کامرون دیاز

علت خداحافظی کامرون دیاز از دنیای بازیگری چیست؟

کامرون دیاز یکی از مشهورترین و موفق‌ترین بازیگران هالیوودی است که بیش از ۲۰ سال در حوزه بازیگری در هالیوود فعالیت داشته است. کامرون دیاز به تازگی اعلام کرده که از دنیای بازیگری خداحافظی کرده و دلایل این تصمیم را نیز عنوان کرده که در ادامه جزییات کامل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کامرون دیاز زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود بود، اما او اخیراً فعالیت زیادی در این حوزه نداشته است. آخرین فیلم کامرون دیاز Hannigan in Annie بود که در سال ۲۰۱۴ ساخته و پخش شد و پس از این فیلم دیگر او در این حوزه فعالیت نداشته است. در واقع این ستاره نزدیک به ۶ سال است که هیچگونه فیلمی بازی نکرده است. کامرون دیاز که اکنون در سن ۴۸ سالگی به سر می‌برد، در پادکستی عنوان کرده که به آرامش درونی رسیده و دیگر قصد ندارد تا در حوزه سینما و بازیگری فعالیت کند. او همچنین اشاره کرده که مدت زیادی است که کار می‌کند و کار، به زندگی شخصی او آسیب وارد کرده است. در واقع او عنوان کرده که نیاز به فضایی برای تجربه‌ی یک زندگی جدید دارد و قصد دارد بسیاری چیزها از جمله کار را از زندگی خود خارج کند و وقت بیشتری برای زندگی شخصی خود بگذارد.

کامرون دیاز

دیاز توضیح داد که دور شدن از صنعت فیلم و سینما به او اجازه داده است تا روی روابط با خانواده و دوستان تمرکز کند. او همچنین اشاره کرد که فیلم‌سازان صاحب ما می‌شوند و انتظار ۱۲ ساعت کار را در روز دارند که این موضوع به زندگی شخصی فشار زیادی وارد خواهد کرد. در واقع بازیگری باعث می‌شود تا هیچ وقتی برای اعضای خانواده یا کارهای دیگر باقی نماند و همه‌ی زندگی تبدیل به کار بازیگری می‌شود.

البته ترک سینما و بازیگری به این معنا نیست که بیکار مانده است. او در این دوران دو کتاب نوشته است و به فعالیت‌های دیگر خود ادامه داده است. از سوی دیگر او اشاره کرد که احتمال بازگشت به سینما و بازیگری وجود خواهد داشت اما فعلا تصمیم او این است که از این فضا دور باشد و به فعالیت‌های مورد علاقه‌اش بپردازد یا با خانواده و دوستانش وقت بگذراند.

بیشتر بخوانید: ماجرای محکوم شدن ترانه علیدوستی به ۵ ماه حبس چیست؟
بیشتر بخوانید: فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری: فیلمی نیمه کاره و مخاطبانی که به دنبال نسخه کامل آن هستند

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.