فال نیمه دوم آبان

فال نیمه دوم آبان : متولدین همه‌ی ماه‌ها بخوانند

وبسایت دینو تصمیم گرفته است تا برای علاقه‌مندان به فال، مطالبی را در این راستا منتشر کنید. به همین منظور ازاین‌پس فال‌ها در یکم و پانزدهم هرماه منتشر خواهند شد درنتیجه هرماه دو فال برای نیمه‌ اول و نیمه‌ دوم ماه‌های سال خواهیم داشت. در این مطلب فال نیمه دوم آبان را در اختیارتان قرار می‌دهیم و اگر علاقه‌مند به فال و طالع بینی ماهانه هستید می‌توانید از این مطلب بهره ببرید.

فال نیمه دوم آبان

متولدین ماه فروردین

فروردین

طبق فال نیمه‌ دوم آبان، روزهای خوش‌یمنی برایتان در راه است درنتیجه باانرژی به سمت جلو حرکت کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌ی تلاش‌هایتان بی‌ثمر نخواهد بود. در نیمه‌ دوم آبان، سعی کنید با اطرافیان بحث نکنید تا آرامش درونی‌تان به هم نریزد. این روزها، بسیار آرام و روزمره برایتان سپری خواهد شد اما خبرهای خوش، حتماً زندگی‌تان را از روند روزمره خارج می‌کند. برای خواسته‌ها و علایق قلبی‌تان بجنگید و پای حرف‌هایتان بایستید. در کارها، مشورت گرفتن از افراد باتجربه را فراموش نکنید. باقی روزهای آبان، فرصت خوبی برای شروع خواهد بود درنتیجه کارهایتان را به ماه بعد موکول نکنید.

متولدین ماه اردیبهشت

اردیبهشت

اردیبهشتی‌ها، نیمه‌ دوم آبان برایشان پر از موفقیت‌های بزرگ در کسب‌وکار خواهد بود. درنتیجه اگر درزمینه‌ی کاری تلاش زیادی کرده‌اید، بدانید که تمام تلاش‌هایتان در این ماه به ثمر خواهند نشست. اما توجه کنید که تلاش‌هایتان باید ادامه داشته باشد و خستگی را فراموش کنید. در زمینه‌ی کار، خوش‌قولی حرف اول را می‌زند، پس خوش‌قول باشید و در کارهای تیمی صبوری کنید. صبر و حوصله را در کار فراموش نکنید و در کنار کارهای روزمره، تفریح کنید. در این ماه به هیچ دورهمی نه نگویید زیرا این دورهمی‌ها برای روحیه‌تان بسیار خوب است و انرژی‌بخش خواهد بود.

متولدین ماه خرداد

خرداد

فال نیمه دوم آبان به شما می گوید که از پیشرفت و پیروزی مغرور نشوید و بدانید که غرور در هر کاری باعث شکست خواهد شد. شما روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارید ولی بدانید که در زندگی روزهای بدی نیز در انتظارتان است که باید باقدرت آن‌ها را بگذرانید. از تعطیلات استفاده کنید و به سفر بروید. اگر در فکر شروع کردن کار جدیدی هستید فعلاً دست نگه‌دارید و در رابطه با کارتان بیشتر تحقیق کنید. درواقع این ماه زمان خوبی برای ریسک نیست زیرا ممکن است ازلحاظ مالی به مشکل بربخورید. اما سعی کنید به دنبال علایقتان بروید و درجا نزنید زیرا موفقیت شما در علایقتان خواهد بود.

متولدین ماه تیر

تیرفراموش نکنید که عشق به اطرافیان متقابل خواهد بود و هرچقدر که عشق بدهید و محبت کنید، به همان میزان هم دریافت خواهید کرد. درنتیجه اگر از دیگران دلخور شده‌اید ابتدا به درون خودتان رجوع کنید که چه اشتباهی رخ‌داده است. اطرافیان را ببخشید و بحث‌های عادی روزانه را جدی نگیرید زیرا فکر کردن به چنین موضوعات کوچکی شمارا از پا درخواهد آورد. روزهای خوبی پیش رودارید اگر بتوانید انرژی مثبت اطرافتان را ببینید. گاهی وقت‌ها بهتر است به صدای قلبتان گوش دهید و تصمیمات عقلانی را کنار بگذارید. خوش‌اخلاق باشید و با ورزش کردن به زندگی‌تان روح ببخشید.

