فیلم سینمایی متری شیش و نیم

فیلم سینمایی متری شیش و نیم به جشنواره بین‌المللی زوریخ راه یافت!

فیلم سینمایی متری شیش و نیم ، دومین فیلم بلند سعید روستایی که اکنون در نمایش خانگی ارائه شده مورد توجه بسیاری قرار گرفته و این توجه شامل کشورهایی خارجی و حتی جشنواره‌های بین المللی نیز است. موفقیت متری شیش و نیم اکنون به خارج از ایران رسیده و به تازگی خبری در راستای حضور این فیلم سینمایی در جشنواره بین المللی زوریخ منتشر شده است. شایان ذکر است که متری شیش و نیم در جشنواره ونیز نیز حضور یافت و همچنان شاهد موفقیت این فیلم خواهیم بود.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم

فیلم سینمایی متری شیش و نیم

متری شیش و نیم هنرمندی پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیاری و دیگر هنرمندان ساخته شد و می‌توان این فیلم را دسته موفق‌ترین فیلم‌های ایران قرار داد. اما می‌رسیم به جشنواره بین المللی زوریخ که 14 فیلم از کشورهای مختلفی چون سوئد، استرالیا، برزیل، فرانسه، گواتمالا، مکزیک، انگلیس، دانمارک، بوسنی و هرزگوین و آمریکا در آن حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. این جشنواره از تاریخ 4 تا 14 مهر در کشور سوئیس برگزار خواهد شد و امیدواریم که متری شیش و نیم در این جشنواره نیز خوش بدرخشد.

البته با بازی خیره کننده نوید محمدزاده و بازی بی نظیر و تاثیرگذار پیمان معادی، چنین نتایج خوبی طبیعی است و ظاهرا باید انتظارات جوایز بیشتری را برای این فیلم موفق سعید روستایی داشته باشیم. در واقع پس از موفقی ابد و یک روز، باید بگوییم که سعید روستایی و تیمش بار دیگر گل کاشته اند.

متری شیش و نیم بالاترین فروش را در زمان اکران خود داشته و با فروش 20 میلیارد و 220 میلیون تومان توانسته بود تا در صدر جدول فروش قرار گیرد. می‌توان گفت که فیلم سینمایی متری شیش و نیم بیشترین مخاطب را در طور دوره اکران خود در دهه ی اخیر داشته است و این خبر خوبی برای این فیلم، کارگردان و هنرمندانش به حساب می‌آید.

امتیاز: 4.7 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar شکاری گفت:

    فیلم خوبی بود و خیلی بالاتر از متوسط.
    اما واقعیت دیگه اینه که غربیها عاشق این جور فیلمها از کشورهای دیگه مخصوصا ایران هستند. حالا خوبه خودشون مخصوصا آمریکا بسیار درگیر مواد مخدر و معضلاتش هستند.

  2. Avatar داود گفت:

    دقیقا..با نظرتون کاملا موافقم

  3. Avatar محمد گفت:

    نمیشه گفت فیلم عالی ای بود . در حد متوسط یکم بالاتر میشه در نظرش گرفت . مشکلی که هست اینه که اونوریا هر قد ایرانیارو بدبخت تر توی یه فیلم نشون بدن بیشتر اون فیلمو دوست دارن . ما کلی اثر فاخر توی سینمای خودمون داریم که یه جشنواره بین المللی هم نمیرن

  4. Avatar پارسا گفت:

    همه یاد گرفتن، یه فیلم از بدبختی مملکت میسازن میرن جشنواره های بین المللی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.