فال نیمه دوم شهریور

فال نیمه دوم شهریور : پایان فصلی دیگر با برنامه‌ریزی جدید و موفقیت‌های جدید

روزهای پایانی تابستان سال 98 را می‌گذرانیم تابستان هم مانند بهار مثل برق و باد گذشت. در این مطلب فال نیمه دوم شهریور را در اختیارتان قرار خواهیم داد. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

فال نیمه دوم شهریور

متولدین ماه فروردین

شما باید سعی کنید به اطرافیان مخصوصا در حوزه کاری، خانواده و دوستان احترام بگذارید. در یک مرحله از زندگی گیر نکنید و همیشه سعی کنید تا به فکر پیشرفت بیشتر باشید تا به موفقیت ها و در نهایت به رویاهایتان برسید. رسیدن به موفقیت باید مهم‌ترین تصمیم شما باشد. شما نیاز دارید تا یک ناظر بر روی کارهایتان داشته باشید و این موضوع در بخش کاری بسیار به شما کمک می‌کند. این مدیر می‌تواند اعضای خانواده یا دوستانتان باشند. با آرامش به زندگی ادامه دهید و درگیر حواشی همیشگی زندگی خود و دیگران نشوید. سعی کنید منعطف تر از همیشه رفتار کنید و رفتاری دوستانه با اطرافیان داشته باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

. بدانید زندگی هر روز اتفاقات خوب بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شما انسان قدرتمندی هستید و فقط باید به خودتان باور داشته باشید. از زندگی تنهایی هم می‌توان لذت برد پس با هر کسی برو و بیا نداشته باشید و در انتخاب اطرافیان بیشتر از قبل دقت کنید. اگر متوجه نباشید که چه کسانی در اطرافتان هستند، ضربه بدی خواهید خورد. نیازی نیست تا همیشه با زندگی بجنگید بلکه باید در مواردی صبر کنید تا همه چیز خودش تغییر کند. شاد بودن را تمرین کنید و به دیگران هم شاد بودن را یاد دهید. فال نیمه دوم شهریور خبرهای خوبی در زمینه روابط عاشقانه برایتان دارد.

متولدین ماه خرداد

برای تک تک لحظات زندگی خود برنامه ریزی کنید. منتظر چیزی هستید که به زودی به دستتان خواهد رسید این می‌تواند حتی یک خبر خوب باشد و در نهایت انتظارتان به پایان خواهد رسید. اگر با مشکل بزرگ قضایی دست و پنجه نرم می‌کنید بدانید که به زودی این ماجرا پایان خواهد یافت. در زمینه کاری بسیار سردرگم شده اید و نمی‌توانید شرایط کاری را مدیریت کنید. باید بدانید که مشکلات همیشه برای همه پیش می‌آید و باید در این دوران بیشتر از همیشه قدرت خود را بدست بگیرید و وضعیت را کنترل کنید. روزها وقت زیادی را هدر می‌دهید و این درحالی است که از کارهایتان شدیدا عقب هستید. مدیریت زمان را فراموش نکنید.

متولدین ماه تیر

به دنبال ایراد و عیب یابی در رفتار اطرافیان نباشید زیرا این موضوع باعث می‌شود تا از هیچ جمعی لذت نبرید. زود وارد رابطه عاشقانه نشوید و احساسات خود را بروز ندهید. صبر کنید تا تکلیف رابطه عاشقانه تان مشخص شود و سپس احساسات خود را درگیر کنید. شما بالاخره با فرد مورد نظر خود روبرو خواهید شد. فال نیمه دوم شهریور برای شما توصیه‌های غذایی دارد. شما به تغذیه خود توجه نمی‌کنید و این موضوع در آینده برایتان مشکلات و بیماری‌هایی را به همراه خواهد داشت که به ضررتان تمام می‌شود پس از همین حالا سعی کنید مانع این اتفاق در آینده شوید.

متولدین ماه مرداد

ولخرجی و مصرف گرایی را کنار بگذارید و به جای هدر دادن درآمد ماهیانه با تجهیزات غیر ضروری برای یک سفر جذاب و هیجان انگیز پول پس انداز کنید. به جای آراستان ظاهرتان سعی کنید روحتان را شاداب تر کنید و این مسئله به یک سفر قابل اتفاق خواهد بود. نظم کاری بسیار مهم است که شما به آن توجه نمی‌کنید. بر مشکلات زندگی غلبه کنید و اهدافتان را مدام با خودتان مرور کنید. مطالعه کتاب‌های علمی و تاریخی را بیشتر کنید و همیشه به خودتان انرژی و انگیزه دهید. اگر به کار خاصی علاقه دارید وقت را تلف نکنید و کمی به دنبال علایق و سلایق‌تان باشید.

متولدین ماه شهریور

شجاع باشید و در تصمیمات زیاد ترسو نباشید زیرا در برخی موارد ریسک شما نتیجه مثبتی خواهد داد. سعی کنید هر روز از زندگی چیزی جدید یاد بگیرید. به گیاهان بیشتر از قبل توجه کنید. در این ماه به مسافرت نروید و به فکر مسافرت بزرگ تری در آینده باشید. به پدر و مادرتان بیشتر احترام بگذارید. اگر قصد سفر دارید زودتر اینکار را انجام دهید در غیر این صورت تمرکز خود را بر روی کارتان بگذارید. روحیه خوب شما نقطه قوتتان است در نتیجه حواستان باشد که این نقطه قوت را از دست ندهید و همیشه روحیه بالایتان را به دیگران هم منتقل نمایید.

