نذری امیرعباس گلاب گهواره

نذری امیرعباس گلاب و قطعه‌ای که به نام «گهواره» منتشر شد

چندی پیش تصاویری از نذری امیرعباس گلاب به همراه دو خوانند دیگر، یعنی مسیح و آرش منتشر شد، حالا امسال به مناسب آغاز ماه محرم او آهنگ جدیدی با نام “گهواره” را منتشر کرده است.

گهواره: نذری امیرعباس گلاب

امیرعباس خواننده جوان فعال به تازگی قطعه‌ای با نام گهواره منتشر کرده است. این آهنگ به نظر میرسد که برای ادای احترام به حضرت علی اصغر ساخته و تولید شده است. امیرعباس گلاب در خصوص این آهنگ در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

من یه نذری داشتم که خداروشکر بهش رسیدم و تصمیم گرفتم تا وقتی زندم هر سال یه کار برای محرم بخونم و الان چهارمین ساله که قسمتم شده برای محرم کار آماده کنم بعد از ترک «توسل»، «ارباب» و «همنام»، «گهواره» با ترانه سعید پاشازاده و تنظیم دوست و برادر عزیزم مهدی سفیدگر منتشر شد. امیدوارم خدا قبول کنه و عزاداری همه شما عزیزان هم مورد قبول خداوند باشه. دوستون دارم.

امیرعباس گلاب خواننده ایرانی متولد ۲۴ آبان ۱۳۶۵ در تهران است. او ز سن ۷ سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود شروع کرد و در ۱۴ سالگی نواختن گیتار را آغاز کرد و  بعد از آن به سبک پاپ و راک روی آورد. او بعد از شروع آشنایی با آقای فتحعلیان نوع نگاهش به موسیقی عوض شد و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرد. کمی بعدتر فعالیت او در زمینه آهنگسازی و ترانه‌ سرایی آغاز شد. امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است.امیرعباس گلاب

او اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد. امیرعباس سال ۸۷ تیتراژ سریال ستایش اجرا کرد و پس از پخش این آهنگ او شروع به پخش تک‌آهنگ های رسمی خود مانند قدم، خدایا کجایی و هوس کردم کرد. در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و آهنگ سریال ستایش ۲ را نیز اجرا کرد. گهواره قطعه جدید است که به عنوان چهارمین نذری امیرعباس گلاب در ماه محرم منتشر شده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.