مهران مدیری

سریال جدید مهران مدیری با عنوان هیولا در نمایش خانگی منتشر خواهد شد!

بالاخره انتظارها به‌پایان رسید و مهران مدیری سریال جدیدی را برای نمایش خانگی شروع کرده است. سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری ارائه خواهد شد و از نمایش خانگی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. مدت‌های بود که مردم پس از دورهمی و فیلم سینمایی ساعت 5 عصر منتظر سریال‌هایی از مهران مدیری بودند و اکنون جزییاتی از این سریال جدید مهران مدیری منتشرشده که در ادامه به این جزییات خواهیم پرداخت.

سریال جدید مهران مدیری

هیولا، سریال جدید مهران مدیری درواقع یک سریال با طنز سیاسی و اجتماعی است که بازیگران زیادی را در خود جای خواهد داد. ازجمله بازیگران این سریال می‌توان به فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، مهران مدیری، شبنم مقدمی، شیلا خداداد، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی اشاره کرد. ظاهراً این سریال 15 قسمتی خواهد بود و یا با 15 قسمت شروع خواهد شد.

سریال جدید مهران مدیری

ماجرای این سریال درواقع ماجرای زندگی یک زن و شوهر است که با مردی آشنا می‌شوند و مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند اما در بین شاهد ماجراهای طنز زیادی خواهیم بود که مدیری در این زمینه تبحر دارد. نقش‌های اصلی این سریالی خود مدیری، فرهاد اصلانی و گوهر شبنم مقدمی خواهند بود.

این سریال 15 قسمتی با همکاری پیمان قاسمخانی، کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی ساخته خواهد شد. هنوز جزییات بیشتری از این سریال منتظر نشده و مراحل کار مشخص نیست. اما مدیری خوب در دل مردم جای گرفته و به خوبی می‌داند که چه طنزی می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. به همین دلیل این سریال هم می‌تواند یکی از کارهای خوب مدیری باشد. مدت‌ها است که طرفداران مهران مدیری منتظر سریالی از سوی او هستند و اکنون سریال هیولا خبر خوشی برای آن دسته از مردم علاقه‌مند به‌کارهای مهران مدیری خواهد بود. در صورت کسب اطلاعات بیشتری جزییات را با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

امتیاز: 5.0 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.