بیل گیتس

ماجرای طلاق بیل گیتس و همسرش ملیندا پس از ۲۷ سال زندگی مشترک!

بیل گیتس ۶۵ ساله که یکی از ثروتمندترین افراد جهان و مالک شرکت مایکروسافت است، پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از همسرش ملیندا گیتس ۵۶ ساله جدا شد و خبر طلاق بیل گیتس و ملیندا در این روزها در صدر اخبار جهان قرار گرفت. آن‌ها اعلام کردند که پس از سال‌ها تلاش برای حفظ رابطه‌شان، در نهایت تصمیم گرفتند که به این ازدواج خاتمه دهند. از سوی دیگر آن‌ها اشاره کردند که دیگر به عنوان یک زوج نمی‌توانند در کنار هم رشد کنند و بر هم تاثیر بگذارند در نتیجه تصمیم گرفتند تا رابطه‌ی خود را در کمال احترام و دوستی به پایان برسانند.

بیل گیتس

بیل گیتس و ملیندا سه فرزند دارند و این دو در شرکت مایکروسافت باهم آشنا شدند. فعالیت‌های خیریه بیل و ملیندا نیز تاثیر گسترده‌ای در جهان داشته و سر و صدای زیادی کرده است. طبق آخرین گزارش‌ها، بیل‌ گیتس ۱۲۴ میلیارد دلار دارایی دارد و جهارمین ثروتمند جهان است. اما ظاهرا اکنون باید دارایی‌اش را با همسرش به اشتراک بگذارد و بخشی از دارایی‌اش را از دست خواهد داد. ظاهرا بیل گیتس و همسرش از نظر قانونی کاملا جدا شده‌اند و در زمینه تقسیم اموال نیز به توافق رسیده‌اند. در واقع این دو پس از پایان طلاق، این موضوع را رسانه‌ای کرده‌اند.

بیل گیتس

به طور کلی شایعه‌های زیادی در رابطه با طلاق بیل‌ گیتس و همسرش مطرح شده و از سویی بعد از جدایی جف بزوس از همسرش مکنزی اسکات، این جدایی و طلاق یکی از شوکه‌کننده‌ترین طلاق‌های سال‌های گذشته بوده است. البته شایان ذکر است که جدایی جنیفر لوپز از نامزدش الکس رودریگر نیز بسیار خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کشورهایی که بالاترین آمار طلاق را در جهان دارند!
بیشتر بخوانید: معرفی کشورهایی که کمترین آمار طلاق را در جهان دارند
بیشتر بخوانید: ماجرای درخواست طلاق ملانیا از ترامپ : شایعه‌ای از سوی مخالفان یا حقیقت؟

امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar Niloufar گفت:

    خدا از این طلاقها قسمت همه دخترا بکنه

    • Avatar حسین گفت:

      اگر طلاق می خوای راهی داره با استفاده از وکیل
      راه دوم فرار کردن و قایم شدن
      راه سوم یک خانه در ترکیه کرایه کنید
      کلا این اموزش چون افراد جانی و نفهم و غیره زیاد شدن
      و فقت دوری از انها خوبه ………البته به نظرم شاید می خواسته با یک دختر فقیر ازدواج کند یا می خواسته مسلمان شود و نمیشد ملینا ازدواج کند …اابته با هوش بیل گیتس غیر ممکن قران به بیند مسلمان نشود
      البته بیل گیتس حتی نمی گذاشت بچه های انها یک اهنگ بدی گوش بدن و بچه های بزرگتر مواظب بودن ….و مسلمان شدن بیل گتس از وقتی دختر بیل گتس با پسر مسلمان مصری دوست شده و مثل انکه ازدواج می خوان کنند قوت گرفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.