم تفریحاتی و قتل و ترور و غارت منابع ملل فقیر جهان منظورم پول توی جیب و بانکهاشان نیست منابع رو و زیر زمینی انهاست مفت خریدن و دزدی اشکار همه و همه منافع بزرگ و منابع عظیمی از پول در دست صحیون ها قرار داده که باهاش هم میشه بمب اتم ساخت و علمش و از دانشمندش خرید هم سلاح های میکروبی ساخت هم صنایع و تکنولژی های مدرن بوجود اورد نباید دربرابر اینهمه قدرت ثروت و شوکت جهانی انها خودمان را ببازیم و وحشت کنیم و تسلیم این شیطان صحیون بشویم برادر فیلم ارباب حلقه ها جدای از ساختش توسط هالیوود و متن اغواگرانه اش و فریبنده و تجاری اش میخواهد بگوید اگر قدرتی شیطانی سراسر جهان را فراگرفت و شما مرعوب و محدود شدید و ناتوان از هر کاری به تلاش و مبارزه ات ادامه بده تا پیروز شوی میدانم فکر میکنی ما مقابل انها هیچ نیستیم و خیلی فقیر ضعیفیم ولی فیلم ارباب حلقه ها را با دقت دوباره ببین تا بخودت و کشورت ایمان بیاری بله ممکنه میتونیم و میشه مقاومت کرد هر چند سخت و دشواره ولی موفق میشیم همانطور که قبلی ها شدند

  14. Avatar ali گفت:

    کل خبر نشان از تفکر لیبرالی داره
    نویسنده محترم بر خلاف شما برای عده ای شرف و غیرت مهمه (هیچ آدم آزاده ای با کسایی که زن و بچه میکشن جمع نمیشه) یا علی

    • Avatar Sweyn گفت:

      الان ورزشکار کنار بکشه چی میشه؟ اگه بره و اون کشور و شکست بده اونوقت چی؟ اگه به کشت و کشتار باشه که تقریبا همه ی کشور ها کشت و کشتار داشتن و کلا ایران نباید وارد ورزش میشد ، حتی شاید لیگ های داخلی هم نباید شروع میشد!!

    • Avatar علی گفت:

      شک ندارم عربستان یا پاکستان بودی سر شیعه ها رو می بریدی یا اسرائیلی بودی خودت از همینایی می شدی که زن و بچه می کشن
      تعصب دینی آدمو کور می کنه و عقل تعطیل

      • Avatar sm.mosavi گفت:

        مطمئنی اسمت علی؟

      • Avatar راوی گفت:

        برنج پاکستانی خوب مزه کرده ها زیر زبونت! زبون دراوردی
        الان میاد میگه من برنج پاکستانی نمیخورم! ههههههههههه

      • Avatar رضا گفت:

        بله درست میفرمایی تعصب واقعا یعنی عصبیت و کوری و من شنیدم فقط باید یک جا تعصب داشت درباره ناموس خودت باید متعصب باشی یعنی اجازه ندی ناموس خودت زنت خواهرت مادرت حتی روابط احساسی و جسمی داشته باشه با بیگانه و غریبه و در بقیه موارد تعصب کار غلطی هست هر چند اشخاص مدرن همین مقدار تعصب رو هم محکوم میکنند و نشانه عقب ماندگی ذهنی نمیدانم هر کسی نظری دارد ولی تعصب دینی بدترین نوع انهاست که عامل هر فسادی هم میتواند بشود موافقم برادر ولی نگاه کن جواب علی اقا رو دادی نظرش و دوباره بخون به کلماتش نگاه نکن تصاویر کودکی در گوشه دیوار چمباته زده رو تصور کن کودکی بی پناه گوشه دیوار توی کوچه سرش تو اغوش پدرش هست با ترس التماس میکنن به اونها رحم کنند و سرباز صحیون با سیمینوف دوربین دار کله بچه پنج شش ساله رو هدف گرفته پدر دستش و در هوا تکان میده به علامت التماس و درخواست رحم انسانی پدر مبارز نبوده در کوچه در درگیری ها گیر افتاده بوده پدر با بچه پنج ساله به نبرد نمیره میره؟ البته بجز امام حسین ع که رفت کسی دیگه نمیره برادر تو دیدی؟ من ندیدم خلاصه کله این بچه در ثانیه ای منهدم میشه و سرباز صحیون سر بچه در اغوش پدرش رو پخش میکنه اره فیلمهای اینجوری از فلسطین هست سرچ کن ببین اگه اون بچه برادرت بود در اون صحنه دهشتبار مظلومه بیا همینجا بگو چکار میکردی؟ بازم مسابقه دادن و توصیه میکردی؟اشک انسانی در چشم های شما اگه میاد یا نمیاد اشک ترحم و دلسوزی با تصور چنین صحنه ای لطفا بیایید و در پاسخ من بگید همینجا بگید چه ذهنیتی از چنین صحنه عجیبی دارید؟

      • Avatar علی گفت:

        بیدار شو!!!!
        حرف بی منطق نزنید .