متولدین ماه مرداد

مردادسکوت شما باید بیشتر از چیزی که الان هست باشد. توجه کنید که سکوت شما نشان‌دهنده صبر شما است درنتیجه صبورتر از قبل باشید. شاید ماه گذشته ماه خوبی برایتان نبوده و روزهای بدی را گذرانده‌اید اما آرامش و صبرتان باعث شده تا این روزها را به خوبی پشت سر بگذارید. روزهای زندگی بالا و پایین زیادی دارد درنتیجه مهم است که در روزهای سخت زندگی آرامش خود را حفظ کنید و به اطرافیان نیز آرامش ببخشید. از تعطیلات استفاده کنید و کار را کنار بگذارید. در فال نیمه دوم آبان شما، اشاره شده که تعطیلات زمان خوبی است تاکمی استراحت کنید و با عزیزانتان وقت بگذرانید.

متولدین ماه شهریور

شهریورشروع پاییز برای متولدین شهریور کمی مأیوس کننده و غم‌انگیز بود اما شهریوری‌های عزیز خوب می‌دانند که زندگی همچنان ادامه دارد. از دست دادن عزیزان بسیار غم‌انگیز است و عزیزان ازدست‌رفته همیشه در ذهن و قلبمان خواهند ماند، پس باید به زندگی برگردید و روزهای ازدست‌رفته را جبران کنید. هر چیزی که فکر می‌کنید حالتان را بهتر می‌کند انجام دهید درنتیجه فرصت خوبی است تا به باشگاه بروید، مهمانی بدهید، خرید کنید و یا به سفر بروید. تمامی موارد ذکرشده می‌تواند امید به زندگی را در شما پرورش دهد. به خانواده‌ی خود اهمیت دهید و بدانید که مهم‌ترین چیز زندگی تا آخر عمرتان خانواده خواهد بود.

متولدین ماه مهر

مهرنیمه‌ اول ماه برایتان با بدبیاری همراه بود اما فال نیمه‌ دوم آبان، از آمدن بهترین روزها خبر می‌دهد. خوش‌اخلاق باشید و بدانید که در جایگاه خوبی قرارگرفته‌اید، درنتیجه لازم نیست که به زندگی دیگران حسرت بخورید. مشکلات این روزهای شما مشکلاتی است که برای هرکسی ممکن است پیش بیاید پس امیدتان را از دست ندهید و مشکلاتتان را در آرامش حل کنید. نگرانی‌ها و استرس‌های کاری و بی‌مورد شما به بدنتان آسیب می‌رساند درنتیجه هر چیزی ممکن است شمارا از پا دربیاورد. شما افراد قوی و قدرتمندی هستید و کاملاً توانایی مدیریت و حل تمامی مشکلات را خواهید داشت پس نگران هیچ‌چیز نباشید.

متولدین ماه آبان

آباننیمه دومی‌های آبان تولدتان مبارک. فال نیمه‌ دوم آبان مال شماست، پس لبخند بزنید و از گذران آرام زندگی لذت ببرید. باقی روزهای ماه را به سراغ دوستانتان بروید و کمی با آنها وقت بگذرانید. اگر به دنبال کار می‌گردید این ماه حتماً کاری پیدا خواهید کرد. به نقل‌مکان نه نگویید و هر تغییری را در زندگی‌تان بپذیرید. پذیرفتن تغییرات، بخشی از کمال انسان خواهد بود. مشکلات مالی را فراموش کنید و مطمئن باشید که تمامی آن‌ها حل خواهند شد. در این مدت کمی پس‌انداز کنید و خرجتان را پایین بیاورید. خبرهای خوبی برایتان درراه است اما باید صبور باشید. اگر باکسی کدورتی دارید این ماه فرصت خوبی برای فراموش کردن کدورت‌ها است.

