شب نشینی مهران مدیری

ماجرای توقف ساخت برنامه شب نشینی مهران مدیری به دلیل شکایت صداوسیما چیست؟

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم مهران مدیری در حال ساخت یک برنامه گفتگو محور با عنوان شب نشینی بوده است. اما ظاهرا به تازگی شایعاتی در زمینه توقف ساخت برنامه شب نشینی مهران مدیری منتشر شده بود که در ادامه به بررسی صحت این شایعات خواهیم پرداخت.

آیا برنامه شب نشینی مهران مدیری ساخته خواهد شد؟

 شب نشینی مهران مدیری

همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد این برنامه در شبکه نمایش خانگی ارائه خواهد شد و مهمان اولین قسمت برنامه شب نشینی ، پیمان قاسم خانی بوده است. در واقع باید بگوییم که خبر مبنی بر توقیف این سریال صحت ندارد و تهیه کننده این برنامه، سیدمصطفی احمدی اعلام کرد که چنین ماجرایی اتفاق نیفتاده و توقیف ضبط برنامه به دلیل مراسم روزهای محرم صورت گرفته است و در نهایت برنامه شب نشینی ساخته و پخش خواهد شد. البته وی اشاره کرد که پیگیر این خبر خواهد شد تا صحت آن را بررسی نماید اما چنین موضوعی هرگز با او مطرح نشده است.

البته به گفته برخی منابع صفحه اینستاگرام مهران مدیری نیز بلاتکلیف ماندن این برنامه را به دلیل شکایت صدا و سیما اعلام کرده که جزییاتی در این زمینه به دستمان نرسیده و همه چیز در حد حدس و گمان منابع مختلف است. به طور کلی بر اساس گزارش‌ها، این برنامه با موزیک زنده نیز همراه خواهد بود و در عین حال پذیرای مهمانانی مانند دورهمی خواهد بود. در واقع مردم نیز در پس زمینه ماجرا حضور خواهند داشت. زمان پخش این برنامه هنوز مشخص نشده است اما احتمالا این برنامه در شبکه نمایش خانگی در اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.