هنر خیابانی

پروژه بین‌المللی هنر خیابانی و نقاشی‌های کلاسیک بر دیوارهای شهرهای مختلف دنیا

ممفیس، یکی از شهرهای بزرگ ایالت تنسی، به‌عنوان یک مقصد فرهنگی شناخته‌شده و هنر موسیقی به‌ویژه R & B و rock ‘n’ roll جایگاه ویژه ای در این شهر دارند. بسیاری از هنرمندان مشهور و موفق مانند الویس پریسلی کار خود را در ممفیس آغاز کردند. بااینکه در این شهر هنرهای تجسمی بسیار کمرنگ است اما هنرمند جدیدی با درکی متفاوت از هنر، به خیابان‌ها روح بخشیده و نقاشی‌هایی غول‌پیکر و فوق‌العاده را بر دیوارها و ساختمان‌ها کشیده است. هنر خیابانی این هنرمند تحول بزرگی در دنیای شهری تنسی ایجاد کرده و این هنر کم‌کم از سال 2014 برای این هنرمند، تبدیل به یک پروژه بین‌المللی برای تحول و ساخت دیوارهای هنری در تمام شهرهای دنیا شد.

هنر کلاسیک

پروژه بین‌المللی هنر خیابانی در سراسر دنیا

این هنرمند که Julien de Casabianca نام دارد، طی یک پروژه‌ی بین‌المللی، هنر خود را پس از ممفیس، به شهرهای زیادی ارائه کرد و به دیوارهای شهرهای مختلف دنیا روح بخشید. برای مثال هنرهای Casabianca، را در شهرهایی چون پاریس، هنگ‌کنگ، ژنو، بروکسل و ده‌ها شهر دیگر می‌توانیم ببینیم. هنر خیابانی Casabianca تحول بزرگی در دیوارها، ساختمان‌ها و خیابان‌ها ایجاد کرده است.

نقاشی کلاسیک

درواقع هنرهای Casabianca بر اساس شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود اما ترجیح او ارائه‌ی هنرهای کلاسیک است. هنر کلاسیک این هنرمند خوش‌ذوق، باعث زیبایی بیشتر شهر و تمیز بودن دیوارها می‌شود. درواقع دیوارهای شهرها، کم‌کم به مجلاتی تصویری تبدیل خواهد شد و تصویر شهر به‌کلی زیباتر می‌شود. Casabianca طرفداران زیادی را در فضای مجازی به خود جذب کرده و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. درواقع مردم هنر خیابانی و کلاسیک Casabianca را پذیرفته و دوست دارند.

هنرهای تجسمی

استفاده‌ی این‌چنینی از هنر و ارائه‌ی هنر خارج از محدوده‌ی کاغذ باورنکردنی است. می‌توان گفت که این‌ یک استفاده‌ی فوق‌العاده از هنر بوده و به‌طورکلی، هنر واقعی این است. اکنون هنرهای بی‌نظیر Casabianca در حساب کاربری Outings_project اینستاگرام، کاربران زیادی را به وجد آورده و همه‌ی مردم را علاقه‌مند به هنر خود کرده است. نظر شما در رابطه با این هنر خیابانی چیست؟ آیا دوست دارید دیوارهای شهرتان با این آثار هنری پوشانده شود و فضایی متفاوت را ایجاد کند؟ نظرات خود را در رابطه با این هنر و نقاشی‌های خیابانی و کلاسیک Casabianca با ما در میان بگذارید.

نقاشی در دیوارهای دنیا

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.