متولدین ماه آذر

آذر

اگر دچار بیماری هستید، فال نیمه دوم آبان به شما می‌گوید که نباید امیدتان را از دست دهید. امیدوار باشید که بیماری به‌زودی برطرف خواهد شد و دوباره به زندگی عادی‌تان بازخواهید گشت. دست از ناله کردن بردارید و خودتان را به بی‌خیالی بزنید. برای بهبود شرایط زندگی باید شاداب و سرزنده‌تر از قبل باشید. باقی روزهای ماه برایتان پر از پول خواهد بود پس‌ازاین موضوع انرژی بگیرید و بهتر زندگی کنید. فراموش نکنید که حال بد شما بر اطرافیان نیز تأثیر می‌گذارد. از تصمیمات گذشته پشیمان نشوید و بدانید که در هرلحظه بهترین تصمیمات را گرفته‌اید.

متولدین ماه دی

دی

زیاد فکر می‌کنید اما در انتخاب موضوعات برای فکر کردن دقت کنید. فکر کردن به چیزهای منفی می‌تواند شمارا در خودتان فرو ببرد پس سعی کنید که به چیزهای مثبت بی‌اندیشید. کارهایتان را انباشته نکنید و هر کاری را دقیقاً در زمانش دهید. تنبلی را کنار بگذارید و حداقل در روزهای تعطیل ورزش کنید. اگر تصمیم دارید چیز بزرگی بخرید، فعلاً صبر کنید و برای هزینه‌ای سنگین عجله نداشته باشید. البته خیالتان راحت باشد که بالاخره خریدتان را خواهید کرد اما عجله نکنید زیرا عجله در خرید چنین چیزی، به ضررتان خواهد بود. به‌طورکلی مراقب خریدوفروش یا معاملات اخیر خود باشید.

متولدین ماه بهمن

بهمن

پول‌هایتان را برای قدم‌های بزرگ پس‌انداز کنید. این قدم‌های بزرگ می‌تواند ازدواج، سفر یا یک خرید مهم باشد. آرام باشید و بگذارید کارها طبق روال خودشان پیش بروند. دور دوستان بد و افراد آزاردهنده زندگی‌تان را خط بکشید و سرتان گرم زندگی خودتان باشد. زیرا افراد بد و منفی بر روی زندگی شما به‌راحتی تأثیر خواهند گذاشت. می‌توانید مطالعه را جایگزین دوستان و اطرافیان بدتان کنید چراکه مطالعه هم آرامش‌بخش است وهم راهنمای بزرگی در زندگی خواهد بود. اگر قصد انتقام گرفتن از کسی رادارید بدانید که انتقام انرژی منفی زیادی خواهد داشت پس هرگز اقدامی این‌چنینی انجام ندهید.

متولدین ماه اسفند

اسفندفال نیمه دوم آبان از یک دوراهی خبر می‌دهد که برای تصمیم درست باید از فردی قابل‌قبول در زندگی‌تان کمک بگیرید. اما مطمئن باشید که بهترین تصمیم را می‌گیرید و مردد نباشید. ممکن است در نیمه‌ دوم آبان دچار مشکلات و مسائل عاطفی در روابطتان شوید. صبور باشید و سعی کنید در برابر این مشکلات عاطفی، احساس شکست نکنید. تا پایان ماه، مشکلات عاطفی‌تان برطرف خواهد شد. مرغ یک پا ندارد! پس سعی نکنید همیشه حرف خودتان را به کرسی بنشانید. برای داشتن یک زندگی عاطفی و اجتماعی موفق، باید گذشت داشته باشید و به حرف‌های دیگران هم اهمیت دهید. گذشت یکی از رمزهای خوشبختی است.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar Hasan گفت:

    خیلی ممنون لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.