متولدین ماه مهر

فال نیمه دوم شهریور از روزهای شادی در آینده به شما مژده می‌دهد. این روزها کوتاه و گذرا خواهد بود اما خاطرات همیشه برایتان نشاط آور می‌شود. به گذشته فکر نکنید و نگران آینده نباشید. در لحظه زندگی کردن را یاد بگیرید. قدم به قدم به جلو حرکت کنید. موفقیت‌های بزرگ با قدم‌های کوچک امکان پذیر خواهد شد. ولخرجی را کنار بگذارید و منتظر اتفاقات مهم تر در زندگی خود باشید. نگاه خود را مثبت کنید و برای اهداف بلند مدتتان برنامه ریزی کنید. زندگی پستی و بلندی زیادی دارد که در شرایط سخت خودتان را ثابت کنید.

متولدین ماه آبان

این روزها همه چیز رو به راه است پس نگرانی بی معنا بوده و باید خودتان راه رها کنید. اگر کاری را انجام می‌دهید بهتر است آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این روزها بسیار مایوس هستید و شرایط زندگی را با نا امیدی برای خود سخت تر کرده اید. مسئولیت کارها و اشتباهاتتان را خودتان به عهده بگیرید. شاید بهتر باشد تا روش‌های جدید را برای سبک زندگی خود انتخاب کنید که این موضوع شامل تغذیه، ورزش و حتی مطالعه و بازی و تفریح نیز می‌شود. برای خودتان ارزش بیشتری قائل باشید و سرتان توی لاک خودتان باشید. یاد بگیرید که به خودتان احترام بگذارید.

متولدین ماه آذر

فال نیمه دوم شهریور به شما توصیه می‌کند تا اگر از کار فعلیتان ناراضی هستید به دنبال شغل یا پیشه دیگری بروید و عمر خود را به پای کاری که دوست ندارید یا از نظر مالی نیازتان را برطرف نمی‌کند نگذارید. باید دوباره قدرت خود را بدست آورید. برای خود اهدافی در نظر بگیرید و قدم به قدم به جلو حرکت کنید. در این ماه سعی کنید بیشتر از ماه‌های دیگر کار کنید و بی انگیزگی و ناامیدی را کنار بگذارید. باید همیشه خشم خود را کنترل کنید تا به خودتان و اطرافیان آسیبی نرسانید. باید سعی کنید تلاشتان را بیشتر کنید و خواهید دید که روزی تلاشتان به نتیجه خواهد رسید.

متولدین ماه دی

شما فردی بسیار سخت گیر هستید در نتیجه باید سعی کنید تا با شرایط کنار بیایید و تا اوضاع برایتان راحت تر بگذرد. سعی کنید و یاد بگیرید که جوری که می‌خواهید زندگی کنید و به نگاه دیگران اهمیت ندهید. به تربیت فرزندان بیشتر اهمیت دهید و توجه داشته باشید که بهترین ثمره شما تربیت فرزندانتان خواهد بود. در مواردی بهتر است تا در مقابل اشتباهات چشمانتان را ببندید و همه چیز را نادیده بگیرید. اطرافیان انرژی دهید و شاداب تر زندگی کنید. سعی کنید کینه ای نباشید. به مال دنیا چشم ندوزید زیرا هیچ چیز دائمی نیست و ممکن است همه چیز را در آینده از دست دهید و با ماجراهای جدیدی در زندگی روبرو شوید.

متولدین ماه بهمن

فال نیمه دوم شهریور مهاجرت را به شما توصیه نمی‌کنید زیرا در شرایط کنونی وضعیت روحیتان زیاد جالب نیست که بتوانید از دلبستگی‌هایتان جدا شوید. ورزش کنید و مجددا شادابی خود را بدست آورید. مهاجرت و به کلی هرگونه تغییرات را به آینده موکول کنید. در تصمیمات مهم با بزرگان و خانواده مشورت کنید. نمی‌توان همه عیب‌ها را یک شبه برطرف کرد در نتیجه برای اینکه انسان بهتری باشید باید بیشتر با خودتان تمرین کنید. زندگی همیشه در جریان خواهد بود پس همیشه خود را به جریان زندگی بسپارید و سعی نکنید تا همه اتفاقات را تحت کنترل بگیرید.

متولدین ماه اسفند

پذیرفتن مسائل در حل آن‌ها تاثیر خوبی خواهد داشت بهتر است با دوستان خود بیشتر معاشرت کنید تا نشاط و شادابی را از آن‌ها دریافت کنید. فال نیمه دوم شهریور توصیه می‌کند که  تاریخ انجام کارها را تغییر ندهید و امروز و فردا نکنید. هر کاری را دقیقا در زمانش انجام دهید. دست از تلاش و کوشش برندارید و بدانید که در نهایت موفق خواهید شد. ورزش را فراموش نکنید. در زندگی زیاد به مادیات فکر نکنید و سعی کنید در مواردی از داشته‌هایتان لذت ببرید. خوشبخت بودن همه با مادیات صورت نخواهد گرفت در نتیجه مهم این است که چگونه زندگی کردن را یاد بگیرید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.