اصلاح صورت با تیغ برای خانم‌ ها مشکلی ندارد و می ‌توانند به راحتی آن را انجام دهند

بسیاری از خانم‌ها با خود این فکر را می‌کنند که اگر صورت خود را با تیغ اصلاح کنند موهای صورتشان مثل آقایان پرپشت و ضخیم می‌شود. باید به شما بگوییم که این گفته افسانه‌ای بیش نیست. برای آشنایی بیشتر با اصلاح و فواید آن برای پوست با ما همراه باشید:

اصلاح صورت خانوم ها با تیغ

فواید اصلاح صورت خانم ها با تیغ:

1

زنان نیز می‌توانند مانند مردان به طور مرتب صورت خود را اصلاح کنند و این کار هیچ ضرری برای پوست ندارد. در واقع، ویدئوهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد خانم‌ها قبل از استفاده از محصولات مراقبت از پوست و آرایش، موهای صورت خود را با اصلاح می‌‌کنند. آن‌ها می‌گویند که اینکار صورتشان را نرم می‌کند. در عین حال اصلاح موهای صورت به افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست هم کمک می‌کند.

2

اصلاح مو صورت با تیغ موها را ضخیم‌تر نمی‌کند: بسیاری از خانم‌ها می‌ترسند که تراشیدن صورت باعث ضخیم‌تر شدن موهای آ‌ن‌ها شود اما استفاده از تیغ اصلاح هیچ گونه تاثیری روی ضخیم شدن مو‌ها ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

3

درماپلنینگ برای پوست مفید است: درماپلنینگ روشی است که پوست شما را با استفاده از تیغ به صورت عمیق لایه برداری می‌کنند و از شر کثیفی و موهای زائد خلاص می‌شوید. درماپلنینگ برای پوست شما مفید است و پوست مرده و کثیف را از بین می‌برد.

4

اصلاح صورت با تیغ سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد: تراشیدن موهای زائد به خلاص شدن از شر سلول‌های مرده پوست که در لایه‌های سطحی پوست باقی می‌مانند، کمک می‌کند. بنابراین، اصلاح می‌تواند پوست شما را بسیار صاف و لطیف کند.

5

با این کار آرایش کردن برای شما آسان‌تر می‌شود: با اصلاح موهای صورت می‌توانید آرایشی صاف و تمیز داشته باشید و محصولات آرایشی بهتر روی پوستتان می‌نشیند.

6

پوست شما روشن‌تر به نظر می‌رسد: با اصلاح موهای صورت لایه برداری انجام شده و پوستتان روشن‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسد.

آیا شما برای اصلاح صورت خود از تیغ استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.