    • Avatar سورنا گفت:

      در حد و اندازه ای نمبینمت بخوام جواب بی ادبیت رو بدم ولی همینقد بهت بگم شرف و غیرت واست اشتباه تعریف شده … امثال تو فقط ساخته شدن واس زندگی تو غار

    • Avatar علی۱۱۰ گفت:

      سلام،
      واقعا به این نکته ، فکر نکرده بودم.
      ممنون از ریزبینی و توجهتان.
      خانم نویسنده ی عزیز ، زندگی فقط مدال نیست،.
      تو زندگی ، اگه شرافت نداشته باشی ، هیچی نیستی ، حتی اگه همه ی مدالهای جهان رو داشته باشی.
      خط فکری تون رو الهی کنید.
      دوست دارم ali جون.

  15. Avatar رضا گفت:

    هیچ ناراحتی ندارد و مسولین باید پاداش مدال طلا را به او بدهند در ضمن رژیم منحوس قلابی اسراییل را حداقل ما هرگز نباید به رسمیت بشناسیم کشتی گرفتن یعنی به رسمیت شناختن این نظام قاتل خونریز بی رحم و این خیانت به مسلمین جهان است

    • Avatar راوی گفت:

      ج.ا هم قلابیه! بازم بگم؟!
      الکی حرف مفت نزن پس

      • Avatar رضا گفت:

        حکومت ما قلابی نیست هر چند مقداری دیکتاتوری دارد ولی ساخته و پرداخته خود مردم است و مردم بنوعی محتاج این سیستم هستند پس در درون این حکومت میخورند میخوابند زندگی میکنند و خودشان هر ساله به این نظام رای میدهند این انتخاب خود مردم ما است درست یا غلط کاری از ما ساخته نیست انتخاب اکثریت بحساب میاید نه اقلیت حتی در فرانسه مهد ازادی امروز ببین اقلیت چگونه سرکوب ظالمانه میشوند چاره چیست نظر اقلیت در هیچ کشوری در جهان محترم نیست و ارزشی ندارند نظام جمهوری در کل جهان این ایراد را دارد و بشر پاسخی نتوانسته به این مشکل بدهد همه دمکراسی های جمهوری با رای مردم این مشکل بزرگ را دارند همه مل جهان چه کنیم؟
        نظام ما با این دلایل ساده قلابی نیست برادر !
        هر جایی حرف مفت زدم ممنون میشم محترمانه بمن همون ایراد و حرف مفت رو یاداوری کنید تا از اشتباهم دست بکشم من ادم لجوج خودسری نیستم ما با هم برادریم هموطن هستیم حتی اگر هر توهینی بمن کنی و توی گوش من هم بزنی برادریم چه خوشت بیاید چه نه چه قوبل کنی چه نه چون همزبانیم هم خونیم و اجداد من و تو سالها با هم اینجا ایران با هم زیسته اند و با هم خون دلها خورده اند از زمانها دور از حملات مغول و افغان و تیمورها و رومی ها و عثمانی ها تا غارت های ملی شاهان خودمان هخامنشی ها و حکومتهای فاسد زمان گذشته تا امروزمان ما ادمهای معمولی و مردم هستیم من و تو و بقیه ایرانی هایی که پول بیت االمال را نمیدزدند و مملکت خودشان را به خارجی ها نمیفروشند برادریم

      • Avatar علی۱۱۰ گفت:

        در جواب آقای “راوی” :
        کار ندارم.
        ولی حرف تو ، مفت ترین حرفی بود که توی همه ی این نظرات خوندم.
        حتی ارزش خوندن هم نداشت.
        بنده ی خدا ، تمام رسانه های خارجی ، دارن حرف از انقلاب اسلامی میزنن ، اونوقت شما دارید میگید قلابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خیلی جوک جدید بود.

        • Avatar راوی گفت:

          نمیدونم چی بگم بهت!!! احمقی یا خودتو ب حماقت زدی! چندسال دیگه بگذره خود کشور رو هم مثل دریامون یا میفروشن یا همدیه میدن، اونوخته ک به حرفای من فکر میکنی، وقتی کار از کار گذشته
          رضا هم یبار حرف درست میگه یبارم غلط! در تناقضه حرفاش =|
          حرف مفت رو جناب میزنی، یبار دس میزنی یباره اره نه میگی! اصلا حرف مفیدی نداری اینجا! پس هیس

          • Avatar آرش گفت:

            من کار به بحث تون ندارم … اما جناب راوی، دقیقاً همین جماعتی که میگی دنبال فروختن کشور هستن همون جماعت ضد انقلابی هستن که صبح تا شب باهاشون درگیریم … یه مقدار مزه مزه کن، بفهم چی میگی بعد نظر بده، جریان ضد انقلابی رو به انقلاب نچسبونین خواهشاً کسایی که از اقتصاد تا هسته ای رو فروختن. #لعنت به همه ی وطن فروش ها #نسل ما تصمیم گرفته توسط این احمق های داخلی دیگه تحقیر نشه این دزد ها رو خوردشون میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.